  • 11. Data: 2003-07-10 09:00:14
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > A Ty znowu swoje. Gdzies tam w informacjach o systemie napisali
    > wyraznie, ze w nocy jest polgodzinna przerwa w dzialaniu systemy, wiec
    > nie zdarza sie to czesto, a zawsze i nie bez uprzedzenia, a baj
    > dyzajn.

    Dzięki za taki dyzajn - to zapewne ta wysoka jakość :-))) Bartol odpuśc
    sobie wojnę - nie mam ochoty powtarzać starej dyskusji o wyższości świąt
    Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem :-D

    > Zanim uda ci sie zalozyc konto w mBanku to osiwiejesz, a VW jest
    > bardzo mocno nieonlajnowy. Oba sa co prawda darmowe, ale to co jest
    > za darmo potrafi kosztowac wiecej niz, to za co sie placi. Normalka.

    Daruj sobie te manifesty - z Twoim podejściem powinieneś mieć konto w
    Żubrze - tam bedziesz miał odpowiednie opłaty.

    > Szczegolnie
    > w krajach trzeciego swiata, a do takich krajow Polska nalezy.

    Pierniczysz - to że istnieje mbank i vw uważasz za przejaw 3 świata? ROTFL !

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-07-10 09:00:41
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Gdziestam i kiedystam to dobre okreslenia. Gdy podpisywalem umowe,
    > Inteligo mialo dziala 24/7/365. Zreszta dalej tak dziala :-)
    >
    > http://www.inteligo.pl/ointeligo/
    >
    > czyli wystepuje przerwa bez uprzedzenia... BTW obejmuje ona rowniez
    > autoryzacje kart, co juz jest mniej przyjemne.

    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-serwis-www-wap-tele
    foniczny.html

    Kiedy mogę korzystać z waszych usług przez Internet / WAP / telefon /
    bankomat?

    Usługi konta Inteligo są dostępne w pełnym zakresie przez 24 godziny na
    dobę, przez cały rok. Jedynym odstępstwem jest czas tzw. przetwarzania
    danych, co ma miejsce po północy każdego dnia i trwa ok. 15 minut. W tym
    czasie funkcjonalność Inteligo jest ograniczona do niektórych czynności
    administracyjnych wykonywanych z pomocą konsultanta przez telefon.

    Nie twierdze, ze umiescili to w mozliwie najwidoczniejszym miejscu, ale
    nie sposob im zarzucic, ze o tym nie poinformowali.

    > Ja osiwialem zakladajac, a potem likwidujac konto w I. I to jeszcze
    > przed przejeciem przez panstwowego molocha. Czyli moge zakladac, ze
    > obecnie mozna miec mniej szczescia.

    Sadzac po tym co ludzie pisza na te liste, to znacznie wiecej osob ma
    problemy z mBankiem niz z Inteligo.

    Bartol

  • 13. Data: 2003-07-10 09:01:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Sadzac po tym co ludzie pisza na te liste, to znacznie wiecej osob ma
    > problemy z mBankiem niz z Inteligo.

    Bo ludzie głosują nogami i w mbanku jest ich po prostu więcej - więc i
    odpowiednio więcej problemów się pojawia. Jak w Inteligo zostaniesz tylko
    Ty - to o ich problemach już w ogóle nie bedzie słychać :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-07-10 09:04:37
    Od: j...@p...onet.pl

    > Sadzac po tym co ludzie pisza na te liste, to znacznie wiecej osob ma
    > problemy z mBankiem niz z Inteligo.

    Statystyka, statystyka.
    Tip: liczba klientów.

    Jacek

  • 15. Data: 2003-07-10 09:06:21
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czytałam - a w sekcji "o Inteligo" dalej bajdurzą o 24 godzinnym dostępie.

    No bo 'generalnie' jest cała dobę. :-)

    > Poza tym ta przerwa nie trwa 15 minut.

    Eeee... A mnie się właśnie wydaje, że jest... Ale to zależy od dnia chyba
    [nocy raczej ;)]...

    > ROTFL !

    Słowo! :-) I to nie szeregowy konsultant, tylko dział reklamacji! :-)

    > O ile ta jakość jest - nie widzę jakiejś szczególnej jakości Inteligo (no
    > ale to już inny temat), który uzasadniał by taki poziom opłat. Zwłaszcza,
    że
    > odnoszę to do własnych obserwacji (np. 3 tygodnie konto mi zakładali i
    > założyć nie mogli :-))) O ofercie produktowej nie wpomnę z litości :-)))

    To ja może doprecyzuję. Awarii typu mBankowego niet. Serwis hula zawsze, że
    aż miło. Na konsultanta mogę się doczekać [i to za darmo].
    Ale przede wszystkim - jakość obsługi i jej kompetencja. Moim zdaniem jest
    to najbardziej kompetentna i miła linia, z jakiej do tej pory korzystałem
    [Idea, Era, Plus, mBank, VW, Lukas, Millennium, Citi, ING, PKO BP ... dalej
    nie pamiętam... ]. I nie tylko o konsultantów pod 0800 mi chodzi - ale
    ogólnie o traktowanie klienta. Owszem, oberwało im się za TOiP - ale
    naprawdę przeprosili. Poza tym jest naprawdę bardzo dobrze...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 16. Data: 2003-07-10 09:16:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 11:00:41 +0200, Bartol Partol <b...@p...c>
    napisał:

> [...]
    >
    > Nie twierdze, ze umiescili to w mozliwie najwidoczniejszym miejscu, ale
    > nie sposob im zarzucic, ze o tym nie poinformowali.

    No to przetlumacz mi na polski to:

    http://www.inteligo.pl/ointeligo/
    Z nami masz dostęp do swoich pieniędzy na rachunkach prywatnych i firmowych
    24 godziny na dobę przez WWW, WAP, SMS, bankomaty i telefon.

    Wedlug mnie w FAQu jest napisane - oklamalismy Cie, drogi kliencie, piszac,
    ze nasz bank dziala 24 godziny na dobe. Tak naprawde wydaje nam sie, ze
    dzialamy 23 godziny 45 minut, chociaz w rzeczywistosci jest to czasami 23
    1/2, a czasami 23 godziny.

    Tyle, ze 99 % klientow FAQ przeczyta PO zalozeniu rachunku. A reklamowke
    PRZED.

    M.

  • 17. Data: 2003-07-10 09:19:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 11:06:21 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > ogólnie o traktowanie klienta. Owszem, oberwało im się za TOiP - ale
    > naprawdę przeprosili. Poza tym jest naprawdę bardzo dobrze...

    Przez trzy miesiace praktycznie nie moglem skorzystac z serwisu WWW bo...
    inteligo wpielo sie w Atmana. Na moje reklamacje odpowiadano, zebym sobie
    windowsy przeinstalowal. Kilka miesiecy pozniej (kiedy juz bylem bylym
    klientem inteligo) jakims cudem ktos odkryl, ze Atman daje ciala i
    zmieniono lacze. To sie nazywa JAKOSC obslugi???

    M.

  • 18. Data: 2003-07-10 09:22:15
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Dzięki za taki dyzajn - to zapewne ta wysoka jakość :-))) Bartol odpuśc
    > sobie wojnę - nie mam ochoty powtarzać starej dyskusji o wyższości świąt
    > Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem :-D

    Z nikim nie walcze. Po prostu ponownie wyciagnelas sprawe przerw, ktora
    byla juz tutaj walkowana.

    > Daruj sobie te manifesty - z Twoim podejściem powinieneś mieć konto w
    > Żubrze - tam bedziesz miał odpowiednie opłaty.

    Eeeeee, z jakim podejsciem? Nie uwazam, ze wszystko powinno byc platne,
    bo to prowadzi do paranoi. Tak samo jak twierdzenie, ze wszystko powinno
    byc za darmo. Czytam sobie grupe i widze, jak wiele osob zachlystuje sie
    nowymi darmowymi ofertami, rzucaja sie na nie, a potem nagle przychodzi
    otrzezwienie, bo cos nie dziala tak jak by sie wydawalo, ze powinno.

    > Pierniczysz - to że istnieje mbank i vw uważasz za przejaw 3 świata? ROTFL !

    Iiiiiiii, zupelnie o cos innego mi chodzilo.

    Bartek

  • 19. Data: 2003-07-10 09:33:23
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprr27581l139mw6@news.tpi.pl...

> [...]
    > klientem inteligo) jakims cudem ktos odkryl, ze Atman daje ciala i
    > zmieniono lacze. To sie nazywa JAKOSC obslugi???

    Ty mi na maila odpowiedz lepiej najpierw. :-)

    Poza tym - nie twierdzę, że jest idealnie. Ale ze wszystkich - oni sprawują
    się moim zdaniem najlepiej.
    Wiesz, że jestem upierdliwym klientem. I oni te moje egzaminowanie zdają
    powiedzmy na 3,5.

    Nie w każdym banku Twoje sugestie zostaną wprowadzone:
    do TOiP
    do regulaminu
    na stronę www
    etc

    A tutaj wszystko co im piszę / mówię jest analizowane i wiele sugestii jest
    wykorzystywanych. A jeśli nie - dostaję informację dlaczego nie. I to jest
    moim zdaniem jakość.

    A że nie wszystko jest jak być powinno... Wiesz... jeszcze się taki nie
    narodził, coby wszystkim dogodził... [czy jakoś tak ;)].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 20. Data: 2003-07-10 09:39:34
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    > A co do drugiego pytania, to mam wrażenie, że jednak nie czytałeś TOiP.

    Czytałem, tylko na tym świeci juz tak jest, że nie zawsze to co piszą jest
    tym samym co robią :(
    Dletego chcę się upewnić (odwołując sie do wiedzy osób które mają już jakieś
    doswiadczenie w tym względzie).