  • 1. Data: 2003-07-10 07:20:55
    Temat: Banki wirualne w Polsce....
    Od: "Bartłomiej Janicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Nie wiecie ilu klientów miały banki wirtualne w Polsce w 2002r. te informacje
    są mi niezbędne do uzupełnienia pracy magisterskiej. Dziękuję za zrozumienie
    i za pomoc.

  • 2. Data: 2003-07-10 07:53:31
    Temat: Re: Banki wirualne w Polsce....
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    informacje
    > są mi niezbędne do uzupełnienia pracy magisterskiej. Dziękuję za

    2002 rok? Ale kiedy a poczatku, na koncu czy tylko ma byc podpisane
    2002?
    Polecam Rzepe - publikuje co jakis czas te dane.
    Inny sposob to przeg;ladanie co jakis czas prasy i "budowanie"
    statystyk.

    Ja niestety mam to wszystko poszatkowane, ale sa oosby, ktore maja
    dokladne statystyki.