  • 21. Data: 2003-07-10 09:40:45
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bejbur$im7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czytałem, tylko na tym świeci juz tak jest, że nie zawsze to co piszą jest
    > tym samym co robią :(
    > Dletego chcę się upewnić (odwołując sie do wiedzy osób które mają już
    jakieś
    > doswiadczenie w tym względzie).

    W przypadku kont indywidualnych bądź wspólnych - nie ma różnic.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 22. Data: 2003-07-10 09:47:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprr271f1m139mw6@news.tpi.pl...

    > Tyle, ze 99 % klientow FAQ przeczyta PO zalozeniu rachunku. A reklamowke
    > PRZED.

    W 99% innych banków, gdy wystęuje nocne przetwarzanie - w ogóle o tym nie
    informują.

    Przykłady?

    Lukas - po północy nie odświeżysz salda w ebanku. Przez Lukaslinię nie
    załatwisz nic aż do rana. Masz gdzieś info?
    VW - w nocy nie odświeżysz salda. Nie wiem do której ale to fakt.
    Millennium - kieeeedyś miałem tam konto. Nawet dwa. I co? "Bankolinia czynna
    jest przez cała dobę". Szkoda, że po północy do szóstej albo siódmej było
    przetwarzanie i rola konsultantów ograniczała się do proszenia o
    zadzwonienie nad ranem...

    Inteligo przynajmniej potrafi oddzwonić do klienta po zakończeniu
    przetwarzania na jego prośbę.

    Co nie znaczy, że popieram takie przerwy. Ale o ile niezbyt przeszkadza mi
    przerwa w dostępie do serwisów - o tyle nie akceptuję braku autoryzacji dla
    transakcji kartą. I tutaj stanowczo mówię NIE. Bo nieraz się nadziałem na
    godzinę zero. Jakoś mam szczęscie, że zawsze o tej godzinie albo znajduję
    się na stacji z bakiem pełnym paliwa albo w restauracji przychodzi do
    płacenia rachunku. :-)
    Na szczęście mam inne karty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 23. Data: 2003-07-10 09:54:58
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Przez trzy miesiace praktycznie nie moglem skorzystac z serwisu WWW
    > bo... inteligo wpielo sie w Atmana. Na moje reklamacje odpowiadano,
    > zebym sobie windowsy przeinstalowal. Kilka miesiecy pozniej (kiedy juz
    > bylem bylym klientem inteligo) jakims cudem ktos odkryl, ze Atman daje
    > ciala i zmieniono lacze. To sie nazywa JAKOSC obslugi???

    Czekaj, czekaj. Serwis byl dostepny w Internecie przez caly czas od
    sierpnia 2001 roku (wtedy zalozylem tam konto). Jesli korzystasz z
    egzotycznego dostawcy Internetu, to nie mozesz miec pretensji do banku.

    Bartol

  • 24. Data: 2003-07-10 10:50:11
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Jak długo się czeka aby wszystko było aktywane

  • 25. Data: 2003-07-10 11:31:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Jak długo się czeka aby wszystko było aktywane

    Aż przyjedzie kurier. A to różnie bywa...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 26. Data: 2003-07-10 11:32:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > Czekaj, czekaj. Serwis byl dostepny w Internecie przez caly czas od
    > sierpnia 2001 roku (wtedy zalozylem tam konto). Jesli korzystasz z
    > egzotycznego dostawcy Internetu, to nie mozesz miec pretensji do banku.

    Nie no trzeba przyznać, że przed zmianą dostawcy inteligo chodziło na
    wieeelu łączach tragicznie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 27. Data: 2003-07-10 11:42:40
    Od: b...@g...pl

    Wypełniłem formularz internetowy 27 czerwca i tego samego dnia oddzwonił
    konsultant. Wczoraj wysłałem emaila z pytaniem kiedy dotrze kurier, a dziś ku
    memu pozytywnemu zaskoczeniu oddzwonił konsultant z informacją, że kurier
    dotrze w połowie przyszłego tygodnia. Jeśli to będzie prawdą to cały proces
    potrwa prawie 3 tygodnie :(

  • 28. Data: 2003-07-10 12:06:57
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Faktem jest, ze pewnego pieknego dnia nagle przyspieszylo i ciagle
    > dziala szybko. Ale nieprawda jest, ze nie dzialalo w ogole.

    Przy zmianie serwisu WWW jednocześnie dostawcę zmienili.

    A żeby unaocznić. O ile z dialupu TP z Rudy Śląskiej było w miarę OK - o
    tyle przy SDI z tej samej lokalizacji nie dało się zrobić nic...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 29. Data: 2003-07-10 12:08:01
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

> [...]

    Faktem jest, ze pewnego pieknego dnia nagle przyspieszylo i ciagle
    dziala szybko. Ale nieprawda jest, ze nie dzialalo w ogole.

    Bartek

  • 30. Data: 2003-07-10 13:21:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 11:47:11 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > wiadomości news:oprr271f1m139mw6@news.tpi.pl...

    > W 99% innych banków, gdy wystęuje nocne przetwarzanie - w ogóle o tym nie

    Tylko wskaz wsrod nich te, ktore podaja magiczne 24 godziny.

    > Przykłady?
    >
    > Lukas - po północy nie odświeżysz salda w ebanku. Przez Lukaslinię nie
    > załatwisz nic aż do rana. Masz gdzieś info?

    Nie korzystam

    > VW - w nocy nie odświeżysz salda. Nie wiem do której ale to fakt.

    IMHO rozwiazanie jest prostsze - w nocy nie sa wykonywane operacje :-) wiec
    saldo sie nie zmieni.
    Karta zadziala (chyba, ze Polcard padnie)

> [...]
    > jest przez cała dobę". Szkoda, że po północy do szóstej albo siódmej było
    > przetwarzanie i rola konsultantów ograniczała się do proszenia o

    Szkoda pradu na ten parabank

    Dorzuce tu Citi, ktore co chwile przetwarza :-), ale karty chodza OK

    > Inteligo przynajmniej potrafi oddzwonić do klienta po zakończeniu
    > przetwarzania na jego prośbę.

    Jestes naprawde szczesliwcem :-) Wybrancem losu. Matriksem nawet :-)))))

    Witaj w gronie betatesterow

    :-)

    M.