  • 1. Data: 2003-07-10 06:27:15
    Temat: BHP PBK mozilla
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    Witam!
    Już jakiś czas temu pytałem o to czy da się oswoić Mozillę i BPHPBK, ale
    wtedy padały sugestje, że to java_vm coś nie tak dział pod Linuxem. Teraz
    oswoiłem javę (Blackdown), ale okozało się, że to tylko mały krok naprzód.
    Mozilla startuje już java_vm, ładuje aplet z sieci i na pasku stasusu pisze - Aplet
    eonlineBPH... started (poprzednio nie ładowała nawet), ale okienka do
    logowania nie pojawiają się. Co jest? Pomocy !!! - bo chciałbym
    zrezygnować już z "windowsuw" ostatecznie a tu bank mnie trzyma.

    ~~ ><> ~~ B...@p...wroc.pl
    ~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2003-07-10 06:30:02
    Temat: Re: BHP PBK mozilla
    Od: j...@p...onet.pl

    > Co jest? Pomocy !!! - bo chciałbym
    > zrezygnować już z "windowsuw" ostatecznie a tu bank mnie trzyma.

    Zrezygnuj z banku :-)

    Jeszcze klient BPH
    Jacek

  • 3. Data: 2003-07-10 07:18:46
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "B.Szlachetko" wrote:

> [...]
    > logowania nie pojawiają się. Co jest? Pomocy !!! - bo chciałbym
    > zrezygnować już z "windowsuw" ostatecznie a tu bank mnie trzyma.

    ratuje Cie stary netscape 4.7x

  • 4. Data: 2003-07-10 08:04:18
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    On Thu, 10 Jul 2003 09:18:46 +0200, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    Aplet

    > ratuje Cie stary netscape 4.7x
    Owszem używam go, ale netscape 4.7 ma jakieś dziwne problemy z nowymi fontami ttf.
    Poza tym jest to już dość stary produkt i w związku z tym "zachodzi
    uzasadnionio podejrzenie, że ma problemy z bezpieczeństwem". Dlatego
    wolałbym używać mozilli.

    ~~ ><> ~~ B...@p...wroc.pl
    ~~~~~~~~~

  • 5. Data: 2003-07-10 08:17:45
    Od: Andrzej Malkowski <amalkow@[nospam]o2.pl>

    B.Szlachetko wrote:

> [...]
    > Poza tym jest to już dość stary produkt i w związku z tym "zachodzi
    > uzasadnionio podejrzenie, że ma problemy z bezpieczeństwem". Dlatego

    Nie da się. Po prostu na Mozilli nie chodzi. Poczekaj aż wdrożą nowy
    system Comarchu, ale mają na to 3 lata ;)

    --
    Andrzej

    Bog stworzyl czlowieka, poniewaz rozczarowal sie malpa.
    ... z dalszych eksperymentow zrezygnowal."
    Mark Twain

  • 6. Data: 2003-07-10 08:27:51
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <s...@c...ita.pwr.wroc.pl>, B.Szlachetko wrote:

    > Ju? jaki? czas temu pyta?em o to czy da si? oswoiae Mozill? i BPHPBK, ale
    > wtedy pada?y sugestje, ?e to java_vm co? nie tak dzia? pod Linuxem. Teraz
    > oswoi?em jav? (Blackdown), ale okoza?o si?, ?e to tylko ma?y krok naprzód.

    Swoja droga:

    http://www.mozillapl.org/index.php?name=MozillaPLDoc
    s&light=country&code=pl

    Tu jest tabelka na ktora nalezy spojrzec zanim zalozy sie konto w banku.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 7. Data: 2003-07-10 08:41:52
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl>

    > Nie da się. Po prostu na Mozilli nie chodzi. Poczekaj aż wdrożą nowy
    > system Comarchu, ale mają na to 3 lata ;)

    Co zresztą wcale nie znaczy, że wtedy będzie działać.

    pzdr.
    SławekM

  • 8. Data: 2003-07-12 08:18:11
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    On Thu, 10 Jul 2003 10:27:51 +0200, Miernik <m...@c...pl> wrote:

    > Swoja droga:
    >
    > http://www.mozillapl.org/index.php?name=MozillaPLDoc
    s&light=country&code=pl

    > Tu jest tabelka na ktora nalezy spojrzec zanim zalozy sie konto w banku.

    OK. Dzięki wielkie za wszystkie uwagi.
    ~~ ><> ~~ B...@p...wroc.pl
    ~~~~~~~~~

  • 9. Data: 2003-11-23 21:37:59
    Od: TreXerT <p...@p...pl>

> [...]
    > Poza tym jest to już dość stary produkt i w związku z tym "zachodzi
    > uzasadnionio podejrzenie, że ma problemy z bezpieczeństwem". Dlatego

    Witam.Zassałem się dopiero w listopadzie i problem nadal jest
    aktualny.Do dzisiaj nie mogę korzystać z SBI w tym banku.Wygląda na to
    ,że jedynie słusznym programem pocztowym jest tam znany nam
    gniot.Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2003-11-23 22:14:13
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia nie, 23 lis 2003 at 21:37 GMT,
    TreXerT <p...@p...pl> napisał(a):
> [...]
    > aktualny.Do dzisiaj nie mogę korzystać z SBI w tym banku.Wygląda na to
    > ,że jedynie słusznym programem pocztowym jest tam znany nam

    Nieprawda - mozilla + sun java 1.4 działa bez zarzutu

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"