  • 1. Data: 2007-12-18 17:52:15
    Temat: Dostałem prezent z Toyota Banku!
    Od: "Piotr C." <p...@R...com>

    Witam,

    Niespodziewanie zjawił się przed chwilą kurier i otrzymałem pokaźnej
    wielkości paczke z TB. A w środku: butelka niezłego wina, czekolada i
    bombonierki Lindt, francuska konfitura oraz miłe życzenia świąteczne.
    Jestem naprawde pod wrażeniem!!! Tym bardziej że nie mam na koncie
    jakichś kokosów.

    pozdrawiam

    --
    Szczytem propagandy było przekonanie wyborców,
    że jak zagłosują na PO i Tuska, to zostaną inteligentami!

  • 2. Data: 2007-12-18 18:26:53
    Temat: Re: Dostałem prezent z Toyota Banku!
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr C. <p...@R...com> napisał(a):
> [...]
    > bombonierki Lindt, francuska konfitura oraz miłe życzenia świąteczne.
    > Jestem naprawde pod wraĹźeniem!!! Tym bardziej Ĺźe nie mam na koncie

    Ktoś również dostał taki prezent czy kolega wyżej ma bujną wyobraźnię? :)

    Sinus

  • 3. Data: 2007-12-18 18:40:55
    Od: "Piotr C." <p...@R...com>

    Sinus wrote:
    > Ktoś również dostał taki prezent czy kolega wyżej ma bujną wyobraźnię? :)

    NIE!!! Nie wyobraźnie, moge zrobić fotke paczki i zawartości ;)

    hehe~~

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-12-18 18:45:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 18.12.2007 Piotr C. <p...@R...com> napisał/a:

    > NIE!!! Nie wyobraźnie, moge zrobić fotke paczki i zawartości ;)

    Zrób zrób, ja z banku to dostałem co najwyżej prezent w postaci droższych
    opłat itp :)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 5. Data: 2007-12-18 19:08:21
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Sinus wrote:

    > Ktoś również dostał taki prezent czy kolega wyżej ma bujną wyobraźnię? :)

    A może kolega po prostu pracuje w tym banku? ;)

    ch.

  • 6. Data: 2007-12-18 19:38:42
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    Jesteś sledzony ... wiedzieli ze ich pochwalisz

    http://www.google.pl/search?q=toyota+piotrREM%40REMm
    abanana.com

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 7. Data: 2007-12-18 20:01:55
    Od: "Piotr C." <p...@R...com>

    Samotnik wrote:
    > Zrób zrób, ja z banku to dostałem co najwyżej prezent w postaci droższych
    > opłat itp :)

    http://mabanana.proste.pl/tb-prezenty.jpg

    :)))

  • 8. Data: 2007-12-18 20:14:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > http://mabanana.proste.pl/tb-prezenty.jpg

    404 not found. Jak to jest tak prawdziwe, jak ten prezent, to...... :)

  • 9. Data: 2007-12-18 20:25:42
    Od: "Piotr C." <p...@R...com>

    Samotnik wrote:
    > 404 not found. Jak to jest tak prawdziwe, jak ten prezent, to...... :)

    No dobra, teraz zadziała: http://www.wrzuta.pl/obraz/lXWtDsqidy/ ;)

    pozdr.

  • 10. Data: 2007-12-18 20:42:13
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Piotr C. napisał(a):

> [...]
    > bombonierki Lindt, francuska konfitura oraz miłe życzenia świąteczne.
    > Jestem naprawde pod wrażeniem!!! Tym bardziej że nie mam na koncie

    No to spodziewaj się niebawem telefonu z propozycją jakiś usług bankowych
    ;)

    Może liczą, że rozmiękczony prezentami weźmiesz by nie sprawić im
    rozczarowania :P

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098