eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Pytanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2006-05-26 19:39:36
    Temat: Pytanie
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
    jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
    wypuklej (standardowa procedura).

    Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo sie
    ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
    zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
    podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne z
    prawda (nic nie podpisywalem).

    Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
    (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
    wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.

    Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
    naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby anulowali
    transakcje?


    --
    Pozdrawiam,
    MC



  • 2. Data: 2006-05-26 20:24:08
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Fri, 26 May 2006 21:39:36 +0200, Marek Ciszewski napisał(a):

    > Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
    > jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
    > wypuklej (standardowa procedura).
    >
    > Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo sie
    > ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
    > zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
    > podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne z
    > prawda (nic nie podpisywalem).
    >
    > Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
    > (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
    > wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.
    >
    > Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
    > naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby anulowali
    > transakcje?

    Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
    sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
    Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest czesty,
    a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
    ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?


  • 3. Data: 2006-05-26 20:25:36
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Stefan <p...@g...com>

    > Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
    > sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
    > Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest czesty,
    > a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
    > ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?

    Trochę niegramatycznie napisałem, wybaczcie, późna pora :)


  • 4. Data: 2006-05-27 15:25:47
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>


    "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message
    news:4477530c$0$22601$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
    > jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
    > wypuklej (standardowa procedura).
    >
    > Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo
    sie
    > ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
    > zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
    > podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne
    z
    > prawda (nic nie podpisywalem).
    >
    > Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
    > (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
    > wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.
    >
    > Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
    > naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby
    anulowali
    > transakcje?
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > MC
    >
    >


    bywa że hotel nalicza i wyciąga z karty
    rekompensate za zniszczenia w pokoju
    lub braki
    no ale mam nadzieje że byłeś grzeczny ;-)

    --
    Pozdrawiam
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com



  • 5. Data: 2006-05-29 17:16:45
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>


    "Stefan" <p...@g...com> wrote in message
    news:17008oiyde0ir$.if5yoptej554.dlg@40tude.net...
    >> naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby
    >> anulowali
    >> transakcje?
    >
    > Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
    > sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
    > Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest
    > czesty,
    > a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
    > ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?

    Jak mozna dodzwonic sie do Visy Poland? Szukalem numeru na stronie - bez
    skutku.


    --
    Pozdrawiam,
    MC



  • 6. Data: 2006-05-29 17:51:56
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>


    "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message
    news:447b25ea$0$22594$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Jak mozna dodzwonic sie do Visy Poland? Szukalem numeru na stronie - bez
    > skutku.

    Visa Europe
    0 22 630 68 01
    00-697 Warszawa, Al. Jerozolimskie 65/79

    - godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek: 8:30-17


    --
    Pozdrawiam
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com



    begin 666 pixel_tran.gif
    J1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```$!,@`[
    `
    end

    begin 666 zegar.gif
    M1TE&.#EA(@`@`,0``&5GF+&O8_[^S?_\C@0$`HZ1F/GY^]K8>9>
    7NK.SS-+0
    MD<W2NO#MBK6SE+>YM&!?-9VFILG)VX6#2CX](^+@D)V>EMW=Z'A
    ]FK7!K0``
    M`````````````````````````"P`````(@`@```%_Z ACN-2`&BJHL5"OK !
    MK<!5W"?MQ.^R5@K&8$ (#"F-"\*2N%Q</(>J(AP.B]:AXA(Q) #0ES2E&!BS
    M6"LCP"@D#!9P+W6ILM'GH<1:0< !+RH,!U5[5G=#!WD#?081%R,S*!0#!Q-"
    M!UF95IM9!5T(4"D-G!.=>EFI0PR %I!C`&MG`02G#XN:$@<-?I 7*!6)NF:U
    M5A.X0P%GK%XS7Y2J$FG'JJINKDL7U4,/6&G;0TEQ"0D%X /=TH;G"H `3*3@
    M#!,$!.OR[P#D#1/]U*GS[&U[X"^ /@`($C20P% "LDJWM@5H:/#7NWCG,F:A
    MH**<QH]:Z* `^;%!BC'0*GE5`;G((@0#P ;((IE(V0".*$1(6K.2IAD&%5!
    M$L'"IZIV.4N@*)/E8;*>#%R^R)%2419333T)C6$1VCTBBP)D:I.
    "AP&+I$Z!
    M376 @D5 9@WD*,#4RC>9)EG$'8&!3@.FPQ@HR($BS%X106DHQG"8APG%%R 8
    %CA$"`#L`
    `
    end


  • 7. Data: 2006-05-29 20:49:58
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Mon, 29 May 2006 19:16:45 +0200, Marek Ciszewski napisał(a):

    > "Stefan" <p...@g...com> wrote in message
    > news:17008oiyde0ir$.if5yoptej554.dlg@40tude.net...
    >>> naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby
    >>> anulowali
    >>> transakcje?
    >>
    >> Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
    >> sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
    >> Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest
    >> czesty,
    >> a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
    >> ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?
    >
    > Jak mozna dodzwonic sie do Visy Poland? Szukalem numeru na stronie - bez
    > skutku.

    On dzwonil do Visy Europe albo International (nie pamietam) bo nie jest
    Polakiem (ale posługiwał się kartą PeKaO)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1