  • 31. Data: 2002-02-09 16:39:44
    Temat: Re: przy okazji pochwale pekao sa.
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Laik wrote:

    > zamiast czytac toip roznych bankow (lenistwo :)) zapytam:
    > wobec tego gdzie najtaniej konto firmowe dla osoby fizycznej
    > prowadzacej dzialalnosc (prywatna praktyka lekarska, pieniadze sa za
    > dyzury z kontraktu)? wykorzystanie: tylko ZUS, US i 3-4 przelewy na
    > zewnatrz (dorazne oplaty i skladki + reszta na konto osobiste)

    No własnie https://telepekao24.pl - zwłaszcza, jesli konto osobiste masz
    tez w zubrze (zero opłat za przelewy wewnątrz banku, przelew jest w
    praktyce do dyspozycji nastepnego dnia).

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 33. Data: 2002-02-09 18:36:28
    Temat: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 17:21:26 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

    >juz sam nie wiem, kto i czy i co pomylil,
    >wiec podsumowywując na mojej ulubionej bazie minimum dla DG
    >(3 x zus + 2 x us) wychodzi, ze:
    >- garbus
    > zus 5 zl + 3 token = 8 zl mies
    > w zamian (w tym) bledny wyciag papierowy za darmo (tak jak by go nie
    >bylo) i kiepska funkcjonalnosc

    Jaki błędny?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 32. Data: 2002-02-09 18:36:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 13:56:51 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >To daje 18 zł miesięcznie.

    Nie! ZUS ZA TRZY PRZELEWY=5zł. Pełny pakiet. Daje dokładnie 5zł + 3zł
    miesięcznie -- tak jak napisałem.

    >W Multi ten sam zakres jest za 12 zł miesięcznie.

    Czyli 4zł drożej.

  • 34. Data: 2002-02-09 21:36:11
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał
    w wiadomości news:a40tu7$9sd$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > bylo) i kiepska funkcjonalnosc
    > (...)
    > Z powyzszego wynika (jesli nie znajdziecie
    bledow) - ze multibank jest
    > najtanszy i w miare funkcjonalny

    Ale z czytelnościa i szczególowością wyciągów to
    chyba tez nie jest najlepiej

    Sark

  • 35. Data: 2002-02-09 23:52:26
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Krab wrote:

    > (3 x zus + 2 x us) wychodzi, ze:
    > - garbus
    > zus 5 zl + 3 token = 8 zl mies
    > w zamian (w tym) bledny wyciag papierowy za darmo (tak jak by go
    > nie bylo) i kiepska funkcjonalnosc
    > - inteligo
    > 3,99 + 3*2,99 zus + 2*1,49 us = 15,94
    > - multibank
    > 9zl + 3x1 zus + 2x*0,5 us = 13 zl

    https://telepekao.pl : 8 PLN/mies + 1.20 - całosc wyciągów z
    pieczątkami, czyli 9.20 miesiąc, do tego przelewy ZUS razem koło 50 gr i
    przelew do US kosztujący 0,1% wysokosci podatku - jesli płacisz np.
    2,000 miesięcznie, to 2 złote, zusamen - 11,70 PLN/mies

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 36. Data: 2002-02-10 13:21:49
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Hyła" <c...@r...org.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > przelew do US kosztujący 0,1% wysokosci
    podatku - jesli płacisz np.
    > 2,000 miesięcznie, to 2 złote, zusamen - 11,70

    Czar jednak pryska w chwili kiedy na to konto
    dostajesz przelew na to konto i (bo % kiepskie)
    przeleać np do mbanku. Załóżmy (licząc z grubsza)
    że będa to przlewy powyżej tych 3k Euro czyli
    ~~11k zł no i niech będzie tego z 4 x w roku,
    czyli kwota przelewu po stronie Wn to 440 k zł a
    0,1% od tej kwoty to 440 zł czyli m-cznie=36,7 zł
    + to co wyliczyłes =48,4 zł a w przypadku połowy
    tej kwoty to=18,4+11,7=30,1 zł.
    Innej formy podjęcia, bezpłatnego :-) z tego konta
    chyba nie ma a wszyscy chyba w dotychczasowych
    kalkulacjach pomijają ten aspekt sprawy

    Sark

  • 37. Data: 2002-02-10 13:52:18
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Sark wrote:

> [...]
    > 0,1% od tej kwoty to 440 zł czyli m-cznie=36,7 zł
    > + to co wyliczyłes =48,4 zł a w przypadku połowy

    Przepraszam, ale masz jakies problemy z liczeniem. Jesli masz przelew 11
    kzl cztery razy w roku to jest to 44 tys złotych, a nie 440 tys. Od 44
    tys. zapłacisz 0,1% czyli... 44 złote, miesięcznie wychodzi 3.67. No
    chyba że faktycznie zamierzasz przelewać 440 tysięcy złotych, ale wtedy
    roczna kwota 440 PLN nie jest aż tak straszna. Gdyby ci się zdarzyło
    przelewać kwoty wyższe, niż dwa miliony, to też się nie martw - max.
    opłata za przelew wynosci 2 tysiące PLN.

    Poza tym przelewy w obrębie żubra są za friko, więc możesz założyć
    eurokonto www i przelewać tam te 440 tys. złotych +za darmo+, zas z
    eurokonta exportować do m-banku za... 0,6 PLN, zresztą przy pomocy tego
    samego tokena co do konta firmowego.

    > Innej formy podjęcia, bezpłatnego :-) z tego konta
    > chyba nie ma a wszyscy chyba w dotychczasowych
    > kalkulacjach pomijają ten aspekt sprawy

    Nie masz większych problemów?
    ;-)

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 38. Data: 2002-02-10 14:42:31
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ale masz jakies problemy z
    liczeniem. Jesli masz przelew 11
    > kzl cztery razy w roku to jest to 44 tys
    złotych, a nie 440 tys.

    Oops ... jeszcze się nie dobudziłem ;-)

    > chyba że faktycznie zamierzasz przelewać 440
    tysięcy złotych

    Wychodzą ze mnie marzenia ;-)

    > Poza tym przelewy w obrębie żubra są za friko,
    więc możesz założyć
    > eurokonto www

    Nie doczytałem się tego :-))

    > Nie masz większych problemów? ;-)

    Ech ... chciałbym mieć tylko takie :-)))

    Sark

  • 39. Data: 2002-02-10 14:49:59
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Jeszcze jedno, ktos na grupie wspomniał że jak cos
    się stanie z tokenem (rzosynchronizuje się) to ma
    sie konto zablokowane aż do otrzymania następnego,
    coś koło 2 tygodni. Czyli mogę się znaleźć w
    sytuacji że nie będę w stanie wykonac żadnego z
    obowiązkowych: 3x zus +pit + vat. Prawda to czy
    tylko strachy ?

    Sark

  • 40. Data: 2002-02-10 14:59:27
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Sark wrote:

> [...]
    > coś koło 2 tygodni. Czyli mogę się znaleźć w
    > sytuacji że nie będę w stanie wykonac żadnego z
    > obowiązkowych: 3x zus +pit + vat. Prawda to czy

    Pewnie prawda, ale czy komus się zdarzyło, ze się token popsuł? Szybciej
    sie zdarzy, że internet sie spieprzy... Ale zawsze możesz dysponować
    polecenie przelewu z odroczonym terminem płatnosci, np. 30 dni do
    przodu, "na wszelki wypadek"....

    A tak bardziej poważnie - pamiętam z rok temu (albo i więcej) toczyły
    się dyskusje tu z udziałem SLuczaka, m.in. była mowa o kartach (w tym
    IKM biznes) do konta firmowego telepekauo, oraz o niezwykle pożytecznym
    drobiazgu - opcji powiadamiania sms-em o operacjach na koncie.

    I co???

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl