  • 1. Data: 2003-05-08 12:42:09
    Temat: Plus GSM i e-konto PKOBP
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    Witam!

    Niedawno kupiłem tel. w plusie i chciałbym opłacac rachunki przez Internet w
    ekoncie PKOBP. Na blankietach wpłat, jakie dostarcza Plus rachunkiem, jest
    numer rachunku odbiorcy: xxxxxxxx xxxxxx-xxxxxxxxxxx. Jak to wpisać w
    e-koncie, żeby przelew został prawidłowo zrealizowany?

    Czy w "tytułem" trzeba podawać numer faktury i jakieś inne dane, czy każdy
    abonent Plusa ma swój własny numer konta? Bo na blankiecie w miejscu
    "tytułem" mam jakiś kod kreskowy i nie wiem, jak go przepchać przez e-konto
    ;-)

    Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

    Pozdrawiam wszystkich,
    Boa.

  • 2. Data: 2003-05-08 13:11:09
    Temat: Re: Plus GSM i e-konto PKOBP
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

> [...]
    > abonent Plusa ma swój własny numer konta? Bo na blankiecie w miejscu
    > "tytułem" mam jakiś kod kreskowy i nie wiem, jak go przepchać przez

    'Podpinam' sie pod to pytanie - dokladnie to samo jest z oplacaniem Cyfry+ -
    tez chce oplacac e-przelewem i tez nie wiem: 1) jak wpisac nr konta
    (spacje?) 2) Co wpisac tytulem wplaty (tez na blankiecie jest kod
    kreskowy)...

    ---
    Tomek

  • 3. Data: 2003-05-08 13:21:00
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Tomasz Sitek wrote:
> [...]
    > tez chce oplacac e-przelewem i tez nie wiem: 1) jak wpisac nr konta
    > (spacje?) 2) Co wpisac tytulem wplaty (tez na blankiecie jest kod

    Plus i Cyfra+ mają konta w tym samym banku i każdy klient ma u nich własny
    numer konta. W przypadku Plusa wpisuję w tytuł nr faktury, w przypadku Cyfry
    nr abonenta i miesiąc. Numer konta wpisuję jak leci, czyli z kreseczkami.
    Tak robię teraz w mBanku, ale miałem przedtem konto w ePKO i robiłem tak samo.

    Michał

  • 4. Data: 2003-05-08 14:03:02
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Niedawno kupiłem tel. w plusie i chciałbym opłacac rachunki przez Internet
    > ekoncie PKOBP.

    spróbuj lepiej skorzystać z polecenia zapłaty
    będzie taniej i mniej czasu to zabiera

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-05-08 14:13:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

    > spróbuj lepiej skorzystać z polecenia zapłaty będzie taniej i mniej
    > czasu to zabiera

    i punkty 5plus leca, jesli komus to potrzebne...

    MJ

  • 6. Data: 2003-05-08 14:32:07
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > i punkty 5plus leca, jesli komus to potrzebne...

    Taniej nie będzie, bo przelew w ePKO jest bezpłatnie i PZ w ePKO jest
    bezpłatnie. Tylko te punkty 5plus.

  • 7. Data: 2003-05-08 14:35:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > i punkty 5plus leca, jesli komus to potrzebne...

    500 za przystąpienie i 100 co miesiąc :)

    a prenumerata Playboya na pół roku to tylko 1300 punktów :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-05-08 14:52:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> writes:

    > Taniej nie będzie, bo przelew w ePKO jest bezpłatnie i PZ w ePKO jest
    > bezpłatnie. Tylko te punkty 5plus.

    Jeszcze zalezy, czy za podlaczenie do sieci sie placi, czy nie. Jak
    ktos sie laczy do epko modemem, to im mniej sie laczy, tym taniej 8-)

    MJ

  • 9. Data: 2003-05-09 08:56:22
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Boa napisał:
> [...]
    > abonent Plusa ma swój własny numer konta? Bo na blankiecie w miejscu
    > "tytułem" mam jakiś kod kreskowy i nie wiem, jak go przepchać przez e-konto

    Numer konta pisz jak leci z kreskami. Jesli masz osobne pola na nr
    oddzialu i nr rachunku, to wpisz odpowiednio to co trzeba.

    Z numeru rachunku usun 3 ostatnie cyfry (zmieniaja sie co miesiac),
    reszta to Twoj numer klienta. Na krotszy numer kasa spokojnie dojdzie,
    bez obaw.

    W tytule mozesz wpisac nr faktury, chociaz Plus i tak wali kase do
    jednego wora i nie interesuje go specjalnie, za ktora fakture ktos
    zaplacil, liczy sie saldo. Wpisany numer faktury moze sie przydac przy
    ewentualnych reklamacjach, kiedy trzeba wyslac do Plusa potwierdzenie
    jakiejs wplaty. Ale prawde mowiac zdarzylo mi to sie 1 raz ponad 3 lata
    temu. A placilem faktury na poczcie i w kilku roznych bankach.

    Bartol