  • 1. Data: 2007-12-18 11:13:54
    Temat: BPH po podziale - wpłaty na konto
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Może ktoś z Was już przerabiał wplatę na własne lub czyjeś konto osobiste
    na rachunek XX 10600076 YYYY YYYY YYYY YYYY typu Sezam,
    w jakich bankach można dokonać bezprowizyjnej wpłaty gotówkowej na takie
    konto osobiste ?
    W tzw. "starym Pekao" wejdzie bez prowizji ?
    W tzw. "mini-BPH" wejdzie bez prowizji ?
    i jaki jest czas księgowania, czy 1 sekunda czy może musi przejść to przez
    sesje elixiru ?

    To samo pytanie odnośnie wpłat gotówkowych na Eurokonta Pekao, czy w nowych
    placówkach Pekao, dawnych BPH - też bez prowizji i w czasie rzeczywistym ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-18 12:03:53

  • 2. Data: 2007-12-18 11:37:14
    Temat: Re: BPH po podziale - wpłaty na konto
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fk8a24$tu1$1@achot.icm.edu.pl, *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy*
    wrote:

    > To samo pytanie odnośnie wpłat gotówkowych na Eurokonta Pekao, czy w
    > nowych placówkach Pekao, dawnych BPH - też bez prowizji i w czasie
    > rzeczywistym ?

    W nowych placowkach to jest zabawnie. Nie da sie prawie nic tam zalatwic :]
    Panie nie maja o niczym pojecia. Kolega powiedzial "no to przynajmniej kasa
    dziala". Poszedlem obadac - wplacic sobie kaske na konto.

    Pierwszy zonk - w kasie nie maja terminala do IKM - zapytano mnie o nr
    konta. Odeslano mnie do stanowiska obslugi gdzie pani miala taki terminal i
    po kilku minutach udalo sie dojsc jaki mam numer konta. Po drodze bylo z 5
    pytan do kolezanek - ktory numer produktu to ROR w PLN (bo mam tam kilka
    rachunkow). Z wydrukiem udalem sie do kasy. Jako ze byl piatek ok godz 12 to
    dowiedzialem sie ze moje pieniadze trafia dopiero na konto w poniedzialek!
    Na pytanie dlaczego - bo beda szly elixirem. Wplacilem i dostalem
    potwierdzenie.
    Pani chyba byla ciut niedouczona, bo sprawdzilem przed 15 i wplata byla juz
    w historii i saldo zwiekszone.

    Tym samym stanowczo odradzam klientom wizyty w "nowych" oddzialach bo to
    strata czasu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-12-18 15:49:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Wracam z pleneru i zasięgnąłem informacji w banku Pekao [exBPH] i gość
    powiedział tak:
    - on widzi tylko rachunki exBPH i wpłaty na te rachunki są on-line bez
    prowizji
    - wpłaty na rachunki starego Pekao są też bezpłatne, ale przechodzą przez
    elixir i on ich w systemie nie widzi

    i będzie tak do momentu, kiedy systemy bankowe się połączą

    teraz pójdę do miniBPH i spróbuję wpłacić na swój Sezam który jest w Pekao
    i zobaczę, co mi panna w kasie powie

    a tak na marginesie to wyjąłem ze skrzynki papierowy wyciąg z konta exBPH,
    szata graficzna ta sama, tylko "papier firmowy" Pekao

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-18 16:44:02

  • 4. Data: 2007-12-18 19:20:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-18 12:37, darnok stwierdził, że:
    > Pani chyba byla ciut niedouczona, bo sprawdzilem przed 15 i wplata byla
    > juz w historii i saldo zwiekszone.

    Była bardzo douczona. Przelew "nowy pekao" -> "stary pekao" idzie
    elixirem. Widocznie załapałeś się na jakąś sesję elixiru za dnia.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 5. Data: 2007-12-18 23:02:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:fk8a24$tu1$1@achot.icm.edu.pl...

    > W tzw. "mini-BPH" wejdzie bez prowizji ?

    Jeśli wpłacasz w mini-BPH na SEZAM, który został u nich, to jest bez
    prowizji i natychmiast na koncie.