  • 1. Data: 2003-04-07 11:12:53
    Temat: [nordea] zachecanie do internetu
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    od 1 maja za prowadzenie konta z dostepem internetowym 3 zl ale za samo kono
    i "niemanie" internetu 5 zl
    analogicznie z kontem Nordea VIP: 3 zl z internetem, 7 zl bez internetu -
    ponieważ było 3 zł to VIP podrozeje o 133%

    chyba sie jednak zachece i zaloze ten dostep internetowy :-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-04-07 13:14:10
    Temat: Re: [nordea] zachecanie do internetu
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > ponieważ było 3 zł to VIP podrozeje o 133%
    >
    > chyba sie jednak zachece i zaloze ten dostep internetowy :-))

    BTW. co daje konto w NORDEA ?:)
    ja jeszcze tam nie mam, ale może warto ?:))
    może jakaś ładna karta lub coś w tym rodzaju ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-04-07 13:53:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
    > BTW. co daje konto w NORDEA ?:)
    > ja jeszcze tam nie mam, ale może warto ?:))
    > może jakaś ładna karta lub coś w tym rodzaju ?

    - moja żona twierdzi że VE brzydka, ale darmowa we wszystkich bankomatach BZ
    WBK i z mozliwoscia ustawienia PINu samemu
    - VC charge bez oplat prowizyjnych - mozna taką wybrać, tym bardziej ze do
    31 marca byla darmowa
    - system bankowosci internetowej SOLO ma ponoc (jest demo) bardzo duzo
    roznych mozliwosci
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-04-07 14:58:44
    Od: m...@o...pl

    > BTW. co daje konto w NORDEA ?:)
    > ja jeszcze tam nie mam, ale może warto ?:))

    Moim zdaniem - nie warto. Sam zlikwidowałem u nich konto jakiś miesiąc temu.
    Np. w całej Warszawie mają 1 (słownie: jeden!) oddział...

    > może jakaś ładna karta lub coś w tym rodzaju ?

    Ich VE ma kolor sraczkowaty i moja żona twierdziła, że ilekroć wyjmowałem kartę
    Nordei z portfela, ją (żonę) zaczynał boleć brzuch... ;-)

    m23m

  • 5. Data: 2003-04-07 15:13:06
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    m...@o...pl wrote:

    > Moim zdaniem - nie warto. Sam zlikwidowałem u nich konto jakiś miesiąc temu.
    > Np. w całej Warszawie mają 1 (słownie: jeden!) oddział...

    E tam, jakby mieli darmowe przelewy to byłaby calkiem fajna oferta,
    system transakcyjy ma sporo możliwości. Tylko te przelewy..

    > Ich VE ma kolor sraczkowaty i moja żona twierdziła, że ilekroć wyjmowałem kartę
    > Nordei z portfela, ją (żonę) zaczynał boleć brzuch... ;-)
    Sraczkowaty? Jest po prostu żółta.
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(
    A w laptopie zwaloną matrycę.

  • 6. Data: 2003-04-07 15:52:03
    Od: m...@o...pl

    > Sraczkowaty? Jest po prostu żółta.

    Żółta, to jest karta IKM VIP w Pekao SA... :-)

    m23m

  • 7. Data: 2003-04-07 17:01:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > ponieważ było 3 zł to VIP podrozeje o 133%
    >
    > chyba sie jednak zachece i zaloze ten dostep internetowy :-))

    Czy w ofercie dla firm też coś się zmienia?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2003-04-08 08:09:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski"

    > Czy w ofercie dla firm też coś się zmienia?

    nie wiem, przyslali wybrane pozycje z nowej tabeli indywidualnych - poszukaj
    na www
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-04-09 14:55:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 07 Apr 2003 17:13:06 +0200, Kamil Jonca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Sraczkowaty? Jest po prostu żółta.

    Nie powiedzialbym :)
    http://www.kartybankowe.net/nordea-ve.jpg

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-04-09 15:02:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:
    > On Mon, 07 Apr 2003 17:13:06 +0200, Kamil Jonca
    > <k...@p...onet.pl> wrote:
    [..]

    > Nie powiedzialbym :)
    > http://www.kartybankowe.net/nordea-ve.jpg