  • 21. Data: 2002-02-08 15:10:48
    Temat: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości

    > miesięcznie.

    > Nie - to daje osiem (8) zlotych miesiecznie. VWBD za przelew na ZUS uwaza
    > przeslanie wszystkich skladek.

    > momencie
    >
    > A skad ten wniosek? :-)
    >
    > Prowadzenie - 3,99
    > ZUS - 3*2,99
    > Karta do rachunku glownego - 0

    pomyliles multibank z inteligo :-)
    a karta do rachunku glownego juz od 15-tego nie jest bezplatna

    ps
    roznica pomiedzy inteligo a multibankiem jest niewielka - i jesli juz - to
    multibank jako polmarmurowy jest lepszy

  • 22. Data: 2002-02-08 15:52:37
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał w wiadomości

    > pomyliles multibank z inteligo :-)

    Oj, chyba nie :-)

    > a karta do rachunku glownego juz od 15-tego nie jest bezplatna

    Wlasnie w koncie firmowym JEST bezplatna - tak w kazdym razie widze w TOiP.
    Pewnie ktos sie pomylil :-)

    > ps
    > roznica pomiedzy inteligo a multibankiem jest niewielka - i jesli juz - to
    > multibank jako polmarmurowy jest lepszy

    Zdecydowanie sie z Toba zgadzam. Za tym ida czyny :-))))

    Pzdr,

    M.

  • 23. Data: 2002-02-08 16:21:26
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości

    > Oj, chyba nie :-)

    juz sam nie wiem, kto i czy i co pomylil,
    wiec podsumowywując na mojej ulubionej bazie minimum dla DG
    (3 x zus + 2 x us) wychodzi, ze:

    - garbus
    zus 5 zl + 3 token = 8 zl mies
    w zamian (w tym) bledny wyciag papierowy za darmo (tak jak by go nie
    bylo) i kiepska funkcjonalnosc
    - inteligo
    3,99 + 3*2,99 zus + 2*1,49 us = 15,94
    - multibank
    9zl + 3x1 zus + 2x*0,5 us = 13 zl

    Z powyzszego wynika (jesli nie znajdziecie bledow) - ze multibank jest
    najtanszy i w miare funkcjonalny

    > Wlasnie w koncie firmowym JEST bezplatna - tak w kazdym razie widze w
    TOiP.
    > Pewnie ktos sie pomylil :-)

    fakt - karta w koncie firmowym w inte bezplatna przez 2 lata
    potwierdzilem na infolinii

    > Zdecydowanie sie z Toba zgadzam. Za tym ida czyny :-))))

    ja poczekam do konca marca na czyny mbanku, potem zdecyduje co komu polecac
    :-))
    obecnie za duzo bylo zmian i moga one jeszcze nastapic w przyszlym miesiacu

    i tak mi sie przypomnialo, wiec powtorze sobia a muzom: szkoda ze LG nie ma
    oferty dla DG -> moze jednak ockna sie z letargu ?

  • 24. Data: 2002-02-08 17:10:50
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    > wiadomości

    > Z powyzszego wynika (jesli nie znajdziecie bledow) - ze multibank jest
    > najtanszy i w miare funkcjonalny

    Masz racje - przegapilem te dwa przelewy do US :-(

    > TOiP.
    >
    > fakt - karta w koncie firmowym w inte bezplatna przez 2 lata
    > potwierdzilem na infolinii

    Tyle, ze - niestety - nie ma pelnej kompatybilnosci. W Multibanku NIE MOZESZ
    otrzymac karty dzialajacej wirtualnie :-(((((( Niewatpliwy atut w Inteligo.

    > ja poczekam do konca marca na czyny mbanku, potem zdecyduje co komu
    polecac
    > :-))

    Podobno nieco wczesniej :-)

    Pzdr,

    M.

  • 25. Data: 2002-02-08 19:47:01
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    potem zdecyduje co komu
    > polecac
    >
    > Podobno nieco wczesniej :-)

    Oby tak było, bo w pko bp z końcem marca kasuja mi
    opłatę kwartalną (strasznie poszli w górę) i mam
    sie zamiar z nim pożegnać ...skutecznie

    Sark

  • 26. Data: 2002-02-08 19:50:34
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:a3u9ua$1kdq$1@pingwin.acn.pl...
    > tylko ja mam obawy chodzic do ich filii, gdzie
    zero ochroniarza, wielki sejf
    > na widoku, 2 stanowiska niczym nie przedzielone
    i inni klienci zagladaja w
    > moj stan konta.

    bo oni są "z tej ziemi" i nie mają nic do ukrycia
    ;-))

    Sark

  • 27. Data: 2002-02-08 20:15:26
    Temat: Re: przy okazji pochwale pekao sa.
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laik" <n...@a...in.pl> napisał w
    wiadomości

    > zamiast czytac toip roznych bankow (lenistwo :))
    zapytam:
    > wobec tego gdzie najtaniej konto firmowe dla
    osoby fizycznej
    > prowadzacej dzialalnosc (prywatna praktyka
    lekarska, pieniadze sa za
    > dyzury z kontraktu)? wykorzystanie: tylko ZUS,
    US i 3-4 przelewy na
    > zewnatrz (dorazne oplaty i skladki + reszta na
    konto osobiste)

    Myślę że zestaw tzw. dwóch kont, ważne aby to
    klasycznie "fizyczne miało możliwość przelewania
    bezpłatnego lub w miare taniego składek zusowskich
    (np. LGnet czy BZWBK)

    Sark

  • 28. Data: 2002-02-08 21:50:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > fakt - karta w koncie firmowym w inte bezplatna przez 2 lata
    > potwierdzilem na infolinii

    Zgodnie z nową TOiP, WYDANIE pierwszej karty do rachunku głównego jest
    bezpłatne, KORZYSTANIE z karty jest bezpłatne, WYDANIE następnej jest
    płatne, ale już KORZYSTNIE z niej - bezpłante.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 29. Data: 2002-02-09 08:28:06
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a41h8p$m7o$1@news.onet.pl...

    > Zgodnie z nową TOiP, WYDANIE pierwszej karty do rachunku głównego jest
    > bezpłatne, KORZYSTANIE z karty jest bezpłatne, WYDANIE następnej jest
    > płatne, ale już KORZYSTNIE z niej - bezpłante.

    To musi byc ktos z CITI!

    :-)

    Pzdr,

    Maciej

  • 30. Data: 2002-02-09 10:50:23
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a42mif$nlh$1@news.tpi.pl...

    > To musi byc ktos z CITI!

    Maćku, chcesz mieć we mnie wroga? ;-)))))

    > :-)

    No, to rozumiem. :)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie,