  • 1. Data: 2006-05-26 14:04:18
    Temat: [Rajfi] promocja KK
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Przy przeniesieniu karty z innego banku i wydaniu zlotej Visy
    Rajfiego, nie jest pobierana oplata za pierwszy rok uzytkowania
    (150 zł) oraz do dnia 31 sierpnia oprocentowanie na karcie jest
    ustawione na 0% (analogia do "116 dni" w BPH). Poza tym zgodnie z
    informacja uzyskana w oddziale, przy obrotach na poziomie 24k
    rocznie wznowienie VG tez ma byc bezplatne. Uwazam ze calkiem
    niezla okazja do zmiany banku.

    Dodatkowo jest chyba akcja wciskania "drugich kart" (z polowa
    limitu "pierwszej") jesli na tych "pierwszych" sa generowane
    dostatecznie obroty. Tylko trzeba uwazac, bo Rajfi nie lubi
    klientow chcacych posiadac 3 ich karty rownoczesnie (formalnie
    mozna miec chyba tylko dwie). Wciskana karta jest normalnie platna
    i nie jest objeta promocja 0%.

    Ja na przyklad dalem sobie wcisnac MC "mistrzowskiego" (zadzwonila
    bardzo fajna Pani jak sie okazalo w oddziale), zamykam VC a
    przenosze do Rajfiego inna vise na promocyjna VG.

    marekz

  • 2. Data: 2006-05-26 14:19:39
    Temat: Re: [Rajfi] promocja KK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MarekZ wrote:
    [...]

    > rocznie wznowienie VG tez ma byc bezplatne. Uwazam ze calkiem
    > niezla okazja do zmiany banku.
    Biorąc pod uwagę, ze rajfi _nie_ uznaje reklamacji transakcji przez
    internet to nie wiem, czy taka fajna....
    KJ

  • 3. Data: 2006-05-26 16:56:01
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e571tt$9af$1@atlantis.news.tpi.pl, *MarekZ* wrote:
> [...]
    > informacja uzyskana w oddziale, przy obrotach na poziomie 24k
    > rocznie wznowienie VG tez ma byc bezplatne. Uwazam ze calkiem

    Z info tu http://tinyurl.com/jkylp wynika z w promocji za darmo jest takze:
    VISA Nowa, VISA Gold i MasterCard 2006 FIFA World Cup

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-05-26 18:21:08
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    pytanie:
    czy Visa Nowa to karta wypukła? Jesli tak to czym sie wlasciwie rozni
    od VClassic (oprocz dluzszego terminu splaty i wyzszej oplaty za
    wznowienie)?

  • 5. Data: 2006-05-26 20:16:22
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:44770e5d$1@news.home.net.pl...

    > Biorąc pod uwagę, ze rajfi _nie_ uznaje reklamacji transakcji
    > przez internet to nie wiem, czy taka fajna....
    > KJ

    Mialem tu oczywiscie na mysli "zmiane banku". Inaczej mowiac
    "przeniesienie" karty... Tej Rajfiowej nie trzeba przeciez uzywac
    do platnosci inetowych.

    marekz

  • 6. Data: 2006-05-26 20:19:35
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > pytanie:
    > czy Visa Nowa to karta wypukła?

    Wypukla.

    > Jesli tak to czym sie wlasciwie rozni od VClassic (oprocz
    > dluzszego terminu splaty i wyzszej oplaty za
    > wznowienie)?

    Nowa moze miec wyzszy limit maksymalny (25k vs. 10k), nie ma
    bezplatnego ubezpieczenia podroznego NNW i ma nizsze
    oprocentowanie.

    marekz

  • 7. Data: 2006-05-26 21:31:54
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@g...prv>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał:

    > Mialem tu oczywiscie na mysli "zmiane banku". Inaczej mowiac
    > "przeniesienie" karty... Tej Rajfiowej nie trzeba przeciez uzywac
    > do platnosci inetowych.

    Hmm... a jak masz zamiar naklonic ew. oszustow
    by nie uzywali numeru Twojej karty do transakcji
    netowych, ktorych to transakcji nie bedziesz mogl
    potem w Rajfim skutecznie zareklamowac??

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 8. Data: 2006-05-26 21:48:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@g...prv> napisał w
    wiadomości news:e57sod$1023$1@node3.news.atman.pl...

    > Hmm... a jak masz zamiar naklonic ew. oszustow
    > by nie uzywali numeru Twojej karty do transakcji
    > netowych, ktorych to transakcji nie bedziesz mogl
    > potem w Rajfim skutecznie zareklamowac??

    Jesli nie bede sam podawal numeru karty w transakcjach
    internetowych, szansa ze akurat on zostanie wygenerowany przez
    generator jest na tyle nikla, ze chocbym chcial nie potrafie sie
    nia przejac.

    marekz

  • 9. Data: 2006-05-26 21:50:47
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e57t6s$5m8$1@nemesis.news.tpi.pl, *MarekZ* wrote:
    > Jesli nie bede sam podawal numeru karty w transakcjach
    > internetowych, szansa ze akurat on zostanie wygenerowany przez
    > generator jest na tyle nikla, ze chocbym chcial nie potrafie sie
    > nia przejac.

    Hmm a jak w sklepie zaplacisz i pani kasjerka sobie cyferki spisze...
    Nie wszedzie CVV jest konieczny.

    --
    darnok

  • 10. Data: 2006-05-26 22:32:28
    Od: Jacek <j...@n...devguide.net>

    MarekZ napisał(a):
> [...]

    > internetowych, szansa ze akurat on zostanie wygenerowany przez
    > generator jest na tyle nikla, ze chocbym chcial nie potrafie sie

    A pomyślałeś o tym jak dobre są obiektywy w kamerach montowanych w
    telefonach komórkowych? Cyknięcie dobrej fotki karty to nie problem.
    Film nawet można nakręcić dla pewności. Koleś dłubiący przy komórce nie
    musi wcale pisać SMS-a, może polować na kartę.

    Jacek