  • 1. Data: 2006-05-26 17:09:03
    Temat: Gdzie rachunek wspólny dla małżeństwa
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W jakim banku polecacie otwarcie rachunku złotówkowego dla małżeństwa
    posiadającego rozdzielność majątkową (o ile to ostatnie ma znaczenie),
    cel bieżące płatności ?
    Nie wszystkie banki otwierają rachunki wspólne.
    Ważne w miarę niskie opłaty za prowadzenie, tanie podejmowanie gotówki
    z bankomatów (ideał to bez opłat we wszystkich bankomatach obcych, ale
    to plan maksimum), dwie karty do rachunku (chętnie w różnych
    systemach) z rozsądną opłatą, przelewy internetowe bez drogi przez
    mękę (50 gr- 1zł to nie problem).
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-05-26 17:13:29
    Temat: Re: Gdzie rachunek wspólny dla małżeństwa
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    >W jakim banku polecacie otwarcie rachunku złotówkowego dla małżeństwa
    > posiadającego rozdzielność majątkową (o ile to ostatnie ma znaczenie),
    > cel bieżące płatności ?

    W obecnym trudym czasie dla małżeństw bezkonkurencyjny jest vwbank

    Kasia z Mężem

  • 3. Data: 2006-05-26 17:19:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <kasia.s> napisal(a):
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    >

    > W obecnym trudym czasie dla małżeństw bezkonkurencyjny jest vwbank

    Niech zgadnę - bo niemiecki?

  • 4. Data: 2006-05-26 17:19:34
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Kiedyś VW nie otwierał rachunków wspólnych (ale takich nie dla małżeństw) - jesteś
    pewna, że to możliwe?
    JaC

    > W obecnym trudym czasie dla małżeństw bezkonkurencyjny jest vwbank

    It has removed 866 spam emails to date.
    Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len

  • 5. Data: 2006-05-26 17:40:06
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Kiedy wreszcie przestaniecie odpowiadać grupowemu trollowi Kasia vel
    jkolina?
    Czemu tacy naiwni jesteście? Przecież widać na pierwszy rzut oka, że to on.

    --
    Dawid

  • 6. Data: 2006-05-26 17:43:56
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Samotnik napisał(a):
    > W jakim banku polecacie otwarcie rachunku złotówkowego dla małżeństwa
    [ciach]

    Ja polecam mBank, ale założenie konta trochę potrwa. Prowadzenie i karty
    za darmo. Bankomaty Euronet i BZWBK też. Przelewy 50 gr. Problem
    stanowią bezprowizyjne wpłaty gotówki, jeśli nie mieszkacie w mieście z
    wpłatomatem. Reszta na ich www.

    --
    Dawid

  • 7. Data: 2006-05-27 06:54:26
    Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!>

    Samotnik wrote:
    > W jakim banku polecacie otwarcie rachunku złotówkowego dla małżeństwa
    > posiadającego rozdzielność majątkową (o ile to ostatnie ma znaczenie),
    > cel bieżące płatności ?

    ja korzystam z inteligo, co prawda nie malzenstwo tylko 'zwiazek
    nieformalny' :) , ale sie sprawdza... musisz tylko uwazac na oczywiste
    bzdury, np. wzialem kredyt w koncie, podpisalem umowe, kredyt uruchomiono,
    wydano jedna karte dla mnie i bylo pieknie, ale chcialem zrezygnowac i sie
    okazalo ze zeby zrezygnowac obaj wspolwasciciele musza to zrobic... pani na
    infolinii nie potrafila mi powiedziec dlaczego do otwarcia kredytu wystarczy
    oswiadczenie woli i zdolnosc kredytowa tylko jednej osoby, a do zamkniecia
    juz potrzeba dwoch...

    > Nie wszystkie banki otwierają rachunki wspólne.

    j.w.

> [...]
    > to plan maksimum), dwie karty do rachunku (chętnie w różnych
    > systemach) z rozsądną opłatą, przelewy internetowe bez drogi przez

    prowadzenie konta z 2kartami visa electron, 2powiadomieniami na sms (czasami
    jest to wada, szczeglnie jak sie nie chce przyznac ile wydalem na ...
    imprezie ;) , ale za to zawsze wiadomo ile 'ona' wydala na 'buciki' :) )
    kosztuje okolo 12pln/m-c, przelewy kolo 1pln, ale za to mnostwo bankomatow
    PKOBP za free i okienka do wplat gotowkowych co drugi rog ;)

    system imho dosc wygodny i co wazne dla ciebie, dziala pod linuxem (napewno
    pod konq, mozilla/firefos, opera...)

    z innych bankow testowanych przez mnie to bph otwiera tez konta wspolne, ale
    poniewaz SEZAM MAX dostalem jako bonus do kredytu hipo, ich TOiP mnie
    przeraza, nie dziala pod mozilla/firefoxem na debianie, a pod debianowa
    opera jakos krzywo to narazie nie mam zdania i nie bede Ci polecal

    przypuszczalnie analogicznie do Inteligo mozesz tez miec konto w PKOBP z
    dostepem via net, ale jak to dziala w praktyce to nie powiem bo nie wiem ;)

    pozdrawiam
    --
    Tomek

  • 8. Data: 2006-05-27 07:46:50
    Od: Mirek Ptak <n...@o...pl>

    Dnia 2006-05-26 19:09, Samotnik napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > W jakim banku polecacie otwarcie rachunku złotówkowego dla małżeństwa
    > posiadającego rozdzielność majątkową (o ile to ostatnie ma znaczenie),
    > cel bieżące płatności ?

    BOŚ - mamy tam konto z żoną

> [...]
    > to plan maksimum), dwie karty do rachunku (chętnie w różnych
    > systemach) z rozsądną opłatą, przelewy internetowe bez drogi przez

    Wszystko tam jest - 7zł /miesiąc, wszystkie bankomaty bez prowizji i
    dwie karty - dają karty Maestro.
    Przelewy w sieci 0,5 zł - trochę siermiężny interfejs WWW w porównaniu z
    mBankiem, ale daje się przeżyć - token 50zł lub karty kodów
    jednorazowych za darmo.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl

  • 9. Data: 2006-05-27 19:56:14
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-26, 666 <j...@i...pl> wrote:

    > Kiedyś VW nie otwierał rachunków wspólnych (ale takich nie dla
    małżeństw) - jesteś pewna, że to możliwe?

    Nadal nie ma takiej możliwości.

    Renata

  • 10. Data: 2006-05-29 18:26:44
    Temat: Re: Gdzie rachunek wspólny dla malzenstwa
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawe, czy mozna otworzyć izzy-Konto jako rachunek wspólny?
    Chyba nie ma limitu wiekowego od góry ;-)
    JaC

    It has removed 881 spam emails to date.
    Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len