  • 11. Data: 2002-02-07 16:13:05
    Temat: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: "Joanna" <a...@m...com>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a3u8j0$1jeq$1@pingwin.acn.pl...

    > do - bodajze - 1 marca - ja juz pisze o nowej taryfie.

    Aaa, to dobrze wiedzieć :) I tak pozostają jednymi z tańszych.
    Można by było nauczyć tylko kogoś w tym BGZ, że nie odsyla sie klienta do dwoch tabel
    oplat, zeby
    sobie sam poszukal za co i ile zaplaci (mój wcześniejszy post).
    Jo.

  • 12. Data: 2002-02-07 16:15:58
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Krab wrote:

    > Poniewaz postanowilem nie polecac inteligo nikomu - wiec musze stwierdzic,
    > ze nie ma banku z dostepem przez net dla firmy o koszcie minimalnym
    > mniejszym niz 20 zl/mies.

    Zależy ile kto tego podatku i ZUSu płaci. Żeby zapłacić w Telepekao24 20
    zł miesięcznie trzeba wysłać przelewów na 10800. A w tym jest token i
    papierowe wyciągi.

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2002-02-07 16:31:51
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Aaa, to dobrze wiedzieć :) I tak pozostają jednymi z tańszych.

    tylko ja mam obawy chodzic do ich filii, gdzie zero ochroniarza, wielki sejf
    na widoku, 2 stanowiska niczym nie przedzielone i inni klienci zagladaja w
    moj stan konta. juz na taka filie na bemowie chyba, byl napad...

  • 14. Data: 2002-02-07 18:19:01
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Zależy ile kto tego podatku i ZUSu płaci. Żeby zapłacić w Telepekao24 20
    > zł miesięcznie trzeba wysłać przelewów na 10800. A w tym jest token i
    > papierowe wyciągi.

    Tomku - mowisz o koncie prywatnym czy takim dla DG ??
    jesli dla DG - to moze podlicz ile bym zaplacil za minimum, czyli:
    3 x zus
    2 x przelew
    + koszta wszelkie prowadzenia miesiecznego z dostepem przez internet

  • 15. Data: 2002-02-08 06:44:41
    Od: Maciej Gryżewski <g...@e...pl>

    W artykule <a3ugem$nfv$1@news.tpi.pl> Krab napisał(a):
> [...]
    > 3 x zus
    > 2 x przelew
    > + koszta wszelkie prowadzenia miesiecznego z dostepem przez internet

    Nie jestem Tomek ale policzę :)) (oczywiście dla konta dla DG)
    opłata stała 8.0 pln
    prowizja za przelewy 0.01%
    czyli jeżeli twoje przelwy mieszczą się poniżej 2000 pln miesięcznie to
    mieścisz się poniżej 10 pln/mies.

    Gaciej

  • 16. Data: 2002-02-08 11:41:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Feb 2002 16:32:33 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

    >Poniewaz postanowilem nie polecac inteligo nikomu - wiec musze stwierdzic,
    >ze nie ma banku z dostepem przez net dla firmy o koszcie minimalnym
    >mniejszym niz 20 zl/mies.
    >:-(((((((

    VW Bank Direct! ZUS 5zł. Reszta darmowa. Ostatecznie jeszcze +3zł
    token, ale to nieobowiązkowo.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 17. Data: 2002-02-08 11:48:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Feb 2002 17:09:51 +0100, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

    >mala firma wysyla 1 zus miesiecznie.

    ??? 1 Zus wysyła się tylko wtedy, jak płacisz tylko zdrowotne, czyli
    np. pracujesz gdzieś jeszcze za przynajmniej minimalną krajową. To
    dość szczególny przypadek i raczej nie ma szerokiego zastosowania.

  • 18. Data: 2002-02-08 12:28:46
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Maciej Gryżewski wrote:

> [...]
    > opłata stała 8.0 pln
    > prowizja za przelewy 0.01%
    > czyli jeżeli twoje przelwy mieszczą się poniżej 2000 pln miesięcznie to

    + 1,20 za wyciągi do domu raz w miesiącu (przychodzi bardzo gruba
    koperta, każda operacja na osobnym kwicie)

    Aaaaaaaa, prowizja za przelewy 0,1% (za przelew 1000 PLN prowizja 1 PLN)

    pzdr

    Tomek

  • 19. Data: 2002-02-08 12:56:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > VW Bank Direct! ZUS 5zł. Reszta darmowa. Ostatecznie jeszcze +3zł
    > token, ale to nieobowiązkowo.

    To daje 18 zł miesięcznie. W Multi ten sam zakres jest za 12 zł miesięcznie.
    Do 18 zł zostaje nam 12 przelewów po 50 groszy. Inteligo jest w tym momencie
    droższe od MultiBanku (13 zł)!!! (ale jaja :-)

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-02-08 14:56:54
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > stwierdzic,

    > To daje 18 zł miesięcznie. W Multi ten sam zakres jest za 12 zł
    miesięcznie.

    Nie - to daje osiem (8) zlotych miesiecznie. VWBD za przelew na ZUS uwaza
    przeslanie wszystkich skladek.

    > Do 18 zł zostaje nam 12 przelewów po 50 groszy. Inteligo jest w tym
    momencie
    > droższe od MultiBanku (13 zł)!!! (ale jaja :-)

    A skad ten wniosek? :-)

    Prowadzenie - 3,99
    ZUS - 3*2,99
    Karta do rachunku glownego - 0