  • 1. Data: 2003-05-08 13:49:14
    Temat: Funt brytyjski -- sprzedaz
    Od: "SrX" <s...@w...pl>

    Mam pytanie ....czy w takim kraju jak Polska mozna sprzedac funty
    brytyjskie, ktore sa wydane przez bank w Szkocji ??
    ...kantory tego nie skupuja...napewno bank Pekao SA tez....funt to
    funt...skupuja funty brytyjskie...a funt wydany w Szxkocji rowniez jest
    oficjalnym srodkiem platniczym w Wlk Brytanii ...czyli jest to funt
    brytyjski .....a nie skupuja....jak to jest w koncu ? :-)
    pozdrawiam
    Siara

  • 2. Data: 2003-05-10 15:22:52
    Temat: Re: Funt brytyjski -- sprzedaz
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "SrX"
    > Mam pytanie ....czy w takim kraju jak Polska mozna sprzedac funty
    > brytyjskie, ktore sa wydane przez bank w Szkocji ??

    Koleżankę w Aberdeen miejscowi ostrzegali, że funtów szkockich nie wymieni
    poza UK, więc powinna je wydać na miejscu.
    I jak widać mieli rację.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-05-12 00:10:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "SrX" <s...@w...pl> writes:

    > Mam pytanie ....czy w takim kraju jak Polska mozna sprzedac funty
    > brytyjskie, ktore sa wydane przez bank w Szkocji ??

    Sprobuj w NBP, ale nie wiem.
    Zdaje sie, ze mozna takze korespondencyjnie w Bank of England, ale nigdy
    tego nie robilem.
    Najprosciej dac komus kto tam bedzie (pewnie wymienia w kazdym wiekszym
    banku albo nawet w jakiejs firmie zajmujacej sie uslugami pienieznymi).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator