  • 1. Data: 2007-02-27 10:16:05
    Temat: Konwersja w SFI
    Od: "ALR" <a...@o...pl>

    Witam
    Tak się zastanawiam, w czym lepsza jest konwersja pomiędzy funduszami w SFI
    (fundusze "normalne, nie parasolwe) od odsprzedazy jedostek i zakupu
    innych - w SFI nie ma przecież prowizji za kupno i zbycie, a "belkowe"
    płacimy i tu i tu.
    Jedynym plusem może być szybsza procedura, ale ogranicza to jednak wybór
    funduszu.

    Czy może o czymś nie wiem?

    Pozdr.
    Janusz K.

  • 2. Data: 2007-02-27 10:40:53
    Temat: Re: Konwersja w SFI
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    ALR wrote:
    > Witam
    > Tak się zastanawiam, w czym lepsza jest konwersja pomiędzy funduszami w SFI
    [...]
    Jest dokładnie jak piszesz.

    KJ

  • 3. Data: 2007-02-27 10:56:14
    Od: "tomciar" <t...@p...pl>

> [...]
    > płacimy i tu i tu.
    > Jedynym plusem może być szybsza procedura, ale ogranicza to jednak wybór

    Wydaje mi się że nic szybciej to nie trwa.
    --
    tomek

  • 4. Data: 2007-02-27 16:34:59
    Od: d...@g...com

    On 27 Lut, 11:16, "ALR" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > płacimy i tu i tu.
    > Jedynym plusem może być szybsza procedura, ale ogranicza to jednak wybór

    Ale jesli robisz konwersję w ramach funduszy parasolowych
    to belki się nie płaci. Oczywiście, jesli na koniec i tak się wycofasz
    to i tak płacisz.
    Pozdr
    DD

  • 5. Data: 2007-02-27 18:41:33
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *ALR* wrote:

    > Jedynym plusem może być szybsza procedura, ale ogranicza to jednak wybór
    > funduszu.
    >
    > Czy może o czymś nie wiem?

    Oprócz szybszej procedury jest jeszcze jeden plus: wycena obu funduszy
    jest przeprowadzana w tym samym dniu co np. dziś mogło wielu osobom
    uratować ,,tyłek'' :)

    <>

  • 6. Data: 2007-02-27 19:04:02
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Oprócz szybszej procedury jest jeszcze jeden plus: wycena obu funduszy
    > jest przeprowadzana w tym samym dniu co np. dziś mogło wielu osobom
    > uratować ,,tyłek'' :)
    >
    > Pozdrawiam

    ok, to jezeli zlozysz zlecenie konwersji o godz. 12.00 to po jakim
    kursie zostanie ono wykonane?
    na zakonczenie dnia poprzedniego czy na zakonczenie biezacego ?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-27 19:15:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 20:04:02 +0100, RobertS <r...@x...pl>
    wklepał(-a):

    >ok, to jezeli zlozysz zlecenie konwersji o godz. 12.00 to po jakim
    >kursie zostanie ono wykonane?
    >na zakonczenie dnia poprzedniego czy na zakonczenie biezacego ?

    To zależy od funduszu - każdy może mieć nieco inne godziny graniczne.

  • 8. Data: 2007-02-27 19:50:25
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *RobertS* wrote:

    > ok, to jezeli zlozysz zlecenie konwersji o godz. 12.00 to po jakim
    > kursie zostanie ono wykonane?
    > na zakonczenie dnia poprzedniego czy na zakonczenie biezacego ?

    To zależy od funduszu. Ale *prawie* na pewno w żadnym nie wyceniają
    po kursie z dnia poprzedniego :) Tak naprawdę, to nigdy nie wiesz
    za ile kupisz/sprzedasz.

    Fundusze mają również pewien margines na wykonanie zlecenia (do X dni)
    a dopiero potem możesz składać reklamację, która ma szansę zostać uznana :)

    <>

  • 9. Data: 2007-02-27 19:52:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > To zależy od funduszu. Ale *prawie* na pewno w żadnym nie wyceniają
    > po kursie z dnia poprzedniego :) Tak naprawdę, to nigdy nie wiesz
    > za ile kupisz/sprzedasz.

    ja sie z takim jeszcze nie spotkalem, nigdy cena po ktorej dokonuje
    kupna/umorzenia/konwersji nie jest mi znana, jest to zwykle wycena z
    zamkniecia danego dnia lub nawet dnia nastepnego
    ale przeciez nie jestem zorientowany we wszystkich dostepnych na rynku
    funduszach...wiec moze ktos na taki trafil (prosba o podanie, ktory to)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-27 20:08:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja też. Dlatego napisałem ,,*prawie*''.
    >
    > Pozdrawiam

    jasne, ale masz pomysl, ktory moze wyceniac jednostki po cenie z dnia
    poprzedniego?

    chociaz jeden...

    --

    pozdr.