  • 21. Data: 2003-04-08 22:44:11
    Temat: Re: KK PKO - skroili mnie w bialy dzien!!!
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > > Moze ma taka:
    > > http://www.brebank.com.pl/privatebank/index.jhtml?co
    ntext=2825#Karty
    > > ;-)))))))
    >
    > Mysle, ze ma inna ;).

    Tak wiem ;-)) Nie bede podawal linka, zeby Krzyśka nie demaskowac ;D

    > W przypadku karty BRE z 'grace-periodem' plci sie 1%
    > prowizji od transakcji gotowkowych.

    Ano.

  • 22. Data: 2003-04-09 05:43:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ano.

    Mialo byc bezgotowkowych, ofkoz.

    Maciej

  • 23. Data: 2003-04-09 07:15:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message
    > A udało Ci się kiedyś w Media-Markcie zapłacić kartą? A M-M nie jest
    > tureckim sklepem.

    Wiesz co - szczerze nie pamiętam. Trochę mi zabiłeś klina ;-) Natomiast
    wszyskie zakupy w centrum Essen i w Oberhausen opłacałem ostatnio kartami -
    nigdzie nie spotkałem się z niemożliwością zapłaty.
    Już nie mówiąc o Anglii czy USA - zero problemów z płaceniem kartami.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 24. Data: 2003-04-09 07:19:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > A co ma piernik do wiatraka? Na czym ma niby polegać komfort używania
    > karty kredytowej?

    Na tym, że jak jedziesz na urlop to nie martwisz się ile wziąć ze sobą
    pieniędzy.

    > Na tym, że gdy chcę kupić lody, to sprzedawca nie przyjmuje płatności
    > kartą?

    Kartą za lody? Uprawiasz IMHO demagogię :-)

    > Czy też na tym, że gdy w supermarkecie kupuję parę drobiazgów, to
    > blokuję kasę na 5 minut?

    Aaaa, to te słynne 5 minut :-))) W życiu nie udało mi się chyba dojść do
    takiego poziomu.

    > A może na tym, że gdy kupuje pralkę, lodówkę,
    > telewizor (niepotrzebne skreślić), to przy płatności gotówką zawsze
    > dostanę te 5% upustu, a płacąc kartą - już nie.

    Ooo, a gdzie tak dają?

    > Niektórzy zachwycają się grace-periodem, ale ile można dzięki temu
    > zaoszczędzić?

    Niewiele - zgadzam się, że dziś zupełnie nie o to chodzi.

    > Może to jest ważne dla kogoś, kto nie umie ograniczyć
    > swoich wydatków, ciągle jest na minusie i żyje od pierwszego do
    > pierwszego, ale ja akurat do takich nie należę.

    Uważaj bo ktoś z bankowców Cię sprawdzi w BIKu ;-))))

    > Jeśli sądzisz, że jestem wstecznikiem bojącym się nowości, to też jesteś
    > w grubym błędzie - ja po prostu umiem liczyć, a dodatkowo jestem odporny
    > na ogłupiającą reklamę. Używam kart płatniczych, ale tylko wtedy, gdy ma
    > to sens.

    A kiedy ma sens?

    > Natomiast gdyby jakiś bank zaoferował mi na
    > rozsądnych warunkach debetową kartę płatniczą nominowaną w euro i
    > przywiązaną do takiego samego konta dostępnego przez internet, to na
    > pewno bym taką kartę wziął.

    Fakt. Ale może jeszcze w tym roku przynajmniej 2 banki wprowadzą takie
    karty.

    > Mam nadzieję, że teraz już dotarło do ciebie, że ze swoim tekstem
    > walnąłeś jak kulą w płot.

    Myślę, że tamten tekst był raczej ironiczno-satyryczny. Czy w Internecie
    połowa osób musi mieć świra na swoim punkcie???

    K. Kowalski

  • 25. Data: 2003-04-09 08:53:15
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Krzysztof K. Maj napisał:

    > A co ma piernik do wiatraka? Na czym ma niby polegać komfort używania
    > karty kredytowej?
    [ciach]
    > Mam nadzieję, że teraz już dotarło do ciebie, że ze swoim tekstem
    > walnąłeś jak kulą w płot.

    Jestes nerwowy i nie znasz sie na zartach. Uwazaj bo Ci zylka peknie i
    bedzie po zabawie.

    Wracajac do kart, to sa one po to by nie biegac z gotowka. Jesli maja do
    tego kilka ciekawych uslug, to tym lepiej. Ot i tyle.

    Bartol

  • 26. Data: 2003-04-09 10:36:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w

    > Na tym, że jak jedziesz na urlop to nie martwisz się ile wziąć ze sobą
    > pieniędzy.

    To jest najmniejszy problem do zmartwień. Biorę tyle, ile uważam że jest
    mi potrzebne, a karta stanowi dla mnie tylko rezerwę na wypadek jakichś
    niespodziewanych okoliczności.

    > Aaaa, to te słynne 5 minut :-))) W życiu nie udało mi się chyba dojść
    > do takiego poziomu.

    Tobie może nie, natomiast mnie wielokrotnie zdarzało się stać za kimś,
    kto "doszedł do takiego poziomu".

    > Ooo, a gdzie tak dają?

    A ja spytam inaczej: Gdzie nie dają? Bo przy dużych zakupach, to nawet w
    Mediamarkcie dostawałem bonifikatę.

    > Uważaj bo ktoś z bankowców Cię sprawdzi w BIKu ;-))))

    > A kiedy ma sens?

    Jak na razie rzadko ma sens, więc i rzadko używam. Gdy pojawi się karta
    o której pisałem, to będę używał częściej.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 27. Data: 2003-04-09 10:39:14
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Bartol Partol <b...@p...c> napisał w

    > Jestes nerwowy i nie znasz sie na zartach.

    Żart o płaceniu w sklepie przy pomocy kija basebolowego, był dosyć
    nędznego gatunku.
    Mimo wszystko
    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 28. Data: 2003-04-09 10:42:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > To jest najmniejszy problem do zmartwień. Biorę tyle, ile uważam że jest
    > mi potrzebne, a karta stanowi dla mnie tylko rezerwę na wypadek jakichś
    > niespodziewanych okoliczności.

    Ok - zatem jest to kwestia pewnej filozofii. Ja jadąc do Londynu nie mam
    zamiaru myśleć w Polsce ile wziąć funtów - nie biorą ani pena :-)

    > Tobie może nie, natomiast mnie wielokrotnie zdarzało się stać za kimś,
    > kto "doszedł do takiego poziomu".

    To już można chyba naukowo udowodnić (serio :-), ze na karty płaskie
    najbardziej narzekają osoby, które ich nie używają :-)

    > A ja spytam inaczej: Gdzie nie dają? Bo przy dużych zakupach, to nawet w
    > Mediamarkcie dostawałem bonifikatę.

    Ja tez dostałem bonifikatę gdy kupowałem pralkę, lodówkę i mikrofalówkę
    razem i dowóz gratis - po czym zapłaciłem kartą :-)))

    > Jak na razie rzadko ma sens, więc i rzadko używam. Gdy pojawi się karta
    > o której pisałem, to będę używał częściej.

    To życzę Ci aby stało się to jak najprędzej - mi już kilka obecnych kart
    wystarcza :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 29. Data: 2003-04-09 10:51:06
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    > Wiesz co - szczerze nie pamiętam. Trochę mi zabiłeś klina ;-)

    Żeby Ci ten klin głowy nie rozsadził, to powiem Ci, że w M-M nie
    zapłacisz kartą, podobnie jak w wielu innych sklepach, mających ceny
    niższe niż konkurencja.

    > Natomiast wszyskie zakupy w centrum Essen i w Oberhausen opłacałem
    > ostatnio kartami - nigdzie nie spotkałem się z niemożliwością zapłaty.

    W centrach owszem. Ale porównaj ceny w centrum wielkiego miasta, z tymi
    z poza centrum - czasem różnica może sięgać nawet do 100%!

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 30. Data: 2003-04-09 11:02:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    > To już można chyba naukowo udowodnić (serio :-), ze na karty płaskie
    > najbardziej narzekają osoby, które ich nie używają :-)

    Może być i na odwrót: kart nie używają Ci, którzy na nie narzekają :)
    Mnie kilka razy po prostu było bardzo głupio, gdy płacąc kartą
    zablokowałem na jakiś czas kasę do której stała kolejka ludzi.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)