    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK lukas - rezygnacja
    Date: Fri, 9 May 2003 11:13:54 +0000 (UTC)

    > W tyskim oddziale na Grota Roweckiego pani najpierw powiedziała, że bank
    > nie ma własnych druków wniosków o rezygnację z KK więc muszę taki
    > wniosek sporządzić sam. Gdy to zrobiłem, inna pani odmówiła przyjęcia
    > wniosku (chciałem ksero z pieczątką i podpisem), tłumacząc że nie jest
    > to firmowy druk banku. Dla porównania 1,5 roku wcześniej w BZWBK
    > rezygnowałem z karty VC i pan w baku przyjął i pokwitował wniosek
    > wypisany ręcznie (!)

    Własnego kwita rezygnacji z karty rzeczywiście nie mają. Dziewczyna która
    przyjmowała rezygnację ode mnie w oddziale w Wawie, nie była na 100% pewna,
    więc gdzieś tam zadzwoniła i to potwierdziła.
    Tyle tylko że u mnie nie było żadnych problemów z podpisaniem potwierdzenia.
    Nawet nie wzięła kopii dla siebie, tylko od razu przy mnie wprowadziła
    rezygnację do systemmu. Mój kwit wprawdzie nie był napisany ręcznie tylko na
    kompie, ale nie sądzę aby to było problemem.

    Miłego dnia
    Tomek