  • 1. Data: 2006-05-26 14:46:49
    Temat: expander - money expert
    Od: "m" <m...@o...pl>

    Gdzie doradcy finansowi bardziej dbają o klientów??? i którym lepiej zaufać???
    Chodzi tak jak w temacie o Expandera i Money Expert.

  • 2. Data: 2006-05-26 17:16:15
    Temat: Re: expander - money expert
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "m" <m...@o...pl> wrote in message
    > Gdzie doradcy finansowi bardziej dbają o klientów??? i którym lepiej zaufać???
    > Chodzi tak jak w temacie o Expandera i Money Expert.

    Pytasz o inwestycje czy kredyty ?

    Ja po wizycie w Expander i OpenFinance w sprawie kredytu hipotecznego jestem
    absolutnie rozczarowany.
    Odniosłem wrażenie że:
    - P.P. Doradcy doskonale znają swoją tabelę prowizji
    - doskonale znają oferty od których ich prowizja jest najwyższa.
    - dalej to już czarna dziura i zupełny brak orientacji w tym co na rynku
    Może mi się wydaje, a może miałem pecha.
    Ale sądzę że warto iść i pogadać, zawsze można się czegoś nowego dowiedzieć i
    zweryfikować to co się już wie.
    W każdym razie nigdy bym im nie ufał na ponad 10% :-)

    TomekD

  • 3. Data: 2006-05-26 21:23:39

    Chodzi mi o kredyt hipoteczny. Mam mieszane uczucia np: czy oni nie preferują
    jednego banku bo przecież ktoś im płaci za tą "pomoc" dla nas.