  • 1. Data: 2003-05-08 12:27:34
    Temat: Zdjecia mKiosku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tak przegladam Internet i juz sie zdjecia lub infor prasowe pojawia -
    to ja tez dam, bo to w koncu rzecz warta odnotowania - mBank mniej
    wirtualny (ale jak pokazuje historia takich bankow na swiecie -
    typowa):

    http://www.prnews.pl/mbank/mkiosk.htm

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-05-08 14:04:25
    Temat: Re: Zdjecia mKiosku
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    napisał w wiadomości news:b9didu$7e5$1@news.onet.pl...
    > .... mBank mniej wirtualny (ale jak pokazuje historia > takich bankow na
    swiecie - typowa):

    znaczy nie jest to pierwszy niewirtualny bank wirtualny :)))))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-08 14:37:25
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Nie wiem jak na was, ale na mnie ten punkt robi wrażenie strasznej
    tandety. Po prostu bankomat obstawiony jakąś reklamową tekturą. Jesli
    nie mogli się zdobyć na wynajęcie jakiegoś boxu w tym centrum handlowym,
    to już lepiej by było gdyby bankomat klasycznie wpasowali w ścianę, a
    telefony powiesili jak zwykłe automaty.

  • 4. Data: 2003-05-08 15:21:23
    Od: "Tomek" <t...@a...interia.pl>

    Cześć,

    > Nie wiem jak na was, ale na mnie ten punkt robi wrażenie strasznej
    > tandety.

    Mnie bardzo nie straszy, ale daleki jestem od pochwał. Spodziewałbym się też
    od takiego punktu więcej funkcjonalnych innowacji. Wpłaty gotówkowe to
    trochę mało (ciekawe jaki odsetek klientów będzie z tego korzystał).
    Sądziłem, że może konsultant(ka) będzie na miejscu stał i rozdawał uśmiechy
    ("human touch" ;)

    Pozdrawiam!
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?

  • 5. Data: 2003-05-08 15:45:19
    Od: "Adam C" <a...@N...gazeta.pl>

    Tomek <t...@a...interia.pl> napisał(a):
> [...]
    Na kolana mnie nie powalił , zaraz skojarzył mi się z typowymi punkcikami w
    hipermarketach a to wciskających "darmowe" perfumy , a to świadczących inne
    "cenne" wyprzedaże itp. Mogli się postarać , skorzystać z dobrych wzorów np.
    telefonii komórkowych , wystrój itp.

  • 6. Data: 2003-05-08 16:33:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam C wrote:
    postarać ,
    > skorzystać z dobrych wzorów np. telefonii komórkowych , wystrój itp.

    Hy hy - ale wtedy to bylaby zwykla placowka...
    Pamietajcie, ze taki punkty to _nie tylko_ wplata gotowki, ale
    utrwalenie hasel reklamowych, brandu itp - czyli tego, czego brakuje
    wszystkim przedsiewzieciom wirtualnym...

  • 7. Data: 2003-05-08 16:49:25
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Hy hy - ale wtedy to bylaby zwykla placowka...
    > Pamietajcie, ze taki punkty to _nie tylko_ wplata gotowki, ale
    > utrwalenie hasel reklamowych

    Takie paskudztwo to raczej antyreklama. A jeżeli chodzi o to, że byłaby
    to "zwykła placówka" to w sumie i tak nią jest. Bo w sensie
    funkcjonalnym od Lukasa to i tak się niewiele różni. A jak się już
    stawia bankomat, i pracownika za kontuarem to niech to przynajmniej
    jakos wygląda i oferuje pełną funkcjonalność, a nie jakieś ochłapy.

  • 8. Data: 2003-05-08 22:06:01
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mogli się zdobyć na wynajęcie jakiegoś boxu w tym centrum handlowym,
    > to już lepiej by było gdyby bankomat klasycznie wpasowali w ścianę, a

    Dla mnie to jest bomba. Na otwartej przestrzeni, bez zbednych ograniczen.
    Jechalem sobie wozeczkiem z zakupami i przy okazji wplacilem kase do mBanku.
    Zlikwidowalbym tylko pania,ktora tam stoi(mStaczke? ;), bo szkoda pieniedzy
    na takiego dezinformatora.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 9. Data: 2003-05-09 06:59:32
    Od: "ls" <s...@u...krakow.pl>

> [...]
    > nie mogli się zdobyć na wynajęcie jakiegoś boxu w tym centrum handlowym,
    > to już lepiej by było gdyby bankomat klasycznie wpasowali w ścianę, a

    widac, ze oszczedzaja i nie wydaja kasy na "marmury" ;)
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2003-05-09 07:48:44
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Slawek Kos wrote:

    > Po co masz rachunek w mBanku skoro uwielbiasz marmury?

    A kto Ci powiedzial, ze mam?

    > A to Jest jednak bank wirtualny. I lepiej niech taki zostanie.

    masz specyficzne rozumienie wirtualnosci. W mysl twojej koncepcji to
    jak zabijesz tego czlowieka za kontuarem to nie powinni Ci nic zrobic bo
    jest on przeciez wirtualny.