eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo › Re: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Thu, 10 Jul 2003 11:47:11 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bejcn1$10f$1@news.onet.pl>
    References: <bej5de$eem$1@atlantis.news.tpi.pl> <bej7am$lhv$1@inews.gazeta.pl>
    <bej8d7$mer$1@nemesis.news.tpi.pl> <o...@n...tpi.pl>
    <bej9ri$rim$1@nemesis.news.tpi.pl> <o...@n...tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1057830433 1039 80.51.5.132 (10 Jul 2003 09:47:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jul 2003 09:47:13 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:250626
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprr271f1m139mw6@news.tpi.pl...

    > Tyle, ze 99 % klientow FAQ przeczyta PO zalozeniu rachunku. A reklamowke
    > PRZED.

    W 99% innych banków, gdy wystęuje nocne przetwarzanie - w ogóle o tym nie
    informują.

    Przykłady?

    Lukas - po północy nie odświeżysz salda w ebanku. Przez Lukaslinię nie
    załatwisz nic aż do rana. Masz gdzieś info?
    VW - w nocy nie odświeżysz salda. Nie wiem do której ale to fakt.
    Millennium - kieeeedyś miałem tam konto. Nawet dwa. I co? "Bankolinia czynna
    jest przez cała dobę". Szkoda, że po północy do szóstej albo siódmej było
    przetwarzanie i rola konsultantów ograniczała się do proszenia o
    zadzwonienie nad ranem...

    Inteligo przynajmniej potrafi oddzwonić do klienta po zakończeniu
    przetwarzania na jego prośbę.

    Co nie znaczy, że popieram takie przerwy. Ale o ile niezbyt przeszkadza mi
    przerwa w dostępie do serwisów - o tyle nie akceptuję braku autoryzacji dla
    transakcji kartą. I tutaj stanowczo mówię NIE. Bo nieraz się nadziałem na
    godzinę zero. Jakoś mam szczęscie, że zawsze o tej godzinie albo znajduję
    się na stacji z bakiem pełnym paliwa albo w restauracji przychodzi do
    płacenia rachunku. :-)
    Na szczęście mam inne karty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1