  • 1. Data: 2010-03-12 21:16:16
    Temat: Pekao SA. Padaczka?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
    napisał.
    http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polsk
    im-banku,18726,3191164,1,news-detal

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-03-12 21:28:09
    Temat: Re: Pekao SA. Padaczka?
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 12 Mar, 22:16, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Chyba nikt z odwiedzajacych grup nie ma juz tam konta, bo kto by cos
    > napisa .http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-pols
    kim-banku,18726,31...

    > wiatrak

    Ja mam, właśnie dzisiaj upgrade'owałem konto do Aktywne Plus. Gdybym
    wiedział, że takie będą tego konsekwencje to przysięgam -
    powstrzymałbym się :)

  • 3. Data: 2010-03-12 21:31:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wiatrak" news:hneakl$o1n$1@node1.news.atman.pl

    > Chyba nikt z odwiedzajacych grupę nie ma juz tam konta, bo ktoś by cos
    > napisał.

    http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polsk
    im-banku,18726,3191164,1,news-detal

    to dobrze świadczy o grupowiczach :)

  • 4. Data: 2010-03-12 21:32:26
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "m1ch4l.j" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    Ja mam, właśnie dzisiaj upgrade'owałem konto do Aktywne Plus. Gdybym
    wiedział, że takie będą tego konsekwencje to przysięgam -
    powstrzymałbym się :)

    Uległeś reklamom "eksperta"?
    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/eurokonto;aktywne,w
    atek,903315.html

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-03-12 21:38:24
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 12 Mar, 22:32, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Uległeś reklamom "eksperta"?http://grupy-dyskusyjne.money.pl/eurokont
    o;aktywne,watek,903315.html

    > wiatrak

    Szczerze mówiac nawet tej wypowiedzi nie widziałem. Chcę przetestować
    ten ich pakiet ubezpieczeń i zobaczyć ile to jest warte.

  • 6. Data: 2010-03-12 23:44:57
    Od: z...@o...pl

    > "wiatrak" news:hneakl$o1n$1@node1.news.atman.pl

    http://gielda.onet.pl/wielka-awaria-w-wiodacym-polsk
    im-banku,18726,3191164,1,news-detal

    > to dobrze świadczy o grupowiczach :)

    no to przyznam się do tego co o mnie źle świadczy:
    mam konto w żubrach. I nawet sobie chwalę, oferta
    bardzo dobra cenowo. Mam ich odpowiednik DBNet

  • 7. Data: 2010-03-15 18:30:22
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]

    > mam konto w żubrach. I nawet sobie chwalę, oferta
    > bardzo dobra cenowo. Mam ich odpowiednik DBNet

    Tiaaa... Nawet przy wypłacie kasy z ichnich bankomatów pozostaje kac. Co
    i rusz się mnie pytał, czy chcę poczytać a to ich ofercie kredytowej, a
    to o czymś tam jeszcze. Wkurzające. Trza się naklepać, by dostać gotówkę
    z dbNetu ;)

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2010-03-15 20:06:24
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    Ja dostałem mailem taką odpowiedź na moje pytanie dotyczące braku możliwości
    zalogowania:

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie uprzejmie informujemy, iż w dniu
    12.03.2010r. w godzinach popołudniowych aż do nocnych, z powodów
    technicznych, wystąpiły ograniczenia w funkcjonalności usługi Pekao24, jej
    wszystkich serwisów, co bezpośrednio przełożyło się także na obsługę poleceń
    wykonywanych przez Konsultantów.

    W związku z powyższym chcielibyśmy Pana bardzo przeprosić za zaistniałą
    sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z tym związane.

    W sytuacji, gdy Bank zamierza przeprowadzić prace modernizacyjne w serwisach
    Pekao24, wcześniej informuje Klientów o takim zamierzeniu poprzez
    umieszczenie komunikatu na stronie internetowej Banku. Jednak w dniu
    12.03.br wystąpiła sytuacja nagła i z przykrością przekazujemy, że Bank nie
    miał możliwości wcześniejszego uprzedzenia Klientów o niedostępności usługi
    (komunikat ukazał się dopiero ok.22:00). Powyższa sytuacja miała charakter
    incydentalny.

    Bank na bieżąco monitoruje funkcjonowanie serwisów Pekao24 starając się
    diagnozować i najszybciej jak to możliwe eliminować zaistniałe problemy
    techniczne.

    Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa
    naszych Klientów przebiegała w sposób płynny i prawidłowy.

    Mamy nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą
    współpracę z Bankiem. Prosimy raz jeszcze przyjąć nasze przeprosiny.

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do dalszej korespondencji lub
    prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii Banku Pekao S.A. pod numerem
    telefonu 0-801-365-365, + 48 42 68 38 232 (z zagranicy lub telefonu
    komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

    Z poważaniem

    Jolanta Walczak
    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    Zespół Obsługi Klienta