  • 1. Data: 2010-03-12 17:30:05
    Temat: Bankomat DnBnord zaginął
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Korzystałem od czasu do czasu z bankomatu DnBnord, zlokalizowanego
    centralnie w placówce tego banku. Podjeżdżam dzisiaj po pracy a moim
    oczom ukazał się Euronet. Sprzęt fizycznie ten sam miejsce to samo tylko
    oprogramowanie musi być inne, no i są nalepki Euronetu. Większy zjadł
    słabszego czy bankowi się po prostu własna sieć jednak nie opłacała.
    Jedyne co na minus to że teraz Euronet wolniej wypłaca kasę.

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-03-12 17:53:53
    Temat: Re: Bankomat DnBnord zaginął
    Od: Jooseff <***@gmail.com>

    Dnia 12-03-2010 o 18:30:05 xbartx <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > słabszego czy bankowi się po prostu własna sieć jednak nie opłacała.
    > Jedyne co na minus to że teraz Euronet wolniej wypłaca kasę.

    DnBnord pozbył się wszystkich swoich bankomatów na rzecz Euronetu.
    W tym tygodniu biegali jak opętani i przekazywali sobie sprzęt z rąk do
    rąk :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 3. Data: 2010-03-12 17:58:05
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Mar, 18:30, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > słabszego czy bankowi się po prostu własna sieć jednak nie opłacała.
    > Jedyne co na minus to że teraz Euronet wolniej wypłaca kasę.

    Może to nadal bankomat DnBnord tylko nowe nalepki nakleili ?
    Na bankomatach DB też są nalepki Euronetu ale dalej są to bankomaty
    własne banku. Jedyna zmiana to że bank pozbył się zarządzania
    bankomatami na rzecz Euronetu.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2010-03-12 19:40:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Erazmus"
    .googlegroups.com

> [...]
    > Na bankomatach DB też są nalepki Euronetu ale dalej są to bankomaty
    > własne banku. Jedyna zmiana to że bank pozbył się zarządzania

    Czy nadal w takich bankomatach np. mBank kasuje prowizję za wypłatę?
    Pamiętam, że kilka razy się na takie cuda naciąłem...

  • 5. Data: 2010-03-13 07:13:32
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Mar, 20:40, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "Erazmus"news:ebcd8b14-8e0e-483f-b00d-1ca6edad1b63@b
    7g2000yqd.googlegroups.com

    > Czy nadal w takich bankomatach np. mBank kasuje prowizję za wypłatę?
    > Pamiętam, że kilka razy się na takie cuda naciąłem...

    Dokładnie tak dlatego polecam zapoznać się z listą bankomatów Euronetu
    przed skorzystaniem http://www.euronetpolska.pl/p,62,_bankomaty.html

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus