  • 1. Data: 2005-05-31 06:57:24
    Temat: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witajcie :)

    Właśnie sobie patrzę w historię rachunku i widzę, że pobrano mi 4,99 za
    prowadzenie konta. Nie bardzo tylko rozumiem dlaczego skoro saldo rachunku
    jest cały czas wyższe niż 100 złotych

    Coś się zmieniło o czym nie wiem?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 2. Data: 2005-05-31 07:10:28
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > prowadzenie konta. Nie bardzo tylko rozumiem dlaczego skoro saldo rachunku

    Sprawdz w Sczegolach rachunku w zakladce Obciazenia czy Inteligo tez sadzi,
    ze miales srednie _miesieczne_ saldo wieksze niz 99,99zl.
    Jesli masz tam wiecej niz 100zl to reklamuj

    > Coś się zmieniło o czym nie wiem?

    ZTCW nic sie nie zmienilo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-05-31 11:31:57
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

> [...]
    > prowadzenie konta. Nie bardzo tylko rozumiem dlaczego skoro saldo rachunku

    Może masz powiadamianie SMS?

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 4. Data: 2005-05-31 17:21:58
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Sprawdz w Sczegolach rachunku w zakladce Obciazenia czy Inteligo tez sadzi,
    > ze miales srednie _miesieczne_ saldo wieksze niz 99,99zl.

    Tak. Jest tam jak byk 107,60

    > Jesli masz tam wiecej niz 100zl to reklamuj

    Zrobiłem to. Ciekawe, że w odpowiedzi sami sobie zaprzeczają :)

    > ZTCW nic sie nie zmienilo.

    No właśnie. Wiedziałem, że ktoś mnie próbuje naciągnąć ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-05-31 17:23:03
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KrzysiekRR napisał(a):

    > Może masz powiadamianie SMS?

    Mam i co z tego? W historii wyraźnie jest napisane: opłata za prowadzenie
    konta"

    Chyba nie sądzisz, że prowadzenie konta = powiadamianie sms?

    Poza tym ja mam gratis dwa okresy rozliczeniowe bo jestem nowym klientem

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 6. Data: 2005-05-31 18:20:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Poza tym (...) jestem nowym klientem

    Aaaaa, to trzeba bylo tak od razu...;-)
    To znany ficzer Inteligo...

    Ile czasu uplynelo od pierwszej wplaty na konto do konca okresu
    rozliczeniowego?

    Reklamowac.

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-05-31 18:23:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Aaaaa, to trzeba bylo tak od razu...;-)
    > To znany ficzer Inteligo...
    >
    > Ile czasu uplynelo od pierwszej wplaty na konto do konca okresu
    > rozliczeniowego?
    >
    > Reklamowac.

    Ale wtedy system by mu nie pokazał średniego salda miesięcznego powyżej
    100 PLN. Chyba.

  • 8. Data: 2005-05-31 18:23:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Zrobiłem to. Ciekawe, że w odpowiedzi sami sobie zaprzeczają :)

    A możesz zacytować? Będzie prościej.

  • 9. Data: 2005-05-31 19:38:37
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > A możesz zacytować? Będzie prościej.

    " W odpowiedzi na Pana e-mail informujemy, że miesięczna opłata za
    prowadzenie konta indywidualnego lub wspólnego Inteligo nie jest pobierana,
    jeśli średnie miesięczne saldo na koncie jest równe bądź wyższe niż 100
    PLN. Jedynie w sytuacji, gdy średnie miesięczne saldo jest niższe niż 100
    PLN, pobierana jest opłata miesięczna za prowadzenie konta w wysokości 4,99
    PLN.
    Opłata nie jest pobierana również w przypadku, kiedy Klientowi
    został przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo, o którym mowa w
    par. 1 ust. 2 pkt 21 Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia
    usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski SA dla Posiadaczy Kont
    Inteligo.
    Średnie miesięczne saldo liczone jest w następujący sposób: na
    koniec okresu rozliczeniowego sprawdzane i dodawane są salda na wszystkich
    rachunkach w ramach danego konta z końca wszystkich dni w tym okresie, suma
    dzielona jest przez liczbę dni, wynik działania to średnie miesięczne
    saldo.
    Wysokość średniego miesięcznego salda rachunku za ostatni okres
    rozliczeniowy może Pan sprawdzić w serwisie WWW Inteligo w zakładce Moje
    rachunki/Szczegóły rachunku."

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 10. Data: 2005-05-31 19:39:50
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Slawek Kos napisał(a):

    > To znany ficzer Inteligo...

    Znany? Nie jestem pierwszy? Czuję się mocno rozczarowany :D

    > Ile czasu uplynelo od pierwszej wplaty na konto do konca okresu
    > rozliczeniowego?

    Konto miałem założone pod koniec maja i kilka dni później były już wpłaty

    > Reklamowac.

    Robię to :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk