  • 1. Data: 2007-12-18 12:51:08
    Temat: ex Oddział BPH teraz Pekao Sa
    Od: <z...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie w zwiazku z zamieszaniem i problemami z fuzja BPH z Pekao czy ja
    jako klient Pekao moge sprawdzic saldo lokat i terminy ich zapadalnosci w ex
    oddziale BPH ktory teraz jest Oddzialem Pekao.
    Może ktoś z was już to robił i ma w tym zakresie doświadczenia?
    Dzięki z góry za konkretne odpowiedzi

  • 2. Data: 2007-12-18 14:10:35
    Temat: Re: ex Oddział BPH teraz Pekao Sa
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fk8fns$4ev$1@inews.gazeta.pl, *Użytkownik* wrote:

    > Dzięki z góry za konkretne odpowiedzi

    Zamiast towrzyc kolejny watek trzeba bylo przeczytac dokladnie jeden
    pozniej.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."