  • 1. Data: 2010-03-13 14:22:45
    Temat: Będzie mniej bankomatów ?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=bank
    omaty&rpp=20

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 2. Data: 2010-03-13 14:25:33
    Temat: Re: Będzie mniej bankomatów ?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" news:hng73m$db2$1@inews.gazeta.pl
    > http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=bank
    omaty&rpp=20

    A już zaczynałem mieć dobre zdanie o Warszawie i jej mieszkańcach a tutaj
    taki jeden wszystko zburzył.

  • 3. Data: 2010-03-13 18:13:58
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    > "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" news:hng73m$db2$1@inews.gazeta.pl
    >
    > A już zaczynałem mieć dobre zdanie o Warszawie i jej mieszkańcach a tutaj
    > taki jeden wszystko zburzył.

    A ja zastanawiam się o co ci chodzi ?
    Będziesz szukać bankomatu lub płacić prowizje za wypłaty.

  • 4. Data: 2010-03-13 20:19:12
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:hng73m$db2$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=bank
    omaty&rpp=20

    Najbardziej uderzy to ew. w banki wirtualne / bezoddziałowe.
    Chyba, że przestawią się na Visę ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-03-13 21:48:41
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Imiennika" news:3461.000007d0.4b9bd5e6@newsgate.onet.pl

    > A ja zastanawiam się o co ci chodzi ?

    A ja Ci wyjaśniam o co mi chodzi. Jak mnie pamięć nie zawodzi to o omawianym
    problemie sobie gaworzymy na grupie. Może nie jest to jakaś ogromnie żywa
    dyskusja w wyniku której na grupie londuje dziesiąt postów, ale jednak
    takowa ma/miała miejsce.
    Przy odrobinie chęci i częściowym stosowaniu się do zasad netykiety wypadało
    by przynajmniej na szybko przeglądnąć co się na grupie dzieje/działo
    przynajmniej na przestrzeni ostatnich dni a potem wklejać w nowym temacie
    linka do tego o czym zainteresowane (i nie tylko) osoby wiedzą.

    > Będziesz szukać bankomatu lub płacić prowizje za wypłaty.

    Nie, nie będę. Jeżeli mój bank sprawi, że w lokalizacji, w której
    najczęściej po tej stronie Odry wypłacam mamonę z maszyny, która w szeroko
    pojętym tego słowa znaczeniu skosi mnie prowizją za wypłatę to poszukam
    innego banku.
    Póki co mam ten komfort, że w okolicy mojego polskiego kwadratu mam maszynkę
    bekającego W, eCard, C4Y oraz bodajże 6 - 8 euronetów :)
    Rozumiem, że nie wszyscy mają taki komfort, co nie zmienia faktu, że
    omawiany problem jest IMHO za bardzo rozdumuchiwany przez media i podciągany
    do miana rasowej katastrofy. A prawda jest taka (zapewnie o tej
    dziennikarzyny bez powołania zapominają), że rynek nie znosi próżni. W
    wyniku tego stan, w którym dostęp do gotówki był by utrudniony nie trwał by
    w nieskończoność. Po przez np. następujące rozwiązania:
    1. wprowadznie lokalnej karty (mniej realne)
    2. ruch konkurencji (najbardziej realne)
    sytuacja szybko wróciła by do normy.
    A jeżeli ktoś w bankowości kieruje się niezrozumiałym jak dla mnie
    sentymentem to sam może być ewentualnie sobie winień, że bank go z uśmiechem
    na ustach puka :)

    Dodam również na zakończenie, że sieć z której wypłacał bym w ostateczności
    mamonę, właśnie się wycofała ze swojego kretyńskiego pomysłu limitowania
    kwoty wypłaty - a już byli w ogórku, a już witali się z gąską idąc na bój z
    organizacjami. Tradycyjnie wiele szumu o nic, a mizeria dziennikarskia
    tradycyjnie z błahej sprawy stworzyła katastrofę.

    Wsio. Miłej nocki. :)

  • 6. Data: 2010-03-14 08:05:28
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    J_K_K <j...@i...fm> had the courage to write:
    omaty&rpp=20

    > Najbardziej uderzy to ew. w banki wirtualne / bezoddziałowe.
    > Chyba, że przestawią się na Visę ;-)

    Bzdura, to tylko na korzyść bankom - przyciągną więcej klientów obniżając
    koszty wypłaty z obcych bankomatów bez żadnego uszczerbku na swojej
    prowizji. Wystarczy dobra akcja marketingowa.

  • 7. Data: 2010-03-14 08:51:44
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty wypłaty z obcych bankomatów bez żadnego uszczerbku na swojej
    > prowizji. Wystarczy dobra akcja marketingowa.

    Bzdura to jest to co Ty piszesz - chyba nie przeczytałeś artykułu.
    Taki Euronet np. będzie współpracował wg Ciebie charytatywnie ?

    Sedno artykułu jest takie, że skoro proponują operatorom stawkę poniżej
    kosztów,
    to operatorzy zwiną część bankomatów, skutkiem czego klienci
    "bezoddziałowych"
    będą mieli (zwłaszcza w mniejszych miejscowościach) dalej do "źródełka",
    czyli przeniosą się tam, gdzie pieniądze mogą dostać najszybciej i
    najbliżej - czy to w oddziałowym
    bankomacie, czy też w okienku.

    Pzdr

    JK

  • 8. Data: 2010-03-14 10:25:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kashmiri" news:hni5c4$fob$1@news.onet.pl

    > Bzdura, to tylko na korzyść bankom - przyciągną więcej klientów obniżając
    > koszty wypłaty z obcych bankomatów bez żadnego uszczerbku na swojej
    > prowizji. Wystarczy dobra akcja marketingowa.

    @kashmiri!
    Bodajże dwa dni temu pisałeś o bankach w UK, które dokonywały migracji z MC
    do Visy.
    Możesz prosto i źwięźle napisać czym taki ruch był podyktowany?

  • 9. Data: 2010-03-14 10:51:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "J_K_K" news:hni6de$esn$1@news.interia.pl

> [...]
    > będą mieli (zwłaszcza w mniejszych miejscowościach) dalej do "źródełka",
    > czyli przeniosą się tam, gdzie pieniądze mogą dostać najszybciej i

    IMHO sytuacja o której piszesz jest dość radykalna co nie oznacza, że
    niemożliwa.
    Wspomniany euronet chyba prędzej dogada się z kilkoma liczącymi podmiotami
    bankowymi na rynku i stworzy wraz z nimi taką ofertę, na której zyska
    klient, bank jak i on sam (tj. euronet).
    Pytanie laika - czy stoi coś na przeszkodzie aby wypłaty z danej maszynki
    szły bez wiedzy organizacji płatnicznej mimo, że kartą, którą dokonujemy
    wypłaty ma na sobie logo MC bądź Visy?

  • 10. Data: 2010-03-14 13:47:43
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-03-14 09:51, J_K_K pisze:
    > Sedno artykułu jest takie, że skoro proponują operatorom stawkę poniżej
    > kosztów,
    > to operatorzy zwiną część bankomatów, [...]

    Niech zwijają. Dla nich każda kwota jest "poniżej kosztów", tak jak w
    tpsa. Każdy próbuje tylko wyrwać jak najwięcej kasy dla siebie,
    niektórym to już się mózg w bilon zamienił.

    --
    Raf