    From: Piotr Antczak <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK lukas - rezygnacja
    Date: Fri, 09 May 2003 14:19:43 +0000

    Tomasz Opalski wrote:

    > A właśnie miałem o to zapytać. 2-3 dni temu dostałem wyciąg z karty za
    > kwiecień z załączoną informacją o zmianach w regulaminie. I tu podwójne
    > zdziwienie:
    > 1. Z informacji wynika że zmiany wchodzą właśnie od marca, więc dlaczego bank
    > mi je dostarczył dopiero w maju. Tym bardziej że właśnie wygasa mi termin
    > ważności i zmiany dotyczące rezygnacji są dość istotne.
    > 2. Na stronie Lukasa, jak mi się zdaje, jest nadal stary regulamin VC. A
    > przynajmniej w zakresie rezygnacji ze wznawiania nadal widnieje 30'to dniowy
    > termin wypowiedzenia.

> [...]

    Ja też jestem w trakcie rezygnacji z VC Lukasa.

    W tyskim oddziale na Grota Roweckiego pani najpierw powiedziała, że bank
    nie ma własnych druków wniosków o rezygnację z KK więc muszę taki
    wniosek sporządzić sam. Gdy to zrobiłem, inna pani odmówiła przyjęcia
    wniosku (chciałem ksero z pieczątką i podpisem), tłumacząc że nie jest
    to firmowy druk banku. Dla porównania 1,5 roku wcześniej w BZWBK
    rezygnowałem z karty VC i pan w baku przyjął i pokwitował wniosek
    wypisany ręcznie (!)