  • 1. Data: 2010-03-13 12:23:14
    Temat: KK Citi a PIN
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Dostałem wznowioną KK Citi z chipem i informacją o potwierdzaniu PIN-em. Do
    tej pory KK działała normalnie na całym świecie na podpis, PINu nawet nie
    znam. Pytanie czy jest możliwe niepotwierdzanie PINem czy jeśli chip to PIN
    musi być ? Jeśli tak to jak mozna zrezygnować z PIN ? Jeśli nie to karta
    pójdzie w odstawkę nie mam zamiaru pokazywać wszystkim w sklepie (takze tym
    co spogladają przez kamery) swojego PINu po to by ktos skanujac czy
    napadajac mnie po wyjsciu dobral sie do calego kredytu a ja nie mialbym
    zadnych szans reklamacji...

  • 2. Data: 2010-03-13 13:56:32
    Temat: Re: KK Citi a PIN
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-03-13 13:23, sensei wrote:
> [...]
    > ktos skanujac czy napadajac mnie po wyjsciu dobral sie do calego kredytu
    > a ja nie mialbym zadnych szans reklamacji...

    W POSach Zubra jeszcze na podpis - w pozostalych PIN. Niestety musisz
    miec swiadomosc ze rok, dwa i wszystkie karty beda miec chip - gdzie nie
    pojdziesz :)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 3. Data: 2010-03-13 13:59:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "sensei" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > (takze tym co spogladają przez kamery) swojego PINu po to by ktos skanujac
    > czy napadajac mnie po wyjsciu dobral sie do calego kredytu a ja nie

    Z takich, ktore uzywalem BZWBK, Alior-kredytowe z chipem, niestety tez na
    PIN, czasami dziala bez pinu, ale to nie zalezy od karty, ale od terminala.
    Generalnie w 99% zawsze PIN, czasami off-line.

  • 4. Data: 2010-03-13 14:23:35
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" news:4b9b9990$1@news.home.net.pl

    > W POSach Zubra jeszcze na podpis - w pozostalych PIN. Niestety musisz
    > miec swiadomosc ze rok, dwa i wszystkie karty beda miec chip - gdzie nie
    > pojdziesz :)

    Nie we wszystkich!

  • 5. Data: 2010-03-13 14:36:57
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie we wszystkich!

    Jest nadzieja, ze ktos bedzie wydawał karty be chipa, albo z chipem ale na
    podpis tylko?

    SJ

  • 6. Data: 2010-03-13 14:45:28
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    napisał w wiadomości news:4b9b9990$1@news.home.net.pl...

    > W POSach Zubra jeszcze na podpis - w pozostalych PIN. Niestety musisz miec
    > swiadomosc ze rok, dwa i wszystkie karty beda miec chip - gdzie nie
    > pojdziesz :)

    jezeli tak to karta pojdzie w odstawke dopóki mam inną kredytówkę działającą
    na podpis. Poki nie wszystkie KK mają chip będę szukał tych co chipa nie
    mają ;-)

  • 7. Data: 2010-03-13 14:52:55
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "sam jestem" news:hng7t7$pp0$1@opal.icpnet.pl

    > Jest nadzieja, ze ktos bedzie wydawał karty be chipa, albo z chipem ale na
    > podpis tylko?

    nie.
    Jedynie na co możesz liczyć, że trafisz w czasie zakupów na żubrowy
    terminal, w którym transakcja będzie autoryzowana podpisem a nie PINem.

  • 8. Data: 2010-03-13 19:52:14
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

> [...]
    >
    > jezeli tak to karta pojdzie w odstawke dopóki mam inną kredytówkę
    > działającą na podpis. Poki nie wszystkie KK mają chip będę szukał tych co

    Hehe, mam tak samo. Uznałem, że karta kredytowa z pinem ma taką samą
    funkcjonalność dla mnie jak zwykły Electron podpięty do konta i karta citka
    wylądowała w szufladzie.

    Przyrzekłem sobie, że nią już więcej nie zapłacę.

    W czterech literach mam taki "prestiż", ichniejszy tytuł "founder member" i
    zniżki.

    A ci którzym pin nie przeszkadza, zmienia zdanie po pierwszym fraudzie. Ja
    już miałem.

    Marvin

  • 9. Data: 2010-03-14 07:09:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 20:52:14 +0100, Marvin napisał(a):
    > Hehe, mam tak samo. Uznałem, że karta kredytowa z pinem ma taką samą
    > funkcjonalność dla mnie jak zwykły Electron podpięty do konta i karta citka
    > wylądowała w szufladzie.

    E, do płatności online się nadaje ;) U mnie służy tylko do tego i do
    płatności tam gdzie nie chcą PINu... np. stacje benzynowe - może to przypadek,
    ale na wszystkich przeze mnie odwiedzanych chcą tylko podpis.

    [...]

    > A ci którzym pin nie przeszkadza, zmienia zdanie po pierwszym fraudzie. Ja
    > już miałem.

    Fraud z PINem i KK w roli głównej?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2010-03-14 07:59:51
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> had the courage to write:

    > E, do płatności online się nadaje ;) U mnie służy tylko do tego i do
    > płatności tam gdzie nie chcą PINu... np. stacje benzynowe - może to
    > przypadek, ale na wszystkich przeze mnie odwiedzanych chcą tylko podpis.

    Widać nie tankowałeś na Neste :)

    k.