  • 1. Data: 2010-03-13 09:58:12
    Temat: Kredyt hipoteczny - najniższa marża PLN
    Od: g...@o...pl

    Który bank ma najniższą marżę dla kredytów w złotówkach? Kredyt zdaje się ok.
    100 tys., co równa się 1/4 wartości mieszkania.

  • 2. Data: 2010-03-13 10:36:51
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - najniższa marża PLN
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Mar, 10:58, g...@o...pl wrote:
    > Który bank ma najniższą marżę dla kredytów w złotówkach? Kredyt zdaje się ok.
    > 100 tys., co równa się 1/4 wartości mieszkania.

    W PLN dobrą ofertę ma BZ WBK 5,7% oprocentowanie ( w tym marza= 1,35%)
    3,5% prowizja

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-03-13 13:55:27
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Wubek ma teraz najniższą marżę, ale wraz z kredytem hipotecznym trzeba
    założyć u nich konto prestiż (16-18 zł/mies. z debetówką). Jeśli masz
    dowolne konto w wbk istniejące minimum pełne 4 miesiące przed wzięciem
    kredytu hipotecznego, to prowizja od kredytu jest mniejsza o 1%.

    Z innych banków
    http://www.rp.pl/artykul/7,446168_Zmiany_na_korzysc_
    klientow.html
    może coś ciekawego znajdziesz.

  • 4. Data: 2010-03-15 00:51:19
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Jacenty pisze:
> [...]
    > dowolne konto w wbk istniejące minimum pełne 4 miesiące przed wzięciem
    > kredytu hipotecznego, to prowizja od kredytu jest mniejsza o 1%.

    Nie słyszałem jeszcze o kliencie który by dostał w wbk kredyt z taką
    marżą. Musisz najpierw przejść przez ichni skoring który w 100% znanych
    mi przypadków odrzucał klienta, a wtedy marża robi się... 3,5% hehe
    GetinNoblebank ma 1,55% dla klientów z najwyższą oceną punktową BIK ale
    gnojki wciskają drogie ubezpieczenie.
    2% masz teraz w Multibanku do początku maja.
    Zobaczymy co jutrzejszy dzień przyniesie, zwykle w poniedziałki banki
    robią promocje po przemyśleniach weekendowych.

    Pozdro
    Ranger

  • 5. Data: 2010-03-15 08:10:55
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    Ranger <n...@f...pl> napisał(a):

    > Nie słyszałem jeszcze o kliencie który by dostał w wbk kredyt z taką
    > marżą.

    A ja widziałem statystyki pokazujące, że ok. 70% nowych kredytów hipo jest
    udzielanych na marży 1,35. Więc słuchaj uważniej, bo masz kiepskie informacje.

    > Musisz najpierw przejść przez ichni skoring który w 100% znanych
    > mi przypadków odrzucał klienta, a wtedy marża robi się... 3,5% hehe

    Takie marży dla kredytu hipotecznego nie mają w cenniku.

  • 6. Data: 2010-03-15 10:42:32
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    zycie_po_zyciu pisze:

    > A ja widziałem statystyki pokazujące, że ok. 70% nowych kredytów hipo jest
    > udzielanych na marży 1,35. Więc słuchaj uważniej, bo masz kiepskie informacje.

    > Takie marży dla kredytu hipotecznego nie mają w cenniku.

    "1,35 p.p. - decyzja o przyznaniu zapada po przeanalizowaniu przez Bank
    szeregu informacji dotyczących finansowanej transakcji oraz sytuacji
    finansowej Klienta." - 100% znanych mi klientów, kilku z wieloletnią
    historią kont w wbk nie przeszło owego przeanalizowania, pomimo tego że
    w innych bankach dostawali często najniższe marże ze wzgl. na ltv i dochody.
    Faktycznie, marży 3,5 nie ma, jest... 3. Prowizja też 3 :)

    Na jakie statystyki się powołujesz? bzwbk czy jakieś miarodajne? :)
    Pozdro

  • 7. Data: 2010-03-15 11:46:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 13.03.10 10:58, g...@o...pl pisze:
    > Który bank ma najniższą marżę dla kredytów w złotówkach? Kredyt zdaje się ok.
    > 100 tys., co równa się 1/4 wartości mieszkania.

    Citi, Lukas, DB-PBC

    --
    Pete

  • 8. Data: 2010-03-16 05:12:48
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    Ranger <n...@f...pl> napisał(a):

    > Na jakie statystyki się powołujesz? bzwbk czy jakieś miarodajne? :)

    Miarodajne bzwbk. Wiarygodne w 100%
    Ciekawe rzeczy piszesz. Ci klienci musieli być naprawdę szczególni, skoro będą
    klientami tego banku nie dostali 1,35.

  • 9. Data: 2010-03-16 19:21:08
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    zycie_po_zyciu pisze:

    > Miarodajne bzwbk. Wiarygodne w 100%
    > Ciekawe rzeczy piszesz. Ci klienci musieli być naprawdę szczególni, skoro będą
    > klientami tego banku nie dostali 1,35.

    Gdyby jeszcze dało się dowiedzieć dlaczego, to byłbym mądrzejszy. Co
    śmieszniejsze gość od 9 lat ma (jeszcze) konto w wubeku i przy wniosku
    zarządali od niego pitów z lat ubiegłych, gdzie wszystkie pensje jego i
    żony były regularnie przelewane.
    Dramat po prostu. Mam to badziewie w ofercie ale jeszcze żadnego nie
    udało się sprzedać.
    A co do sprzedaży jak napisałeś 70% kredytów w takiej marży, to się nie
    dziwię - jak ktoś taką dostanie to weźmie, zastanawiam się pozostali
    jaki produkt wybrali skoro nie dostali tych 1.35%...
    Pozdro