  • 11. Data: 2005-05-31 19:55:41
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Konto miałem założone pod koniec maja i kilka dni później były już wpłaty

    Sławkowi chodziło o to, że w pierwszym miesiącu korzystania z konta
    klient ma "mniej dni" na wypracowanie sobie średniego salda
    miesięcznego, gdyż inteligo liczy okres miesięczny od otwarcia konta u
    siebie w systemie, a nie od dnia podpisania umowy. Czyli ktoś może
    dostać paczkę za dwa tygodnie i w efekcie wpłata np. 150 PLN na
    pozostałe dwa tygodnie okresu miesięcznego nie spowoduje, aby średnie
    miesięczne saldo przekroczyło 100 PLN.

    Spójrz w "szczegóły rachunku" na datę otwarcia rachunku i policz sam
    średnie miesięczne saldo od tej daty do końca okresu miesięcznego.

  • 12. Data: 2005-05-31 19:58:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Znany? Nie jestem pierwszy? Czuję się mocno rozczarowany :D

    Nie mozna miec wszystkiego...;-)

    > Konto miałem założone pod koniec maja i kilka dni później były już wpłaty

    Nie odpowiedziales mi na pytanie.
    Jaka masz date zakonczenia okresu rozliczeniowego (kiedy ci dopisuja
    odsetki)?

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2005-05-31 20:14:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Nie odpowiedziales mi na pytanie.
    > Jaka masz date zakonczenia okresu rozliczeniowego (kiedy ci dopisuja
    > odsetki)?

    No ale ja dalej się uczepię tego, że system wtedy nie pokazałby mu
    średniego salda konta > 100 PLN. Bo to pole własnie pokazuje średnie
    saldo za poprzedni okres miesięczny.

    Zresztą szczerze mówiąc mało idiotoodporne to jest. Zastanawiałem się,
    czy w tym polu jest:
    - średnie saldo za cały okres istnienia konta (wyliczane codziennie)
    - średnie miesięczne saldo za obecny okres miesięczny (wyliczane codziennie)
    - średnie miesięczne saldo za poprzedni okres miesięczy (obliczane co
    miesiąc).

    Zadzwoniłem i konsultantka też miała te wątpliwości. Dopiero po
    konsultacjach wyszło na to, że trzeci wariant jest prawdziwy.

  • 14. Data: 2005-05-31 20:52:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Spójrz w "szczegóły rachunku" na datę otwarcia rachunku i policz sam
    > średnie miesięczne saldo od tej daty do końca okresu miesięcznego.

    Czy tylko ja uważam, że Inteligo szuka frajerów?

    Co to za pomysł liczenia salda rachunku przez ilość dni? Może jeszcze dodać
    gęstość powietrza na Krupówkach w połączeniu ze średnimi opadami w dolinie
    Nilu i podzielić to przed kwadrat zaludnienia na Kaszubach?

    Wtedy na pewno nikt sie nie doczepi :>

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 15. Data: 2005-05-31 20:54:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Jaka masz date zakonczenia okresu rozliczeniowego (kiedy ci dopisuja
    > odsetki)?

    Aaa....już sprawdzam

    30 dnia każdego miesiąca

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 16. Data: 2005-05-31 20:58:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Czy tylko ja uważam, że Inteligo szuka frajerów?
    >
    > Co to za pomysł liczenia salda rachunku przez ilość dni?

    A jak inaczej chcesz policzyć średnie saldo miesięczne?

    > Może jeszcze dodać
    > gęstość powietrza na Krupówkach w połączeniu ze średnimi opadami w dolinie
    > Nilu i podzielić to przed kwadrat zaludnienia na Kaszubach?

    Nie dramatyzuj. Po prostu zadzwoń i skontaktuj się z konsultantem.

  • 17. Data: 2005-05-31 20:58:28
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Zadzwoniłem i konsultantka też miała te wątpliwości. Dopiero po
    > konsultacjach wyszło na to, że trzeci wariant jest prawdziwy.

    Czyli jak to jest bo już kompletnie zgłupiałem:

    1)Na koncie leży 101 złotych. Nic nie robię. To mam średnie saldo powyżej
    100 złotych czy nie mam?

    2) Wpłacam co miesiąc 100 złotych i nic innego nie robię. To mam czy nie
    mam?

    3) Wpłacam 1000 złotych i wypłacam za 3 dni sobie 900 zł to mam czy nie
    mam?

    Czy ktoś kto to wymyślił jest zdrowy?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 18. Data: 2005-05-31 21:01:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > 1)Na koncie leży 101 złotych. Nic nie robię. To mam średnie saldo powyżej
    > 100 złotych czy nie mam?

    Masz. O ile te 101 zł. było przez CAŁY okres miesięczny.

    > 2) Wpłacam co miesiąc 100 złotych i nic innego nie robię. To mam czy nie
    > mam?

    Tu nie chodzi o średnie wpływy, a średnie saldo.

    > 3) Wpłacam 1000 złotych i wypłacam za 3 dni sobie 900 zł to mam czy nie
    > mam?

    Masz.

    > Czy ktoś kto to wymyślił jest zdrowy?

    Naprawdę przesadzasz. To jest zwykła średnia arytmetyczna.

  • 19. Data: 2005-05-31 21:05:51
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > A jak inaczej chcesz policzyć średnie saldo miesięczne?

    Wpłacasz na konto codziennie po 30 złotych. Pod koniec miesiąca masz 900.
    Średnie saldo to 30 złotych? Jakieś jaja

    > Nie dramatyzuj. Po prostu zadzwoń i skontaktuj się z konsultantem.

    Nie dramatyzuję. Po prostu nie lubię jak ktoś mnie nacina

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 20. Data: 2005-05-31 21:08:52
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Masz. O ile te 101 zł. było przez CAŁY okres miesięczny.

    No to przecież dokładnie tak mam. Przez cały okres jak mam konto saldo
    konta nie spadło poniżej 100 złotych

    > Tu nie chodzi o średnie wpływy, a średnie saldo.

    Saldo j/w ZAWSZE powyżej 100 złotych

    > Naprawdę przesadzasz. To jest zwykła średnia arytmetyczna.

    Nie. To jakiś debilizm

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098