  • 1. Data: 2003-07-10 05:46:10
    Temat: czarne czy kolorowe?
    Od: JR <r...@p...pl>

    witam

    czy banki i/lub poczta przyjma druk polecenia przelewu, ale
    wydrukowany nie w czerwonym kolorze?
    chodzi mi o wydruki robione na zwyklych, drukujacych na czarno
    drukarkach laserowych.
    konkretnie o przelew do zus.

    dzieki
    Rysiek

  • 2. Data: 2003-07-10 06:43:47
    Temat: Odp: czarne czy kolorowe?
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik JR <r...@p...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@4...com..
    .
> [...]
    > wydrukowany nie w czerwonym kolorze?
    > chodzi mi o wydruki robione na zwyklych, drukujacych na czarno

    Oczywiscie ze przyjma, ale w wielu przypadkach z wyzsza prowizja. Bardziej
    sie oplaca kupic znormalizowane arkusze przelewów w formacie A4 i na nich
    drukowac.
    roythekid