  • 1. Data: 2003-04-07 12:51:24
    Temat: Potwierdzenie przyjęcia zamówienia - co z tym zrobic
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Czesc.

    Wlasnie dostalem dziwnego maila i nie bardzo wiem co z tym zrobic. Dodam, ze
    takich zakupow nie robilem, nikt mi mojej karty nie obciazyl (nawet nie mam
    takiego salda dostepnego na wszystkich moich KK razem wzietych) i adres
    dostawy tez mi jest nie znany.
    A oto i on:

  • 2. Data: 2003-04-07 13:00:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Lopez wrote:

> [...]
    > takiego salda dostepnego na wszystkich moich KK razem wzietych) i adres

    Na mój rozum to sobie ktoś jaja robi:-)
    Zresztą w treści masz napisane sposób zapłaty - gotówka. Jakby co -
    zareklamujesz:-)

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-04-07 13:03:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > takiego salda dostepnego na wszystkich moich KK razem wzietych) i adres

    Przeciez napisane "gotowka", wiec jakich kart? Kumpel ci zrobil
    dowcip...

    Odpisz do tego sklepu, ze pomylka.

    MJ

  • 4. Data: 2003-04-07 13:26:25
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mam
    > takiego salda dostepnego na wszystkich moich KK razem wzietych) i adres

    A przyślij pełny nagłówek tego listu, nie tylko from: i to:
    W Outlook, prawym przyciskiem na nadawcy, właściwości, szcegóły.

  • 5. Data: 2003-04-07 13:35:55
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > takiego salda dostepnego na wszystkich moich KK razem wzietych) i adres

    Zrób podgląd źródła albo podgląd pełnych nagłówków. Bardzo
    interesujące jest, co masz w Received....

  • 6. Data: 2003-04-07 13:46:39
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87ptnyl9ac.fsf@cauchy.softax.local...