  • 1. Data: 2003-05-08 11:57:41
    Temat: pomocy !!! KH
    Od: "fumare" <f...@p...onet.pl>

    cze i witam
    pisalem kilka razy na grupe otrzymujac zadowalajace rezultaty
    ale mimo tego nie podjalem decyzji co do wyboru banku
    ale od wczoraj jestem ze tak powiem pod murem
    bo sprzedajacy z ktorym prowadze rozmowy
    chcialby uzyskac konkrety co do terminu sprzedazy
    a jest to uzaleznione od uzyskanego kredytu
    nie jest to az tak wysoka kwota 30 tys (choc dla mnie tak)
    wkladu wlasnego mam 30 % cena nier. = 43 tys
    dochody to okolo 3 tys netto
    tak naprawde wkladu wlasnego moge miec
    70% ale chce swoje pieniazki przeznaczyc na remont
    zamiast komplikowac zycie jakims dodatkowym kredytem
    za pomoc bardzo dzieki

    KOperX
    LEGALIZE GANJA

  • 2. Data: 2003-05-08 12:02:09
    Temat: Re: pomocy !!! KH
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "fumare" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak naprawde wkladu wlasnego moge miec
    > 70% ale chce swoje pieniazki przeznaczyc na remont
    > zamiast komplikowac zycie jakims dodatkowym kredytem

    przy takich zarobkach i tak niskiej kwocie kredytu weź po prostu kredyt
    odnawialny lub pożyczkę hipoteczną w jakimś banku :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-08 23:25:29
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > przy takich zarobkach i tak niskiej kwocie kredytu weź po prostu kredyt
    > odnawialny lub pożyczkę hipoteczną w jakimś banku :)

    aby dostac 30 tys w linii kredytowej to niejest az tak prosto.. cho
    mozliwe..
    ale nieoplacalne z powodu oprocentowania..

    jak masz takie rezerwy finansowe to zakaldajac ze wklad wlasny dasz 40 %
    to dostaniesz raczej dobre warunki..
    ze swej strony popre kolege T. ;) po powiem Kredyt bank i kredyt PLN
    ew. oferta Multibanku

    pozdro
    SirmarK