  • 31. Data: 2003-04-09 11:04:52
    Temat: Re: KK PKO - skroili mnie w bialy dzien!!!
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Krzysztof K. Maj napisał:

    > Żeby Ci ten klin głowy nie rozsadził, to powiem Ci, że w M-M nie
    > zapłacisz kartą, podobnie jak w wielu innych sklepach, mających ceny
    > niższe niż konkurencja.

    A moze trzeba po prostu sprobowac? Ja w MM _zawsze_place_karta_ (co
    prawda rzadko tam chodze, ale jak juz pojde i cos wybiore to place
    karta, bo generalnie nie nosze ze soba gotowki, poza jakimis drobnymi
    kwotami, np. na lody). Kupowalem zarowno jakies duperelki za male
    kilkadziesiat zlotych, jak i sprzet AGD za kilkaset.

    Bartol

  • 32. Data: 2003-04-09 11:08:44
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Bartol Partol <b...@p...c> napisał w

    > A moze trzeba po prostu sprobowac? Ja w MM _zawsze_place_karta_

    Może w polskim M-M jest inaczej (fakt, że nie próbowałem), ale zarówno w
    Niemczech jak i w Austrii kasjerki informowały mnie, że nie przyjmują
    płatności kartą.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 33. Data: 2003-04-09 12:03:05
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Tue, 8 Apr 2003 23:28:35 +0200, Krzysztof K. Maj napisał(a):
    >Bartol Partol <b...@p...c> napisał w

    >A co ma piernik do wiatraka? Na czym ma niby polegać komfort używania
    >karty kredytowej?

    [...]

    >Na tym, że gdy chcę kupić lody, to sprzedawca nie przyjmuje płatności
    >kartą?

    Na lotnisku w Amsterdamie płaciłem kartą za herbatę - 1euro... Po prostu nie
    miałem jeszcze gotówki. Jakoś nie było najmniejszego problemu...

    >Czy też na tym, że gdy w supermarkecie kupuję parę drobiazgów, to
    >blokuję kasę na 5 minut?

    Często w supermarkecie stoję przy kasie krócej niż delikwent, dobierający
    drobniaki żeby się pozbyć "złomu". Teraz, gdy wszystkie karty są traktowane
    jak "electron", nie zdarza mi się czekać na autoryzację dłużej niż 5-10
    sekund.

    >A może na tym, że gdy kupuje pralkę, lodówkę,
    >telewizor (niepotrzebne skreślić), to przy płatności gotówką zawsze
    >dostanę te 5% upustu, a płacąc kartą - już nie.

    Robisz takie zakupy na co dzień? Przyznam, że gdy już mam takie zakupy, to
    czuję się wyjątkowo niezręcznie z większą ilością gotówki przy sobie.

    A co do zalet: jak jadę na urlop/wyjazd, to nie po to żeby wcześniej przez
    parę dni przewidywać gdzie, kiedy, ile i za co zapłacę. Nie mam też ochoty
    wozić przy sobie pliku banknotów. Tym bardziej nie mam ochoty kupować w
    kantorze kilku walut, jeśli planuję przejazd przez np. Słowację, Węgry,
    Austrię do Chorwacji z dłuższymi postojami...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 34. Data: 2003-04-09 15:06:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:

    > wszyskie zakupy w centrum Essen i w Oberhausen opłacałem ostatnio kartami -

    No, no no widze, ze jezdzimy w te same miejsca ;-))

    > nigdzie nie spotkałem się z niemożliwością zapłaty.

    czasem przyjmuja _tylko_ ichnią EC ;-//

  • 35. Data: 2003-04-10 07:34:22
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >Żeby Ci ten klin głowy nie rozsadził, to powiem Ci, że w M-M nie
    >zapłacisz kartą, podobnie jak w wielu innych sklepach, mających ceny
    >niższe niż konkurencja.

    W Polsce jak najbardziej zaplacisz.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 36. Data: 2003-04-10 10:00:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > czasem przyjmuja _tylko_ ichnią EC ;-//

    Ok, żeby było jasne dla wszystkich - nie upieram się, że jest super. W
    porównaniu Essen do Londynu to różnica jest bardzo widoczna. Ale z wypukłymi
    kartami nie mogę się zgodzić też z tezą, że jest kiepsko - ja nie
    narzekałem.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 37. Data: 2003-04-10 14:02:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:

    > Ok, żeby było jasne dla wszystkich - nie upieram się, że jest super.

    No własnie ;-)

    > porównaniu Essen do Londynu to różnica jest bardzo widoczna. Ale z wypukłymi
    > kartami nie mogę się zgodzić też z tezą, że jest kiepsko - ja nie
    > narzekałem.

    Ja tez nie ;-)

  • 38. Data: 2003-04-12 22:26:08
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message
    > Bartol Partol <b...@p...c> napisał w
    > Może w polskim M-M jest inaczej (fakt, że nie próbowałem), ale zarówno w
    > Niemczech jak i w Austrii kasjerki informowały mnie, że nie przyjmują
    > płatności kartą.

    BZDURA!!!
    da sie uzywac karty - ale akceptuja tylko EC (maestro)
    kupuje czesto w M-M w np. Bremen i Frankfurcie n/M.
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info