  • 1. Data: 2003-07-10 07:47:53
    Temat: Inteligo
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Chciałbym założyć konto w Inteligo, czy wiecie może coś czego oficjalnie nie
    podają co mogło by mi wybic ten pomysł z głowy ?

  • 2. Data: 2003-07-10 08:13:27
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Przemek wrote:
    > Chciałbym założyć konto w Inteligo, czy wiecie może coś czego
    > oficjalnie nie podają co mogło by mi wybic ten pomysł z głowy ?

    Toip czytałeś :-) ?
    Z obserwowanych przeze mnie minusów - częste przerwy w okolicy północy (bez
    uprzedzenia), zmiany toip z dnia na dzień. No i oczywiście poziom opłat i
    % - tylko że dla mnie Inteligo stanowi interfejs do bankomatów PKO BP, więc
    mniej mi to przeszkadza. Obejrzyj sobie jeszcze to: www.vwbankdirect.pl i
    to: www.mbank.com.pl

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-10 08:29:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Toip czytałeś :-) ?
    > Z obserwowanych przeze mnie minusów - częste przerwy w okolicy północy
    (bez
    > uprzedzenia),

    FAQ czytałaś :-) ?
    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-serwis-www-wap-tele
    foniczny.html
    Pytanie drugie.
    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-karty-i-bankomaty.h
    tml
    Pytanie szesnaste.

    > zmiany toip z dnia na dzień.

    Obiecali poprawę. :-)

    > No i oczywiście poziom opłat i %

    Za jakość można zapłacić. A moim subiektywnym zdaniem - za inteligo warto
    zapłacić. Jakoś dyskontu w mBanku niezbyt mi odpowiada...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-07-10 08:35:59
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Toip czytałeś :-) ?
    > Z obserwowanych przeze mnie minusów - częste przerwy w okolicy północy (bez
    > uprzedzenia)

    A Ty znowu swoje. Gdzies tam w informacjach o systemie napisali
    wyraznie, ze w nocy jest polgodzinna przerwa w dzialaniu systemy, wiec
    nie zdarza sie to czesto, a zawsze i nie bez uprzedzenia, a baj dyzajn.

    > zmiany toip z dnia na dzień. No i oczywiście poziom opłat i
    > % - tylko że dla mnie Inteligo stanowi interfejs do bankomatów PKO BP, więc
> [...]

    Zanim uda ci sie zalozyc konto w mBanku to osiwiejesz, a VW jest bardzo
    mocno nieonlajnowy. Oba sa co prawda darmowe, ale to co jest za darmo
    potrafi kosztowac wiecej niz, to za co sie placi. Normalka. Szczegolnie
    w krajach trzeciego swiata, a do takich krajow Polska nalezy.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-07-10 08:42:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 10:35:59 +0200, Bartol Partol <b...@p...c>
    napisał:

    > A Ty znowu swoje. Gdzies tam w informacjach o systemie napisali wyraznie,
    > ze w nocy jest polgodzinna przerwa w dzialaniu systemy, wiec nie zdarza
    > sie to czesto, a zawsze i nie bez uprzedzenia, a baj dyzajn.

    Gdziestam i kiedystam to dobre okreslenia. Gdy podpisywalem umowe, Inteligo
    mialo dziala 24/7/365. Zreszta dalej tak dziala :-)

    http://www.inteligo.pl/ointeligo/

    czyli wystepuje przerwa bez uprzedzenia... BTW obejmuje ona rowniez
    autoryzacje kart, co juz jest mniej przyjemne.

> [...]
    > potrafi kosztowac wiecej niz, to za co sie placi. Normalka. Szczegolnie w
    > krajach trzeciego swiata, a do takich krajow Polska nalezy.

    Ja osiwialem zakladajac, a potem likwidujac konto w I. I to jeszcze przed
    przejeciem przez panstwowego molocha. Czyli moge zakladac, ze obecnie mozna
    miec mniej szczescia.

    M.

  • 6. Data: 2003-07-10 08:43:48
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Przemek napisał:
    > Czy korzystaliście z karty (inteligo) za granicą i czy nie było jakiś
    > problemów ?

    Tylko w Internecie. Zadnych problemow.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-07-10 08:44:03
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

  • 8. Data: 2003-07-10 08:56:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > FAQ czytałaś :-) ?

    Czytałam - a w sekcji "o Inteligo" dalej bajdurzą o 24 godzinnym dostępie.
    Poza tym ta przerwa nie trwa 15 minut.

    > Obiecali poprawę. :-)

    ROTFL !

    > Za jakość można zapłacić. A moim subiektywnym zdaniem - za inteligo
    > warto zapłacić.

    O ile ta jakość jest - nie widzę jakiejś szczególnej jakości Inteligo (no
    ale to już inny temat), który uzasadniał by taki poziom opłat. Zwłaszcza, że
    odnoszę to do własnych obserwacji (np. 3 tygodnie konto mi zakładali i
    założyć nie mogli :-))) O ofercie produktowej nie wpomnę z litości :-)))

    >Jakoś dyskontu w mBanku niezbyt mi odpowiada...

    Twój wybór - z resztą wątek nie jest o mbanku.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-07-10 08:57:57
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Jak założyc konto je najszybciej (wszystko bedzie aktywne w najkrótszym
    czasie: internet,oddzial, poczta) i czy decydują się na karte z sercem
    ponosi sie jakies dodatkowe opłaty (względem zwykłej karty).

  • 10. Data: 2003-07-10 08:58:12
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak założyc konto je najszybciej (wszystko bedzie aktywne w najkrótszym
    > czasie: internet,oddzial, poczta) i czy decydują się na karte z sercem
    > ponosi sie jakies dodatkowe opłaty (względem zwykłej karty).

    Wniosek w internecie.

    A co do drugiego pytania, to mam wrażenie, że jednak nie czytałeś TOiP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782