  • 41. Data: 2002-02-10 15:07:51
    Temat: Re: przy okazji pochwale pekao sa.
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > No własnie https://telepekao24.pl - zwłaszcza, jesli konto osobiste masz
    > tez w zubrze (zero opłat za przelewy wewnątrz banku, przelew jest w
    > praktyce do dyspozycji nastepnego dnia).

    nastepnego dnia wieczorem (czyli mozesz korzystac karty, ale
    przelew mozesz wykonac nastepnego dnia po tym nastepnym)

    to mi na pierwszy rzut oka najbardziej przeszkadza w telepekao24 -
    brak online'owych przelewow (wewnatrz oddzialu)

  • 42. Data: 2002-02-10 15:35:54
    Temat: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał
    w wiadomości news:a3u6mi$6je$1@news.tpi.pl...
    >..... i ciagle jeszcze mam
    > nadzieje, ze mbank zrobi to ponizej 10 (ale
    naiwny:-))) jestem)

    W. Bolanowski w poście zapowiadającym zmiany w
    mbanku
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=1
    9367&t=19367
    o koncie firmowym powiedział cos takiego

    ////Na koncie firmowym chcielibyśmy również
    zapewnic bezplatne przelewy, przynajmniej w
    zakresie rachunków wewnątrz mBanku., Szczegółówa
    analiza finansowa odpowie, czy możemy to zrobic
    bez zagrożenia naszego bilansu///

    Skoro przelewy wenętrzne stanowią problem .....
    chyba że dadza sie przekonać i nie stworzą konta
    dla firm -instytucji-korporacji a takie jak w tym
    poście
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=1
    9552&t=19367
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=1
    9553&t=19367

    Sark

  • 43. Data: 2002-02-10 16:24:18
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    > Jaki błędny?

    bo nie zawierajacy nazwiska a tylko nazwe firmy
    wlasnie taki wyciag z VW widzialem bylo tylko przedsiebiorstwo
    handlowo -uslugowe i brak nazwiska
    pytalem o to na grupie - ale bez reakcji
    taki wyciag osobiscie uwazam za bledny i nieprzydatny do niczego, niestety
    nadal nie wiem czy to u nich standard - czy jednorazowy blad

  • 44. Data: 2002-02-11 08:08:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Feb 2002 17:24:18 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

> [...]
    >taki wyciag osobiscie uwazam za bledny i nieprzydatny do niczego, niestety
    >nadal nie wiem czy to u nich standard - czy jednorazowy blad

    Nie wiem czemu uważasz za błędny? Dla mnie taki nie jest, bo ja mam
    wpisaną nazwę skróconą bez nazwisk. I myślę, że nikt nie będzie płakał
    o te nazwiska.

    A może Twój wyciąg był taki, bo tak podałeś nazwę firmy? Zapytaj
    Garbuska...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 45. Data: 2002-02-11 09:54:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message
    > Tyle, ze - niestety - nie ma pelnej kompatybilnosci. W Multibanku NIE
    MOZESZ
    > otrzymac karty dzialajacej wirtualnie :-(((((( Niewatpliwy atut w
    Inteligo.

    Tzn możesz do konta prywatnego (Ja) zamówić netkartę - tylko po co? :-)))
    (kiedy można mieć VC).

    A co do moich wyliczeń.
    1.) Prowadzenie Multi i 3xZUS = 12 zł
    2.) Prowadzenie Inteligo i 3xZUS = 12,96 zł
    To chciałem wtedy wykazać pisząć "ale jaja" ;-)))) Bo chyba nikt tego nie
    przypuszczał :-)

    K. Kowalski

  • 46. Data: 2002-02-12 17:56:41
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    nikt nie będzie płakał
    > o te nazwiska.
    >
    > A może Twój wyciąg był taki, bo tak podałeś

    W którymś mailu wspominałeś że płacisz(łeś) zus w
    bzwbk.
    TOiP osób fizycznych w BZWBK wspomina o
    załącznikach/wtónikach do wyciągu dokumentujących
    uiszczenie należności z tytułu np. opłaty skladki
    ZUS. Rzeczywiście coś takie dołączają ? Jak
    wygląda taki załącznik do
    wyciągu, stemplują go ?

    Sark

  • 47. Data: 2002-02-12 19:26:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > załącznikach/wtónikach do wyciągu dokumentujących
    > uiszczenie należności z tytułu np. opłaty skladki
    > ZUS. Rzeczywiście coś takie dołączają ? Jak

    1.) Jest to blady wydruk z igłówki - chociaż jest
    2.) Mi po jakimś czasie przestali drukować, musiałem w oddziale
    interweniować, baba coś marudziła, że jak przez Internet to coś tam się
    trzeba dopominać więc olałem potwierdzenia i zacząłem wogóle korzystać z
    Inteligo
    3.) żadnych stempli i podpisów nie ma

    K. Kowalski

  • 48. Data: 2002-02-12 19:36:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 18:56:41 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >załącznikach/wtónikach do wyciągu dokumentujących
    >uiszczenie należności z tytułu np. opłaty skladki
    >ZUS. Rzeczywiście coś takie dołączają ? Jak

    Nie. Do konta firmowego mam tylko typowy wyciąg. Niestemplowany i
    niepodpisany. Ale są opisy i wyraźnie widać, co szło do ZUSu...

  • 49. Data: 2002-02-13 07:44:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie. Do konta firmowego mam tylko typowy wyciąg. Niestemplowany i
    > niepodpisany. Ale są opisy i wyraźnie widać, co szło do ZUSu...

    Jak pójdziesz do oddziału i pogadasz to Ci wydrukują duplikaty (w byłym WBK
    w Gliwicach tak robili)

    K. Kowalski

  • 50. Data: 2002-02-13 12:01:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 08:44:09 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >"Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >Jak pójdziesz do oddziału i pogadasz to Ci wydrukują duplikaty (w byłym WBK
    >w Gliwicach tak robili)

    ?? Ja nic nie potrzebuję. To Rekinek pytał czy są dołączane jakieś
    dodatkowe rzeczy, więc odpowiedziałem, że nie ma...