  • 31. Data: 2003-07-10 13:30:29
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Jestes naprawde szczesliwcem :-) Wybrancem losu. Matriksem nawet :-)))))

    Do mnie zawsze ktoś z inteligo, jeśli powiedział, że zadzwoni, to zadzwonił,
    z tym że raz nie odebrałem telefonu i czeekałem... pół godziny, po czym nie
    wytrzymałem i sam zadzwoniłem.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 32. Data: 2003-07-10 13:41:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprr3jeil7139mw6@news.tpi.pl...

    > Tylko wskaz wsrod nich te, ktore podaja magiczne 24 godziny.

    Wszystkie ?
    I Lukas pisze, że całą dobę działa ichnia Lukaslinia, i Millennium podaje,
    że ichnia Bankolinia jest całodobowa [chyba, że jużsię poprawili z
    przetwarzaniem].

    > IMHO rozwiazanie jest prostsze - w nocy nie sa wykonywane operacje :-)
    wiec
    > saldo sie nie zmieni.
    > Karta zadziala (chyba, ze Polcard padnie)

    A właśnie co do tego drugiego to bym głowy nie dał - nie mają jakiejś
    aktualizacji danych ?

    > Dorzuce tu Citi, ktore co chwile przetwarza :-), ale karty chodza OK

    :-)

    > Jestes naprawde szczesliwcem :-) Wybrancem losu. Matriksem nawet :-)))))

    :-)

    Dodatkowo zapisują do której klient czeka na telefon i idzie później spać.
    :-) Potem nie dzwonią! :-)

    > Witaj w gronie betatesterow
    > :-)

    Ale inteligo to nic. W Ustroniu chciałem kiedyś zatankować... Wjeżdżamy na
    Orlena koło północy [był taki czas, że jak nie było co robić to się w góry
    jechało :-) ] no i patrzę, a tutaj drze się do mnie obsługa, żeby nie
    tankować, bo właśnie przetwarzają. :-)

    I Shella też kiedyś tak widziałem... albo to było BP... Ale pewnie w
    Krakowie ZTCP. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 33. Data: 2003-07-10 13:54:15
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    [...]
    > Ale przede wszystkim - jakość obsługi i jej kompetencja. Moim zdaniem jest
    > to najbardziej kompetentna i miła linia, z jakiej do tej pory korzystałem

    Kurcze, Wojtek, powiedz mi o czym Ty z tymi konsultantami gadasz :^)
    Ja mając dostęp do netu na infolinię mBanku w zasadzie mam potrzebę zadzwonić
    raz do roku kiedy musze kartę aktywować. Poza tym dzwoniłem od wielkiego
    dzwonu: jak uruchomią jakąś nową usługę, ustanowienie zapisu na wypadek
    śmierci i na końcu kiedy konto zamieniałem na wspólne (chociaż tu to sobie
    pogadałem, oj do dzisiaj mi się ciśnienie podnosi ja sobie przypomnę!).

    Miłego dnia
    Tomek

  • 34. Data: 2003-07-11 19:25:29
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

    > Aż przyjedzie kurier. A to różnie bywa...

    Chyba to raczej zależy od Ciebie.. Na kiedy się z nim umówisz - wtedy
    przyjedzie.

    pzdr,
    michal

  • 35. Data: 2003-07-11 19:37:22
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba to raczej zależy od Ciebie.. Na kiedy się z nim umówisz - wtedy
    > przyjedzie.

    O ile zechce się umówić. :-)

    Poza tym czasem się coś potrafi zakorkować na trasie inteligo->klient.
    Zwykle bliżej inteligo niż klienta...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 36. Data: 2003-07-13 12:10:28
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

    > O ile zechce się umówić. :-)

    To chyba mamy inne Inteligo. Ze mną się w niedziele po południu umówił i
    jedynie to że mnie nie było w domu i kuriera przyjąć nie mogłem, spowodowało
    że przyjechał po tygodniu. Miał być między 10 a 12, był o 11. Wszystko wg
    mnie było okej...

    > Poza tym czasem się coś potrafi zakorkować na trasie inteligo->klient.
    > Zwykle bliżej inteligo niż klienta...

    Na trasie? Drogowej?

    pzdr,
    michal

  • 37. Data: 2003-07-13 12:57:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    spowodowało
    > że przyjechał po tygodniu. Miał być między 10 a 12, był o 11. Wszystko wg

    U mnie też było wszystko OK. Ale można przeczytać czasem na grupie
    informacje o różnych 'wpadkach' - zanim ten nieszczęsny kurier dotrze... Na
    szczęście są to wyjątki.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara