  • 1. Data: 2003-05-08 12:29:47
    Temat: Przelew do Niemiec jak ?
    Od: "Inetcash" <i...@U...pl>

    Witam,
    mam pytanie do grupowiczow:
    wygralem na niemieckiej aukcji licytacje i musze przelac pieniadze na
    niemieckie konto ... jednak nie mam pojecia jak sie to robi [mam 17 lat,
    wstyd :) ] ...czy ktos moglby mi wytlumaczyc jak nalezy to zrobic, aby
    zrobic to dobrze :) ? [tzn. zeby ten do kogo wplacam wiedzial ze to ode mnie
    itp.] ... jesli NTG tprzepraszam i prosze o skierowanie na wlasciwa droge...
    Pozdrawiam i z gory dziekuje

  • 2. Data: 2003-05-08 14:04:17
    Temat: Odp: Przelew do Niemiec jak ?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Inetcash <i...@U...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3eba4d98$...@n...vogel.pl...

    > niemieckie konto ... jednak nie mam pojecia jak sie to robi [mam 17 lat,
    > wstyd :) ] ...

    Rzeczywiście - wstyd, ale większy wstyd to sytuacja, że nie sprawdziłeś jak
    można sfinalizować transakcję.
    Możesz wysłać kasę swiftem - minimum 30 zł opłaty. Można spróbować Western
    Union. Jeśli kwota jest stosunkowo niska można wysłać banknot w kopercie
    (można z niej zrobić list wartościowy) albo czek. Coś jeszcze?

  • 3. Data: 2003-05-08 14:28:03
    Temat: Re: Przelew do Niemiec jak ?
    Od: "Inetcash" <i...@U...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rzeczywiście - wstyd, ale większy wstyd to sytuacja, że nie sprawdziłeś
    jak
    > można sfinalizować transakcję.

    faktycznie ...

    > Możesz wysłać kasę swiftem - minimum 30 zł opłaty. Można spróbować Western
    > Union. Jeśli kwota jest stosunkowo niska można wysłać banknot w kopercie
    > (można z niej zrobić list wartościowy) albo czek. Coś jeszcze?

    towar kosztuje 15 euro [razem z przesylka] - wiec, ktory sposob Pan poleca?
    czy list wartosciowy jest wplata na konto?

  • 4. Data: 2003-05-09 09:16:09
    Od: "Franek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Inetcash" <i...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mnie
    > itp.] ... jesli NTG tprzepraszam i prosze o skierowanie na wlasciwa

    www.bidpay.com

    pozdrawiam
    Bali

  • 5. Data: 2003-05-09 20:56:10
    Od: "Adam Piotrowski" <f...@N...pf.pl>

> [...]
    poleca?
    > czy list wartosciowy jest wplata na konto?

    Niedawno miałem ten sam problem.
    Przelew można puścić w Reiffeisen Banku, nawet za darmo, no ale trzxeba
    zakładać konto.
    Ja miałem do zapłacenia 25 euro i wsadziłem do koperty, ubezpieczyłem na 100
    zł i wysłałem - opłata na poczcie ok. 13 złociszy - list wartościowy.
    Inne sposoby są trochę mniej korzystne - bidpay - tu musi być odbiorca też
    zarejestrowany, a Western Union się nie opłaca.
    Pozdrówka
    Adam