  • 11. Data: 2003-05-09 10:51:39
    Temat: Re: KK lukas - rezygnacja
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    > Pisze żeby przypomnieć innym że może niedługo kończą im się KK w Lukasie
    > powinni zrezygnować na 30 dni przed datą ważności jeśli nie chcą płacić
    58
    > zł za kolejny rok użytkowania karty.
    niestety spóźniłeś się z ostrzeżeniem
    ja już nie zdąże zrezygnowaćz karty przed pobraniem kasy za kolejny rok jej
    używania przez LukasB.

    P.

  • 12. Data: 2003-05-09 11:12:05
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > ja już nie zdąże zrezygnowaćz karty przed pobraniem kasy za kolejny rok
    jej
    > używania przez LukasB.

    a ja juz zrezygnowalem - ale wybieram sie do nich z przeprosinami
    :-))))
    Mialem zamiar wziasc mbankowa - ale zostaje w lukasie, jak zobaczylem te
    tone papierow ktore mbank zazadal - to mi sie odechcialo :-)))

  • 13. Data: 2003-05-09 11:13:54
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > W tyskim oddziale na Grota Roweckiego pani najpierw powiedziała, że bank
    > nie ma własnych druków wniosków o rezygnację z KK więc muszę taki
    > wniosek sporządzić sam. Gdy to zrobiłem, inna pani odmówiła przyjęcia
    > wniosku (chciałem ksero z pieczątką i podpisem), tłumacząc że nie jest
    > to firmowy druk banku. Dla porównania 1,5 roku wcześniej w BZWBK
    > rezygnowałem z karty VC i pan w baku przyjął i pokwitował wniosek
    > wypisany ręcznie (!)

    Własnego kwita rezygnacji z karty rzeczywiście nie mają. Dziewczyna która
    przyjmowała rezygnację ode mnie w oddziale w Wawie, nie była na 100% pewna,
    więc gdzieś tam zadzwoniła i to potwierdziła.
    Tyle tylko że u mnie nie było żadnych problemów z podpisaniem potwierdzenia.
    Nawet nie wzięła kopii dla siebie, tylko od razu przy mnie wprowadziła
    rezygnację do systemmu. Mój kwit wprawdzie nie był napisany ręcznie tylko na
    kompie, ale nie sądzę aby to było problemem.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 14. Data: 2003-05-09 12:05:34
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mialem zamiar wziasc mbankowa - ale zostaje w lukasie, jak zobaczylem te
    > tone papierow ktore mbank zazadal - to mi sie odechcialo :-)))

    a jednak :))
    Może zanudzam, ale skorzystaj najpierw z mojego dorobku i sprawdź, czy Ci
    się ta zabawa opłaci:

    (wpisujemy w excelu):

    komórka B1 oprocentowanie alternatywne (np. emax, 4,8%)
    komórka B2 długość GP (np. mBank, 54)
    komórka B3 cena karty (założenie: pobierana na pierwszym wyciągu) (np.
    lukas 57zł)

    a potem wklej (do B5):
    Jakie obroty miesięcznie powinny być generowane na karcie?:

    =B3*(1+(B1*(ZAOKR.W.GÓRĘ(B2;30)-B2)/365))*(1+B1/12)^
    (12-ZAOKR.W.GÓRĘ(B2;30)/
    30)/((1+B1*B2/365*0,8)^12-1)

    Jeżeli Cię to zadowala (masz zamiar takie zakupy robić) to oblicz, jaki
    limit kredytu jest Ci potrzebny:

    =B5*B2/30

    Pozdrawiam,
    Zbig.

  • 15. Data: 2003-05-09 13:32:40
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > jest nowy, a ty masz 14 dni na jego odrzucenie, jezeli tego nie zrobisz
    > obowiazuje cie nowy
    reczywiscie, pokrecilem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 16. Data: 2003-05-09 14:19:43
    Od: Piotr Antczak <p...@p...onet.pl>

    Tomasz Opalski wrote:

> [...]
    > 2. Na stronie Lukasa, jak mi się zdaje, jest nadal stary regulamin VC. A
    > przynajmniej w zakresie rezygnacji ze wznawiania nadal widnieje 30'to dniowy
    > termin wypowiedzenia.
    >
    > Na szczęście złożyłem rezygnacje ze wznowienia 25'tego kwietnia, okres
    > rozliczeniowy kończy mi się 27'mego, więc niezależnie od tego który zapis
    > regulaminu obowiązuje upiekło mi się. Zreszta profilaktycznie do odziału
    > pomaszerowałem z przygotowanym za wczasu kwitem potwierdzenia rezygnacji i
    > doradczyni potwierdziła mi przyjęcie na mojej kopii.

    Ja też jestem w trakcie rezygnacji z VC Lukasa.

  • 17. Data: 2003-05-09 15:36:04
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Zostałem jednak zmuszony do korekty mojego wzoru - stary nie uwzględniał, że
    lokata na 54 dni nie jest kapitalizowana co 54 dni, tylko co miesiąc.
    Powodowało to, że zyski z lokat były zawyżone, co z kolei wpływało na to, że
    wyliczany próg rentowności był zbyt niski.

    Nie poradziłem sobie z tym na razie analitycznie, ale żeby nie zostawiać na
    weekend takiej "plamy", wprowadziłem mało elegancki współczynnik korygujący,
    kótry jednak w przedziale GP = 35..59 jest najlepiej dopasowany (R kwadrat =
    0,9978).

    nowy wzór dla komórki B5:

    =B3*(1+(B1*(ZAOKR.W.GÓRĘ(B2;30)-B2)/365))*(1+B1/12)^
    (12-ZAOKR.W.GÓRĘ(B2;30)/
    30)/((1+B1*(0,8138*B2+3,0446)/365*0,8)^12-1)

  • 18. Data: 2003-05-09 16:13:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > reczywiscie, pokrecilem

    Może jak wejdziemy do UE, to nasze organizacje konsumenckie od siedmiu
    boleści spowodują, że będzie jak napisałeś?
    Ale byłby bajzel...;]]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2003-05-09 18:24:13
    Od: b...@u...net

    On Fri, 9 May 2003 10:51:39 +0000 (UTC), "pierwek" <p...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >niestety spóźniłeś się z ostrzeżeniem
    >ja już nie zdąże zrezygnowaćz karty przed pobraniem kasy za kolejny rok jej

    A czy umowa byla na dwa lata?
    Bo jesli tak to zaplacicie 2 x 58 zl :(

    POZDR

  • 20. Data: 2003-05-09 19:39:54
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

    > a jednak :))

    wiesz - ja vc posiadam nie dla oszczednosci tylko dla tzw czynikow innych
    (np raz na pol roku robie jakas platnosc przez inet), co WCALE :)) nie
    przeszkadza mi lubic przekomarzac sie z kims czy warto czy nie :-))
    a taka swiadomosc i prowadzone np z Toba mile dywagacje i spory -
    zaowocowaly decyzja odebrania kredytowki zonie :-)) hi hi - troche na to zla
    na mnie ;) ale wlasnie prowadzone wyliczenia dowiodly, ze calkiem wystarczy
    jej zwykla debetowka ;) oraz .... obecnosc meza z kredytowka :--------)))
    jeszcze z przeprosinami z lukasem poczekam kilka dni - by zobaczycz czy
    mbank nie zmieknie, a wlasciwie to jak zareaguje na postawione im problemy
    oni tam raczej stanowia jednak niereformowalne stado samoorgazmujace sie i
    udajacych np ze nie ma problemu - a skoro strus nie widzi - to problemu
    niema i juz
    :-) wiec watpie czy sie doczekam - ale co mi tam :-))
    Lukas i tak mi juz powiedzial, ze za kare, ze smialem zrezygnowac z ich
    super fajnej oferty (brrrr) nie wydada mi nowej wczesniej niz za 3 miesiace
    :-)) ale przynajmniej bez glupawych zaswiadczen i gonienia po urzedach

    >Może zanudzam, ale skorzystaj najpierw z mojego dorobku i sprawdź, czy Ci
    >się ta zabawa opłaci:

    kogo jak kogo - ale mnie przekonywac nie trzeba :-)) jak dobrze pamietasz -
    sam jestem oredownikiem, ze statystycznie ujmujac zbyt drogie karty
    kredytowe nie sa oplacalne
    dlatego tez poczekam jeszcze z miesiac - czy mbank zaoferuje mi najbardziej
    odpowiadajace mi polaczenie: glowna vc i dodatkowa elektron dla zony (ale do
    us po platne zaswiadczeni i tak nie poleze nawet gdyby to oferowali)
    ojej alem siem rozpisal - milego weekendu - bo zapowiada sie pieknie
    :------)