  • 1. Data: 2010-03-12 18:02:16
    Temat: Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Na stronie Cash4you pisze, nie ma limitu:
    http://www.cash4you.pl/?pid=1&nid=18
    czyżby wojna bankomatowa odwołana?

  • 2. Data: 2010-03-12 19:01:44
    Temat: Re: Cash4you - jest limit 400 zł czy nie ma?
    Od: Homzik <h...@g...com>

    http://samcik.blox.pl/2010/03/No-Cash4You-Siec-banko
    matow-wycofuje-sie-z.html

  • 3. Data: 2010-03-12 19:29:11
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Bogdan B. wrote:

    > Na stronie Cash4you pisze, nie ma limitu:
    > http://www.cash4you.pl/?pid=1&nid=18
    > czyżby wojna bankomatowa odwołana?

    tak sie zrobilo halo, ze c4y zalozyl limit na 400pln po obcieciu
    im przychodu przez oligopol, a nie ma medialnego halo jak banki
    daja bezplatna wyplate z bankomatu pod warunkiem, ze sie wyplaci
    wiecej niz 400, czy 500 pln. moty ten sam - redukcja kosztow,
    a tylko c4y stanelo w ogniu krytyki.

  • 4. Data: 2010-03-12 20:08:17
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-12 20:29, Paweł pisze:

> [...]
    > daja bezplatna wyplate z bankomatu pod warunkiem, ze sie wyplaci
    > wiecej niz 400, czy 500 pln. moty ten sam - redukcja kosztow,

    Każdy pisze o tym co mu leży :-)
    Mnie nie interesuje że mogę wypłacić 400 zł bez prowizji w każdym
    bankomacie, bo zawsze idę do bezprowizyjnego.
    Za to bardzo mnie interesuje wypłata z Cash4you, bo mi się w okolicznych
    supermarketach Euronety pozamieniały na Cash4you właśnie, a karty
    debetowe mam z mBanku i Multibanku. Wypłata maksymalnie 400 zł to jest
    dla mnie kiepski żart.

  • 5. Data: 2010-03-12 20:11:15
    Temat: Re: Cash4you - jest limit 400 zĹ&#65533; czy nie ma?
    Od: z...@o...pl

    > Wyplata maksymalnie 400 zl to jest dla mnie kiepski Ĺźart.

    w sensie: za duzo czy za mało?

  • 6. Data: 2010-03-12 20:25:47
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-03-12 21:08, Bogdan B. pisze:
    > Za to bardzo mnie interesuje wypłata z Cash4you, bo mi się w okolicznych
    > supermarketach Euronety pozamieniały na Cash4you właśnie, a karty
    > debetowe mam z mBanku i Multibanku.

    A w kasie nie przyjmują kart?

    --
    Raf

  • 7. Data: 2010-03-12 21:20:38
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-12 21:25, Rafał pisze:

    > A w kasie nie przyjmują kart?

    nie wszyscy przyjmują karty i nie wszyscy mają kasy

  • 8. Data: 2010-03-12 21:20:43
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-12 21:11, z...@o...pl pisze:

    > w sensie: za duzo czy za mało?

    za mało

  • 9. Data: 2010-03-12 22:39:09
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Bogdan B. pisze:

    > nie wszyscy przyjmują karty i nie wszyscy mają kasy

    Slij wieksza gotowke do Pocztowego i wyplacaj w okienku :))

  • 10. Data: 2010-03-12 23:23:38
    Temat: Re: Cash4you - jest limit 400 zÄą&#65533; czy nie ma?
    Od: z...@o...pl

    większość supermarketów pozwala płacić kartą.
    W samej biedronce wydawać jednorazowo powyżej 400zł? no no ...