  • 1. Data: 2002-02-07 10:09:14
    Temat: KB24 - nie tak szybko
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Z utęsknieniem czekałem na ten dzień. Nadszedł. Wchodzę na nową stronę KB24
    i wypełniam wniosek o udostępnienie systemu bankowości elektronicznej.
    "wyślij do banku" pierwszy raz - ponownie widzę wniosek z wypełnionymi
    danymi, kurcze może jakieś przeoczenie - nie, drugi raz, znowu to samo.
    Dość. Dzwonie na infolinie. (Jak ich nazwiemy? - KB Linki ? :-))
    KB Linek: A w którym oddziale rachunek?
    JA: I/O Wrocław.
    KB Linek: Coz, ten oddział nie wyraził jeszcze gotowości świadczenia tych
    uslug. Ale na dniach...
    JA; Aha
    Czekałem 7 miesięcy, poczekam jeszcze kilka dni (oby nie kolejny miesiąc).
    Niech ich....

    Pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2002-02-07 10:15:54
    Temat: Re: KB24 - nie tak szybko
    Od: jelen <j...@s...org>

    > :-)) KB Linek: A w którym oddziale rachunek?
    > JA: I/O Wrocław.
    tez mam I wroclaw czyli na razie nici ?

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2002-02-07 10:32:23
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jelen" <j...@s...org> napisał w wiadomości
    > tez mam I wroclaw czyli na razie nici ?
    > pozdrawiam,
    > jelen
    dokladnie, mozna to wprawdzie obejsc udajac sie do II/O i tak poprosic o KB
    karte, ale ja nie mam ochoty na takie kombinacje, bo jak ich znam to cos
    spieprza
    Piotr

  • 4. Data: 2002-02-07 12:12:44
    Od: "Gosia" <a...@b...pl>

    A ja mam szczescie - IV oddzial we Wroclawiu oferuje taki dostep.
    Gosia

  • 5. Data: 2002-02-07 14:19:56
    Od: <j...@p...home.pl>

    Ja także próbowałem wypełnić wniosek o udostępnienie KB24 - za każdym razem
    informacja - twój numer rachunku nie został rozpoznany. Zadzwoniłem do KB24 -
    informacja: proszę sprawdzić, czy wszystkie dane się zgadzają - Pański oddział
    zgłosił już gotowość do KB24. W porządku, ale po 5 próbach (człowiek sobie nie
    wierzy) nadal to samo. Dzwonię więc do swojego oddziału (IX Warszawa) - no
    niestety, ale to chyba na razie jest wersja testowa. Nie mamy wniosków i umów o
    świadczenie usług poprzez KB24 - w Warszawie na razie obsługuje to tylko O/I -
    testowo (???).
    No to może dlatego tak się z tym kryją?!
    Tylko po co te K-linki (fajna nazwa?) mówią co innego?

    Pozdr
    Kuba

  • 6. Data: 2002-02-08 15:06:20
    Od: "Mariusz A. Jasinski" <m...@p...onet.pl>

    >KB Linek: A w którym oddziale rachunek?
    >JA: I/O Wrocław.

    ja skladalem wnioske czwartek wieczorem
    i mi przyjelo - ten sam oddzial :)

    dzis dzwonilem do oddzialu i powiedzieli mi ze
    bede dla nich "pierwszym kroliczkiem doswiadczalnym" :))

    MJ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-02-08 15:48:46
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasinski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:02020816062041@polnews.pl...

    > ja skladalem wnioske czwartek wieczorem
    > i mi przyjelo - ten sam oddzial :)
    >
    > dzis dzwonilem do oddzialu i powiedzieli mi ze
    > bede dla nich "pierwszym kroliczkiem doswiadczalnym" :))
    >
    > MJ
    O Ty, a miałem nadzieję, ze to mi przypadnie ten "zaszczyt"? :-))
    ale jesli już działa to wchodze na wniosek i wypełniam

    Piotr

  • 8. Data: 2002-02-08 16:08:18
    Od: jelen <j...@s...org>

    > O Ty, a miałem nadzieję, ze to mi przypadnie ten "zaszczyt"? :-))
    > ale jesli już działa to wchodze na wniosek i wypełniam

    a ja bylem dzisiaj w oddziale i niedysponentka powiedziala, ze juz niedlugo
    ja mowie, ze w innych oddzialach juz dziala: ona mi galy wytrzeszcza

    coz wiec rowniez skladam

    pozdrawiam,
    jelen

  • 9. Data: 2002-02-08 17:15:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasinski"
    > bede dla nich "pierwszym kroliczkiem doswiadczalnym" :))

    to bedziemy do ciebie mowili "królu" ;-))
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-02-08 18:20:23
    Od: <G...@t...pl>

    > Użytkownik "Mariusz A. Jasinski"
    >
    > to bedziemy do ciebie mowili "królu" ;-))
    > *** blad ***

    W Bielsku też nie działa, ale ma działać "lada dzień". Od tego czasu minęło
    kilka dni i nic... Ale jaja, no nie??? Do końca kwietnia ma być bezpłatny, ale
    NIKT nie wie ile potem będzie kosztował??!!