  • 21. Data: 2003-05-12 08:34:01
    Temat: Re: KK lukas - rezygnacja
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Krab wrote:

    > a ja juz zrezygnowalem - ale wybieram sie do nich z przeprosinami
    > :-))))
    > Mialem zamiar wziasc mbankowa - ale zostaje w lukasie, jak zobaczylem
    > te tone papierow ktore mbank zazadal - to mi sie odechcialo :-)))

    a po co ci tona papierow ? Mbank umozliwia wydanie KK w zamian za rezygnacje
    z KK w innym banku - trzeba dostarczyc wyciagi tej innej KK i poswiadczenie
    o rezygnacji z niej. Dzieki temu nie musisz nic innego dostarczac...

    D.

  • 22. Data: 2003-05-12 08:34:53
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A czy umowa byla na dwa lata?
    > Bo jesli tak to zaplacicie 2 x 58 zl :(

    umowe mozna rozwiazac w dowolnym momencie. Najlepiej oczywiscie przed
    uplywem roku zeby przez rok z karty korzystac a za drugi nie zaplacic.

    D.

  • 23. Data: 2003-05-12 09:14:38
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poswiadczenie
    > o rezygnacji z niej. Dzieki temu nie musisz nic innego dostarczac...

    dzieki za sugestie - wypelnilem to wlasnie w ten sposob - faktycznie duzo
    mniej papierow

  • 24. Data: 2003-05-15 02:37:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > rezygnacje
    > poswiadczenie
    >
    > dzieki za sugestie - wypelnilem to wlasnie w ten sposob - faktycznie duzo
    > mniej papierow

    Mi zgodzili się wydać bez rezygnowania (w formularzu), ale chyba mają jakiś
    bug w systemie, bo w mailu dostałęm konieczność przedstawienia dowodu
    rezygnacji z mojej KK. Mimo zaświadczenia o zarobkach. Zwariowali.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 25. Data: 2003-05-16 12:40:31
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

> [...]
    > poswiadczenie
    >
    > dzieki za sugestie - wypelnilem to wlasnie w ten sposob - faktycznie duzo

    a juz mialem nadzieje na jakas normalnosc
    niestety - sugestia okazala sie tylko plonna i w rzeczywistosci inna niz
    obaj myslelismy :-((
    Poczatkowo faktycznie dostalem info, ze wystarczy zdjecie i rezygnacja z
    poprzendiej karty - jednak obecnie otrzymalem mail ze odwiedzi mnie agent i
    zazada - zaswiadczenia o niezaleganiu wobec us
    Wniosek wiec taki, ze mimo, ze zamierzalem i staralem sie ubiegac o kk w
    oparciu o przeniesieniu istniejacej kk, to i tak nie chca mi tego dac bez
    platnych zaswiadzen z us i okazuje sie, ze jest tylko jedna droga - z
    zaswiadczeniami ?
    zmieniaja zmieniaja i sami nie wiedza co chca