    From: "Krab" <k...@h...pl_________>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Date: Fri, 8 Feb 2002 17:21:26 +0100

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości
    > > pomyliles multibank z inteligo :-)
    >
    > Oj, chyba nie :-)

    juz sam nie wiem, kto i czy i co pomylil,
    wiec podsumowywując na mojej ulubionej bazie minimum dla DG
    (3 x zus + 2 x us) wychodzi, ze:

    - garbus
    zus 5 zl + 3 token = 8 zl mies
    w zamian (w tym) bledny wyciag papierowy za darmo (tak jak by go nie
    bylo) i kiepska funkcjonalnosc
    - inteligo
    3,99 + 3*2,99 zus + 2*1,49 us = 15,94
    - multibank
    9zl + 3x1 zus + 2x*0,5 us = 13 zl

    Z powyzszego wynika (jesli nie znajdziecie bledow) - ze multibank jest
    najtanszy i w miare funkcjonalny

    > Wlasnie w koncie firmowym JEST bezplatna - tak w kazdym razie widze w
    TOiP.
    > Pewnie ktos sie pomylil :-)

    fakt - karta w koncie firmowym w inte bezplatna przez 2 lata
    potwierdzilem na infolinii

    > Zdecydowanie sie z Toba zgadzam. Za tym ida czyny :-))))

    ja poczekam do konca marca na czyny mbanku, potem zdecyduje co komu polecac
    :-))
    obecnie za duzo bylo zmian i moga one jeszcze nastapic w przyszlym miesiacu

    i tak mi sie przypomnialo, wiec powtorze sobia a muzom: szkoda ze LG nie ma
    oferty dla DG -> moze jednak ockna sie z letargu ?