  • 1. Data: 2003-04-07 15:56:07
    Temat: Wycieczka po bankach i znowu BZWBK... (dlugie)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Poniewaz postanowilem zdobyc Maestro do testow zagranicznych wybralem sie do
    kliku bankow w celu otwarcia rachunku

    na wstepie BGZ - zalozylem zwykle konto, czas zakladania 5 min (wypelnilem
    tylko druczek) pani zrobila reszte, egzekucja do 20k !!!, karta do odmu za
    ok 2 tyg, po PIN do banku. BTW - czy mozna pod to uruchomis eIntegrum czy
    sa to rozne rachunki?

    po tak milym poczatku poszedlem do BZWBK po Maestro - kolejka 5 osob, ale
    znajac procedury jakie panuja w tym banku, podszedlem na chwile do pani z
    dzialu obslugi klienta i sie spytalem czy jako pelnomocjik do konta moge
    wystapic o Maestro - pani powiedziala mi ze tak (pani z ktora zawsze
    wszytsko zalatwiam). Wrocilem do kolejki i postalem w niej godzine!!!
    Obslugiwaly osoby - mila pani i przygluchy pan. Przygluchy pan poszedl na
    zaplecze drukowac jedemu z klientow wyciag z lokat z Zorby "bo wie pan ten
    nowy system" - nie bylo go 45 min!!!! Pani w tym czasie obsluzyla 2 osoby a
    pozniej 3 - pana ktory uruchamial zdalny dostep do rachunku i wtedy
    polozylem na niej juz krzyzyk (wiedza ze kolezanka stracila na tym samym w
    ubieglym tygodniu 40 min) Przygluchy pan wrocil z zaplecza niosac kilka
    swistkow i wtedy przyszla moja upragniona kolej. Siadlem i powiedzialem o co
    mi chodzi - dostalem do wypelnienia druczek. Po drodze pan spytal sie po co
    mi karta bo do konta sa juz VE i VC. Na to pytanie odp ze chce zamknac VC bo
    jest nieuzywana i nieodbierana nawet - na to pan ze musze oddac karty i
    wypelnic wniosek. Odpuscilem to sobie... Pan wyszedl na zaplecze a ja
    wypelnilem druczek. Po chwili pan wrocicl poklikal i stwierdzil ze jako
    pelnomocnik nie moge wnioskowac o karte. Rece mi opadly i krew sie we mnei
    zagotowala. Powiedzialem ze nie po to sie pytalem godzine temu zeby teraz
    on mnie z kwitkiem odeslal. Zabralem ruczek i poszedlem do milej pani.
    Widziala ze jestem juz "nie w formie", wziela druczek, powiedziala ze nie ma
    problemu - wprowadzila mnie odrazu do systemu, powiedziala ze karte dostane
    gratis (w ramach moich katorg w kolejce), karta i PIN przyjd a poczta do 2
    tyg. Spytalem sie czy moge zamknac VC - oczywiscie sie dalo bez wypelniania
    formularzy. Pani Zbrog naleza sie slowa uznania i oby wiecej takich
    pracownikow. Reszta niedysponentow z tego banku do wywalenia :-/ Pan
    kierownik obslugi klienta kilkakrotnie przeszedl sie po sali i ne
    zareagowal, to samo pan naczelnik :-/ (dzialo sie to w I o/Kielce)

    Po godzinie w BZWBK poszedlem do ING BSK po Maestro przedplacona - niestety
    mieli tylko krajowe :-/
    Zalozylem wiec konto - karty VE i Maestro - w ciagu 2 tyg PINy i po odbior
    do banku. Wtedy tez umowilem sie ze przyniose dyskietke z kluczem do ING
    Online. - czas zakladania konta 12 min.

    Ogolny wniosek - trzeba byc masochista zeby bys klientem BZWBK, konto
    prestiz mozna sobie na haku w ... powiesic :-/

    Aktualnie do testow beda przeznaczone:

    - VE - Lukas, Inteligo, mBank, Millenniu, ING BSK
    - Maestro - Citi, BGZ, INGBSK, BZWBK

    Brakuje mi jeszcze 1 Maestro - moze ktos ma cos do nieaktywnego konta
    przeznaczonego do zamkniecia?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-04-07 16:51:55
    Temat: Re: Wycieczka po bankach i znowu BZWBK... (dlugie)
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > - VE - Lukas, Inteligo, mBank, Millenniu, ING BSK
    > - Maestro - Citi, BGZ, INGBSK, BZWBK
    >
    > Brakuje mi jeszcze 1 Maestro - moze ktos ma cos do nieaktywnego konta
    > przeznaczonego do zamkniecia?

    No to moze Maestro do LGnet? - na razie nic nie kosztuje.
    PS po razie bedzie Nordea i nie wiadomo co.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-04-07 16:52:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > No to moze Maestro do LGnet? - na razie nic nie kosztuje.
    > PS po razie bedzie Nordea i nie wiadomo co.

    Tam juz zamknalem konto i nie chce mi sie otwierac tam drugi raz :)

    Wlasnie doczytalem ze eIntegrum tez mozna uaktywnic wiec wyslalem wniosek :)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-04-07 17:00:12
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Tam juz zamknalem konto i nie chce mi sie otwierac tam drugi raz :)

    No to moze Maestro do Ekokonta w BOŚ? www.bosbank.pl
    Darmowe wyplaty w Polsce, wiec ciekawe ile wyjdzie poza Polska.

  • 5. Data: 2003-04-07 20:05:37
    Od: s...@p...onet.pl

    >Wrocilem do kolejki i postalem w niej godzine!!!

    Az sie usmiechnalem czytajac ten text, bo takze znam ten kolejkowy bol BZWBK.
    Co prawda pojawiam sie tam tylko raz do roku, ale mnie takze szlag trafia gdy
    kolejka przez dobra godzine w ogole sie nie porusza. Na szczescie mam juz na to
    wrecz przez lata wypracowany sposob. Wchodze, rozgladam sie... (tutaj musze w
    ramach wyjasnienia powiedziec ze w BZWBK w Gdansku jest chyba z 7 okienek do
    obslugi klienta, z czego tylko 2, max 3 sa zwykle 'czynne') ...jak zwykle widze
    slamazarna kolejke, wiec z wrzaskiem ide do kierownika BZWBK i oburzony mowie,
    ze to jest skandal, ze tak malo osob obsluguje klientow. Wtedy zawsze powtarza
    sie ten sam scenariusz: pani kierownik z halasem wpada na sale, pogania
    paniusie zajmujace sie 1001 innymi sprawami... i jestem obsluzony w max 5
    minut :-)

    Wiem, troche czuje sie nie fair, ze robie tam z nienacka taki 'burdel', ale z
    nimi chyba inaczej nie mozna. Juz kiedys probowalem "po dobroci" i nic dobrego
    z tego nie wyszlo.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczow.
    Pawel.

  • 6. Data: 2003-04-07 20:24:36
    Od: "AS" <a...@g...w.pl>

    Moje doswiadczenia z tych dni w BZWBK w Krakowie w Rynku.
    Wramach likwidacji konta i niepotrzebnej karty VISA E miła pani najpierw
    namówiła na pobranie resztowki gotowy w kasie, potem przeciela karte a potem
    powiedzieli ,ze musze im za to zaplacic bo nie mam karty !!!!!!
    Ponadto musze poczekac na likwidacje konta 6 tygodni by mogli mnie jeszcze
    skasowac 3 razy po 1,50 (za kazde 2 tyg. oplata !!! ).
    UWAGA na oplate za wyplate gotowkowa -dalem sie zrobic z braku
    czujnosci -ALE GENERALNIE TO CALE POSTEPOWANIE TO STALY MODEL OSTATNIEGO
    NACIECIA JELENIA czyli b. klienta WBK.
    Ps. Rok temu obciazyli oplata za prowadzenie konta 2 razy w grudniu w dzien
    po dniu .
    Uwazajcie na BZWBK jak otwieracie konto !!!!!!!!

  • 7. Data: 2003-04-07 20:29:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    wiec z wrzaskiem ide do kierownika BZWBK i oburzony mowie,
    > ze to jest skandal, ze tak malo osob obsluguje klientow.

    Ja sobie obiecalem ze jak mnie przygluchy pan zalatwi o pojde do tej
    kanciapki kierownika co mu ja na sali obslugi wybudowali i powiem co o tym
    mysle, ale dzieki udobuchaniu przez pania Zbrog nie poszedlem :)

    Kierownik z naczelnikiem widzieli co sie dzieje i nie zareagowali :-/.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-04-08 08:05:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    > Ogolny wniosek - trzeba byc masochista zeby bys klientem BZWBK, konto
    > prestiz mozna sobie na haku w ... powiesic :-/

    wlasnie to zrobilem :-))

    > Aktualnie do testow beda przeznaczone:
    >
    > - VE - Lukas, Inteligo, mBank, Millenniu, ING BSK
    > - Maestro - Citi, BGZ, INGBSK, BZWBK

    widze ze chcesz powtorzyc taki test jak ja zrobilem - ja mialem 8 kart po 20
    EUR a u ciebie juz widze 9
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-04-08 14:28:11
    Od: w...@o...pl

    Takie ekscesy jak dotad spotykaly mnie w PKO BP i Pekao SA, a BZWBK jak na
    razie (od 2 lat) za obsluge moge tylko pochwalic. Jedyne co slyszalem, ze
    lepsza jest obsluga w bylych oddzialach WBK niz BZ wiec moze miales akurat
    pecha...

  • 10. Data: 2003-04-08 15:04:13
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > widze ze chcesz powtorzyc taki test jak ja zrobilem - ja mialem 8 kart po
    20
    > EUR a u ciebie juz widze 9

    Tak, mialo byc 10 - 5 VE i 5 Maestro jednak juz raczej nue uda mi sie
    pozyczyc od nikogo znajomego 1 sztulki Maestro :-/ trudno sie mowi i zyje
    sie dalej :) A kwota i waluta jaka bdzie testowana jest jeszcze niewiadoma -
    zalezy co bankomat bedzie wypluwal :)

    --
    JaKi