  • 1. Data: 2006-05-26 13:00:21
    Temat: EuroBank: Kto nosi Twoje dane po mieście?
    Od: JGA <j...@n...devguide.net>

    Witam,

    Znajoma chciała wziąć kredyt w EuroBanku. Powiedziano jej, że decyzję
    otrzyma po dwóch dniach. Po pięciu dniach bez zapowiedzi staje w
    drzwiach łysy facet z komórką dyndającą u szyi i przedstawia się mówiąc,
    że jest z EuroBanku. Nie ma wizytówki, znajoma musi prosić go o podanie
    swoich danych, bo chce wiedzieć kto chodzi sobie z jej danymi po
    mieście. Facet ogląda mieszkanie i nic nie mówi. Po dwóch dniach
    znajoma otrzymuje decyzję odmowną SMS-em.

    W trakcie rozmowy z przedstawicielem banku nie poinformowano jej o
    planowanej wizycie łysego. Co to za zwyczaje?

    Jacek

  • 2. Data: 2006-05-26 14:29:10
    Temat: Re: EuroBank: Kto nosi Twoje dane po mieście?
    Od: "A" <...@o...eu>

    Użytkownik "JGA" <j...@n...devguide.net> napisał w wiadomości
    > W trakcie rozmowy z przedstawicielem banku nie poinformowano jej o
    > planowanej wizycie łysego. Co to za zwyczaje?

    Nie każdy łysy to bandzior

  • 3. Data: 2006-05-26 15:22:01
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    > Nie każdy łysy to bandzior

    To złodziej. I pijak. Bo każdy pijak to złodziej :)

    --
    "Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
    - F. Kiepski

  • 4. Data: 2006-05-26 16:06:59
    Od: Jacek <j...@n...devguide.net>

    A napisał(a):
    > Użytkownik "JGA" <j...@n...devguide.net> napisał w wiadomości
    >
    > Nie każdy łysy to bandzior

    Przychodzi bez zapowiedzi, ma w pomiętej kartonowej teczce dane
    klientów. Nikt nie uprzedza o jego wizycie, nie ma wizytówki, nie chce
    pokazać dowodu. Żąda okazania dokumentów, do których wgląd ma tylko
    bank. Lustruje mieszkanie. Facet nie okazał dowodu tożsamości ze
    zdjęciem po tym, kiedy został o to poproszony. Wyjął kartkę papieru z
    upoważnieniem, ale nie okazał dowodu tożsamości, więc nie było
    możliwości weryfikacji danych. Rzeczywiście, chodząca definicja
    człowieka wzbudzającego zaufanie.

    Czy EuroBank przekazuje dane potencjalnych klientów od razu do
    windykatorów? Życzę szczęścia w biznesie.

    Jacek

  • 5. Data: 2006-05-26 17:18:31
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    JGA napisał(a):

> [...]
    >
    > W trakcie rozmowy z przedstawicielem banku nie poinformowano jej o
    > planowanej wizycie łysego. Co to za zwyczaje?

    Takie same jak w Żaglu :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-05-26 17:23:17
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie kazdy bandzior pracuje dla banku ;-)
    JaC

    > Nie każdy łysy to bandzior

    It has removed 866 spam emails to date.
    Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len

  • 7. Data: 2006-05-26 18:09:00
    Od: "T.Klamka" <t...@y...p.pl>

    JGA napisał(a):

    > W trakcie rozmowy z przedstawicielem banku nie poinformowano jej o
    > planowanej wizycie łysego. Co to za zwyczaje?

    kraków?

  • 8. Data: 2006-05-26 20:04:34
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    Jacek wrote:

    > Czy EuroBank przekazuje dane potencjalnych klientów od razu do
    > windykatorów? Życzę szczęścia w biznesie.

    Nie windykacja, a prewencja.

    --
    Kajo

  • 9. Data: 2006-05-26 20:21:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

    > Takie same jak w Żaglu :>

    U mnie właśnie z Żagla jakiś kolo przyszedł, ale się spóźnił, bo już
    kredyt dostałem ;)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 10. Data: 2006-05-26 22:24:40
    Od: Jacek <j...@n...devguide.net>

    Kajo napisał(a):

    > Nie windykacja, a prewencja.

    Od prewencji jest policja.

    Skąd można mieć pewność kto przychodzi, jeżeli zjawia się bez
    zapowiedzi, nie mówi w jakim celu przychodzi i nie chce wylegitymować
    się na prośbę klienta? Jaką masz pewność, że dane nie wyciekają tam,
    gdzie nie powinny? Klientka nie zdążyła jeszcze zostać klientką a już
    po mieszkaniu chodzi jakiś typek i ogląda co jest w środku. To jest bank?

    Uważam, że takie praktyki powinno się ukrócić. Skarga do banku i GIODO
    już poszła.

    Przekazywanie danych klienta i przeprowadzanie 'rozpoznania terenu'
    przez nieznane osoby przed przyznaniem kredytu jest całkowicie chorym
    sposobem na zdobycie klienta. Za to znakomitym na stracenie go na zawsze.

    Poza tym, jak można wydawać decyzje kredytowe na podstawie oględzin
    przeprowadzonych przez jakiegoś gościa, który ma w nosie poszanowanie
    praw osoby, do której przychodzi. Nawet policjant musi się
    wylegitymować papierem ze zdjęciem a jak chce chodzić po mieszkaniach to
    musi mieć nakaz sądowy.

    Jacek