  • 1. Data: 2010-03-13 12:04:41
    Temat: brawo fortis!
    Od: Marcin Kossakowski <6...@i...pl>

    Witam!

    Takie tylko luźne spostrzeżenie - mam debetówkę BNP Paribas Visa Classic
    do konta w BNP Paribas we Francji. Co następuje w Polsce:

    -wypłaty w BNP Paribas Fortis - Transakcja Nie może być zrealizowana

    -Pekao SA, Euronet, eServive i zapewne wiele innych - no problems

    BTW - W takiej sytuacji jaką sieć polecacie żeby mieć najlepszy kurs
    wymiany? Ewentualnie jakiś inny sposób na wyciąganie tych pieniędzy z
    Francji. Na zestawieniu operacji widzę, że nie pobiera mi prowizji.

    Pozdrawiam!
    MK

  • 2. Data: 2010-03-13 12:20:07
    Temat: Re: brawo fortis!
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Mar, 13:04, Marcin Kossakowski <6...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wymiany? Ewentualnie jakiś inny sposób na wyciąganie tych pieniędzy z
    > Francji. Na zestawieniu operacji widzę, że nie pobiera mi prowizji.

    Są to dwa zupełnie różne banki z osobnymi systemami wiec nie ma się
    czemu dziwić .
    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-03-13 13:00:14
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > wymiany? Ewentualnie jakiś inny sposób na wyciąganie tych pieniędzy z
    > Francji. Na zestawieniu operacji widzę, że nie pobiera mi prowizji.

    Dwa różne banki.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 4. Data: 2010-03-13 13:11:02
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 13 Mar, 13:20, Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Są to dwa zupełnie różne banki z osobnymi systemami  wiec  nie ma się
    > czemu dziwić .
    No ale gdzie indziej działa..

  • 5. Data: 2010-03-13 13:58:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Erazmus j...@g...com ...

    > Są to dwa zupełnie różne banki z osobnymi systemami wiec nie ma się
    > czemu dziwić .

    a Pekao, euronet i eserivice to ten sam bank i system?

  • 6. Data: 2010-03-15 18:45:20
    Od: Marcin Kossakowski <6...@i...pl>

    Witam ponownie...

    Ponowię pytanie o kurs EUR przy wypłacie z bankomatów z tej karty (Visa
    Classic francuska), bo teraz widzę zdjętą wypłatę 100 PLN z piątku i
    wychodzi szalony kurs 3,36. No żesz kur... Jak można stracić mniej
    swoich pieniędzy z zagranicznego konta? Dzięki za rady. Marcin

  • 7. Data: 2010-03-16 07:01:23
    Od: "fotech" <e...@g...pl>

> [...]
    > wychodzi szalony kurs 3,36. No żesz kur... Jak można stracić mniej swoich
    > pieniędzy z zagranicznego konta? Dzięki za rady. Marcin

    Spróbuj w PKO SA (z zubrem) poprosic operatora o obciązenie karty w euro na
    100 euro, wziać je w euro i sprzedać w kantorze za rogiem.

    fotech