  • 11. Data: 2007-12-18 20:42:35
    Temat: Re: Dostałem prezent z Toyota Banku!
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > 404 not found. Jak to jest tak prawdziwe, jak ten prezent, to...... :)

    SOA #1

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2007-12-18 21:21:03
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    [ciach]
    > Jestem naprawde pod wrażeniem!!! Tym bardziej że nie mam na koncie
    > jakichś kokosów.

    fajnie, ja rok temu dostalem kartke z zyczeniami od VW Bank, w tym roku juz
    nie przyszla, moze to i dobrze bo sie wypisuje.

    Wojtek

  • 13. Data: 2007-12-18 21:26:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-18 22:21, Wojtek stwierdził, że:
    > fajnie, ja rok temu dostalem kartke z zyczeniami od VW Bank, w tym roku juz
    > nie przyszla, moze to i dobrze bo sie wypisuje.

    A ja dostaję regularnie. VW przesyła mi kartki urodzinowe oraz
    świąteczne :-)
    Dwa dni temu otrzymałem bożonarodzewniowo-noworoczną.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 14. Data: 2007-12-18 22:35:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Może liczą, że rozmiękczony prezentami weźmiesz by nie sprawić im
    > rozczarowania :P

    jak to sie nazywa w psychologi czy tam "tanich socjotechnikach" ?...
    "zasada wzajemnosci" ? :)

    ps.
    a lindt to kiepska i na dodatek droga firma :).
    wole terravite czy te z serii kinder-cos-tam :)

  • 15. Data: 2007-12-18 23:11:32
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Marcin Nowakowski pisze:

    > A ja dostaję regularnie. VW przesyła mi kartki urodzinowe oraz
    > świąteczne :-)
    > Dwa dni temu otrzymałem bożonarodzewniowo-noworoczną.

    czy to pod spam nie podchodzi? :)

  • 16. Data: 2007-12-19 06:51:03
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Piotr C. <p...@R...com> popełnił(a):

    > Witam,
    >
    > Niespodziewanie zjawił się przed chwilą kurier i otrzymałem pokaźnej
    > wielkości paczke z TB. A w środku: butelka niezłego wina, czekolada i
    > bombonierki Lindt, francuska konfitura oraz miłe życzenia świąteczne.
    > Jestem naprawde pod wrażeniem!!! Tym bardziej że nie mam na koncie
    > jakichś kokosów.
    >
    > pozdrawiam

    Sprawdź terminy ważności... :))
    Kiedyś też dostałem miły prezent noworoczny (również jakaś spożywka) od
    jednego z moich usługodawców. Po otwarciu i rzuceniu okiem na terminy
    przydatności (ot, fobia taka moja :D) okazało się, że wszystko, oprócz
    ananasów w puszce, powinienem spożyć w dniu otwarcia paczki :) Pewnie
    całoroczne pozostałości po bibach zarządu rozsyłali :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 17. Data: 2007-12-19 07:23:57
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Q wrote:
    > jak to sie nazywa w psychologi czy tam "tanich socjotechnikach" ?...
    > "zasada wzajemnosci" ? :)

    Wiem... O ile umiem (a właśnie umiem) kontrolować tego typu proste
    odruchy, to jednak paczka z krótkimi życzeniami i fajnymi prezentami
    jest lepsza niż elaborat z Pekao jakie to szczęście Cie spotkało że
    połączyli się z BPH, czy coś tego typu ;)

    P.

  • 18. Data: 2007-12-19 07:41:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-19 00:11, Sarpedon stwierdził, że:

    > czy to pod spam nie podchodzi? :)

    Hehe, dorzucili mikro kalendarzyk, więc im wybaczam :)

  • 19. Data: 2007-12-19 08:10:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 18 Dec 2007 18:52:15 +0100, "Piotr C."

> [...]
    >bombonierki Lindt, francuska konfitura oraz miłe życzenia świąteczne.
    >Jestem naprawde pod wrażeniem!!! Tym bardziej że nie mam na koncie

    A paciorków i perkalu nie było w środku?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 20. Data: 2007-12-19 11:50:18
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Marcin Nowakowski pisze:
    > Dnia 2007-12-18 22:21, Wojtek stwierdził, że:
    >
    > A ja dostaję regularnie. VW przesyła mi kartki urodzinowe oraz
    > świąteczne :-) Dwa dni temu otrzymałem bożonarodzewniowo-noworoczną.

    A kart telefonicznych do automatów publicznych (tfu tfu!) aby Tobie nie
    przysłali? ;)

    K.