  • 1. Data: 2003-05-08 13:21:41
    Temat: KK lukas - rezygnacja
    Od: "PiotreK" <n...@b...gnet.pl>

    Witam

    Dwa lata temu LUKAS dawał w promocji karty VISA CLASIC, pierwszy rok gratis
    potem 40 zł za następny rok.
    w maju tego roku kończy mi się termin ważności karty i LUKAS juz mi wydał
    nową, niestety spóźniłem się z rezygnacją o 8 dni ( trzeba zrezygnować 30
    dni przed upływem ważności) i lukas pobierze 58 zł za kolejny rok
    użytkowania karty.
    Jak dla mnie 58 zł to juz trochę dużo.
    Pisze żeby przypomnieć innym że może niedługo kończą im się KK w Lukasie i
    powinni zrezygnować na 30 dni przed datą ważności jeśli nie chcą płacić 58
    zł za kolejny rok użytkowania karty.

    Pozdrawiam

    PiotreK

  • 2. Data: 2003-05-08 13:51:40
    Temat: Re: KK lukas - rezygnacja
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    PiotreK <n...@b...gnet.pl> napisał(a):

> [...]
    > powinni zrezygnować na 30 dni przed datą ważności jeśli nie chcą płacić 58

    dodaj że trzeba to zrobić w placówce. Sam telefon nie wystarczy niestety.

    Karol Żwiruk

  • 3. Data: 2003-05-08 14:01:51
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "PiotreK" <n...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > Pisze żeby przypomnieć innym że może niedługo kończą im się KK w Lukasie i
    > powinni zrezygnować na 30 dni przed datą ważności jeśli nie chcą płacić 58
    > zł za kolejny rok użytkowania karty.

    w niektórych bankach (PKO i WBK) jest to nawet 45 dni więc warto sprawdzić
    regulamin

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-05-08 14:09:12
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    PiotreK napisał(a):

    > Pisze żeby przypomnieć innym że może niedługo kończą im się KK w Lukasie i
    > powinni zrezygnować na 30 dni przed datą ważności jeśli nie chcą płacić 58
    > zł za kolejny rok użytkowania karty.
    w lukasie jest od 30 do 60 dni (w marcu zmienili regulamin kk)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 5. Data: 2003-05-08 14:26:16
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > w niektórych bankach (PKO i WBK) jest to nawet 45 dni więc warto
    sprawdzić
    > regulamin

    Nie wiem jak teraz, ale było 45 dni roboczych

  • 6. Data: 2003-05-08 15:25:17
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > w lukasie jest od 30 do 60 dni (w marcu zmienili regulamin kk)

    A właśnie miałem o to zapytać. 2-3 dni temu dostałem wyciąg z karty za
    kwiecień z załączoną informacją o zmianach w regulaminie. I tu podwójne
    zdziwienie:
    1. Z informacji wynika że zmiany wchodzą właśnie od marca, więc dlaczego bank
    mi je dostarczył dopiero w maju. Tym bardziej że właśnie wygasa mi termin
    ważności i zmiany dotyczące rezygnacji są dość istotne.
    2. Na stronie Lukasa, jak mi się zdaje, jest nadal stary regulamin VC. A
    przynajmniej w zakresie rezygnacji ze wznawiania nadal widnieje 30'to dniowy
    termin wypowiedzenia.

    Na szczęście złożyłem rezygnacje ze wznowienia 25'tego kwietnia, okres
    rozliczeniowy kończy mi się 27'mego, więc niezależnie od tego który zapis
    regulaminu obowiązuje upiekło mi się. Zreszta profilaktycznie do odziału
    pomaszerowałem z przygotowanym za wczasu kwitem potwierdzenia rezygnacji i
    doradczyni potwierdziła mi przyjęcie na mojej kopii.

    Czy Wy też dostaliście info o zmianach regulaminu już po fakcie?

    Miłego dnia
    Tomek

  • 7. Data: 2003-05-08 18:43:20
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > dodaj że trzeba to zrobić w placówce. Sam telefon nie wystarczy niestety.

    a ja to zrobiłem (nie wiem jeszcze oczywiście czy skutecznie, ale tak
    zapewniała pani ktora mnie obsługiwała) na lukaslinii.
    A zatem formalnie nie ma chyba przeciwskazań, możliwe że w praktyce system
    szwankuje.
    No ale ja się reklamacji nie boję :))

    Zbig.

  • 8. Data: 2003-05-09 04:07:06
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ja to zrobiłem (nie wiem jeszcze oczywiście czy skutecznie, ale tak
    > zapewniała pani ktora mnie obsługiwała) na lukaslinii.

    a ja listem poleconym - po jakims miesiącu przyszła nawet odpowiedź, że
    przyjęli dyspozycję

    --
    Matovy

  • 9. Data: 2003-05-09 08:16:16
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Tomasz Opalski napisał(a):

> [...]
    > mi je dostarczył dopiero w maju. Tym bardziej że właśnie wygasa mi termin
    > ważności i zmiany dotyczące rezygnacji są dość istotne.
    przeczytaj § 47 starego regulaminu kk

    > 2. Na stronie Lukasa, jak mi się zdaje, jest nadal stary regulamin VC. A
    > przynajmniej w zakresie rezygnacji ze wznawiania nadal widnieje 30'to dniowy
    > termin wypowiedzenia.
    jest nowy, a ty masz 14 dni na jego zaakceptowanie, jezeli tego nie zrobisz
    obowiazuje cie stary

  • 10. Data: 2003-05-09 10:41:23
    Od: n...@p...onet.pl

    > jest nowy, a ty masz 14 dni na jego zaakceptowanie, jezeli tego nie zrobisz
    > obowiazuje cie stary
    > --

    jest nowy, a ty masz 14 dni na jego odrzucenie, jezeli tego nie zrobisz
    obowiazuje cie nowy