  • 81. Data: 2005-06-03 20:43:19
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie kont a
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    szlovak napisał(a):

    > powiedz na chu** mi kurier skoro:
    > -wymusza prędkie podpisanie umowy
    > -kłamie co do treści umowy
    > -nie sprawdza tożsamości klienta (miałem nadzieję że kurier jest po to
    > aby było jasne że ktoś nie zakłada konta na lewy dowód, niestety
    > kurier jest po to co wymieniłem w dwóch punktach wyżej)
    > ???????????????????????????????????//

    po chu** mi listonosz, skoro listę haseł z mBanku przyniosła mi sąsiadka
    z budynku obok?

  • 82. Data: 2005-06-03 20:45:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    szlovak napisał(a):

    > a chuj ci do tego !!!! KIim jesteś żeby mi mówić co mam robić a czego
    > nie!!!!!! Postanowiłęm nie szukać umowy w necie, skoro tak reklamowali
    > to konto, bo pewnie dobre konto, proste. Nie szukałem umowy na ich
    > stronce bo najczęściej jest trudne ją znaleźć dopóki się nie ma jej
    > przed oczami przy podpisywaniu. Skoro są na tyly głupi żeby płacić
    > kurierowi za roznoszenie gównianej umowy, którą mam prawo nie podpisać
    > to są sobie sami winni.

    Jesteś boski.

  • 83. Data: 2005-06-03 20:46:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > po chu** mi listonosz, skoro listę haseł z mBanku przyniosła mi
    > sąsiadka z budynku obok?

    Odpuść Wojtek. To jednak troll. A jak nie troll, to kompletny kretyn - więc
    szkoda klawiatury.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 84. Data: 2005-06-03 20:48:17
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]

    przed oczami przy podpisywaniu. Skoro są na tyly głupi żeby płacić
    kurierowi za roznoszenie gównianej umowy, którą mam prawo nie podpisać

    Adam

  • 85. Data: 2005-06-03 20:50:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    szlovak napisał(a):

    > to i tak lepiej niż taki kurier

    Moje kwiatki są bardziej komunikatywne.

  • 86. Data: 2005-06-03 20:51:33
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

  • 87. Data: 2005-06-03 20:54:21
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    A zatem, Twoje stanowisko streszcza się następująco:
    >szczerze mówiąc nie myślałem [...] żeby nie czytać, więc niech się bujają

    Pomyliłeś czas i miejsce, to jest grupa dla czytających, którym myślenie nie
    szkodzi.
    Miło że wpadłeś. A na odchodnym mam dla Ciebie prezent prezent:
    http://skocz.pl/szlovak

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 88. Data: 2005-06-03 20:57:39
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-03 22:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    szlovak, gdy pisał(a):

> [...]
    > przed oczami przy podpisywaniu. Skoro są na tyly głupi żeby płacić
    > kurierowi za roznoszenie gównianej umowy, którą mam prawo nie podpisać

    Polska język, trudna język...
    Ale nie przejmuj się, pisz więcej, tu czasem jest tak nudno...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 89. Data: 2005-06-03 21:05:03
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d7onq5$sr$1@serwus.bnet.pl grupowicz Tristan Alder napisał:

    > No i?

    Gdyby tak Inteligo myślało to by rotowało swoimi pracownikami w 18%
    bezrobociu, poziom obsługi byłby skandaliczny, serwery niedoinwestowane,
    funkcjonalność (<-brzydkie słowo) zerowa i wszyscy by narzekali jeszcze
    bardziej. Mnie nie stać na bieżące inteligo to używam mbank+vw+lukas
    których prowadzenie mnie kosztuje na razie max. 13 zł rocznie.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 90. Data: 2005-06-06 11:30:25
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    > Polska język, trudna język...
    > Ale nie przejmuj się, pisz więcej, tu czasem jest tak nudno...

    bredzisz, mówię wyraźnie że pytam na tej grupie aby zaoszczedzić czasu.
    Najwyraźniej masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.

    Adam