  • 1. Data: 2002-02-07 11:31:12
    Temat: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: "Kasia Sobkowiak" <k...@a...thx-za-spam.pl>

    :)

    Podobno strasznie podniesiono oplaty w bankach za prowadzenie rachunku
    firmowego? Duzo ludzi przenosi sie do bankow badz oddzialow elektornicznych.

    Mozecie mi doradzic gdzie najlepiej pod wzgledem finansowym i
    operacyjnym zalozyc konto dla firmy? Najlepiej chyba elektroniczny oddzial.

    Dziekuje i pz z Gdanska :)

    ka
    --
    --- Kasia Sobkowiak ---- kasia(@)sobkowiak.info -----

  • 2. Data: 2002-02-07 11:35:11
    Temat: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    myslalam, ze banki elektroncizne maja mniejsze koszty, wiec i taniej
    kosztuja. ale po zrobieniu krotkiego rekonansu, to nic na razie nie przebija
    tradycyjnego bgz w pakiecie firma: 0 z; prowadzenie rku, 3,5 przelewy.

  • 3. Data: 2002-02-07 14:57:59
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Kasia Sobkowiak" <k...@a...thx-za-spam.pl>.

    > Mozecie mi doradzic gdzie najlepiej pod wzgledem finansowym i
    >operacyjnym zalozyc konto dla firmy? Najlepiej chyba elektroniczny oddzial.

    duzo o tym bylo, szkoda, ze wszelkie porownania z dnia na dzien
    stracily aktualnosc :(
    musze cos doradzic zonie - moze jednak inteligo?
    albo telepekao24...
    chyba kazdy z nich bedzie tanszy od firmowego w 'marmurku' pekao sa
    (35 zl za prowadzenie)
    Laik

  • 4. Data: 2002-02-07 14:59:01
    Od: "Joanna" <a...@m...com>

    > tradycyjnego bgz w pakiecie firma: 0 z; prowadzenie rku, 3,5 przelewy.

    przelewy "na zewnatrz" BGZ kosztuja 2,5 zł
    Jo.

  • 5. Data: 2002-02-07 15:28:43
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Laik wrote:

    > musze cos doradzic zonie - moze jednak inteligo?
    > albo telepekao24...
    > chyba kazdy z nich bedzie tanszy od firmowego w 'marmurku' pekao sa
    > (35 zl za prowadzenie)

    Telepekao jest nieocenione jeśli ktoś robi dużo przelewów na małe kwoty.
    Dziś byłem świadkiem wysłania z Telepekao firmowego całkowicie
    nietestowego, poważnego przelewu na kwotę 0,72 PLN:-)

    Wysłanie samego ZUSu z Telepekao wyrównuje jego koszt w porównaniu z
    Inteligo.
    No a poza tym w Telepekao prowadzi rachunki dla osób prawnych.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-02-07 15:32:33
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Joanna" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > przelewy "na zewnatrz" BGZ kosztuja 2,5 zł

    zaciekawiony zadzwonilem na ich infolinie

    zus 6 zl za 1 szt :-))))))))))))))))) z szoku nie mialem sily pytac o wiecej
    szczeg.
    przelewy inne 2,5
    wiec 3xzus + 2xus jako minimum dla firmy to 23 zl ???

    wziawszy pod uwage zastrzezenia pracownikow bgz, ze od 1 marca ulegaja
    zmianie oplaty i nie sa one jeszcze znane, a obecne oproc jest juz ponizej
    2% - to raczej nie nalezy ta oferta do godnych polecenia
    wsciekle inteligo robic to bedzie za dyche taniej i ciagle jeszcze mam
    nadzieje, ze mbank zrobi to ponizej 10 (ale naiwny:-))) jestem)

    Poniewaz postanowilem nie polecac inteligo nikomu - wiec musze stwierdzic,
    ze nie ma banku z dostepem przez net dla firmy o koszcie minimalnym
    mniejszym niz 20 zl/mies.
    :-(((((((

  • 7. Data: 2002-02-07 16:05:25
    Od: "Joanna" <a...@m...com>

    A w ich tabeli prowizji w pdf na stronie www dalej jest 2,50zł za przelew.
    Faktem jest, ze nie ma tez w tabeli tych 0,3% od wplat i wyplat w kasie, ale u mnie w
    banku
    powiedziano, ze mam czytac dwie tabele (tzn. ta do pakietu firma i zwykla dla podm.
    gosp.) razem i
    wtedy poznam wszystkie oplaty ;(.
    Co do ZUS - to ja wykonuje przelewy z konta osobistego - mam za darmo, lecz to inny
    bank :).
    Jo.

  • 8. Data: 2002-02-07 16:08:48
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > przelewy "na zewnatrz" BGZ kosztuja 2,5 zł

    do - bodajze - 1 marca - ja juz pisze o nowej taryfie.

  • 9. Data: 2002-02-07 16:09:51
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > wiec 3xzus + 2xus jako minimum dla firmy to 23 zl ???

    mala firma wysyla 1 zus miesiecznie.

  • 10. Data: 2002-02-07 16:10:43
    Temat: przy okazji pochwale pekao sa.
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć t...@p...fm (Tomasz Staszewski).

    >Wysłanie samego ZUSu z Telepekao wyrównuje jego koszt w porównaniu z
    >Inteligo.

    zamiast czytac toip roznych bankow (lenistwo :)) zapytam:
    wobec tego gdzie najtaniej konto firmowe dla osoby fizycznej
    prowadzacej dzialalnosc (prywatna praktyka lekarska, pieniadze sa za
    dyzury z kontraktu)? wykorzystanie: tylko ZUS, US i 3-4 przelewy na
    zewnatrz (dorazne oplaty i skladki + reszta na konto osobiste)

    a pochwale swoj lokalny oddzial Pekao SA.
    dzis - na telefon(!) - udalo mi sie zalatwic sprawe "odbitego" z BZ
    WGK przelewu, wyslanego teleserwisem na niepoprawny numer konta.

    dostalem zawiadomienie, ze wplynela kwota (900 zl) z BZ WBK i co chce
    z nia zrobic. wielce zdziwiony (bo nie spodziewalem sie zadnych
    pieniedzy :)) zadzwonilem do pani, ktora sie podpisala pod
    zawiadomieniem. ustalila i oddzwonila, ze to zwrot a nastepnie na moja
    prosbe:
    - poprawila numer konta w zleceniu teleserwisem
    - przelala te 'zawieszone' 900 zl z powrotem do BZWBK
    -... i zapomniala powiadomic mnie o pozytywnym zalatwieniu mojej
    prosby.

    poszedlem wiec do banku, przy okazji poprawic jeszcze inne zmienione
    od stycznia numery, i panie byly zdziwione, ze tamto zawiadomienie juz
    zrealizowano.
    ja zreszta tez :)
    Laik